Ogólna dyskusja

Postprzez karol » 8 wrz 2009, o 15:18

całkiem niezły początek, jeśli gra zostanie ukończona z taką dokładnością to myślę że odniesie spory sukces; fajne garaże na osiedlu :D ; dobrze że po puszczeniu strzałki się zatrzymujemy, nie to co w "PRL Motors" [nawet mam to jeszcze na dysku :twisted: ]

i jeszcze jedno, przy niektórych ścianach jeśli zbyt blisko podejdziemy to się do niej przyklejamy :?
Parę MZ: TS, ETZ, ES sztuk trzy, parę WSK B1 i Rometów, Sr2 i inne.
karol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 13 sie 2009, o 14:19
Lokalizacja: Augustów

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 wrz 2009, o 15:18

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komar Rider » 8 wrz 2009, o 16:40

jeśli zbyt blisko podejdziemy to się do niej przyklejamy :?


Bo ustawiłeś poziom trudny :mrgreen:
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Hrolak » 8 wrz 2009, o 19:08

Komar Rider napisał(a):Bo ustawiłeś poziom trudny


Dobre :)


karol napisał(a):jeśli zbyt blisko podejdziemy to się do niej przyklejamy


Najlepiej nie podchodzić :) Nie no, żart. Specjalnie dla fanów pocierania się o ścianę, zlikwiduje ten błąd.

Piszcie uwagi, to będę wiedział co naprawiać :D
A i jeszcze jedno. Ile wam się włącza to co już zmajstrowałem. Niedługo przy robieniu menu, zrobię jakiś loading więc przyda mi się to info
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Komar Rider » 8 wrz 2009, o 20:07

Na moim kompie w ogóle się nie włącza, a jak zaciągnę to na taty kopa to zaraz będzie awantura, że zepsułem komputer więc wolę nie próbować ;)

[ Dodano: 08 Wrz 2009, 20:08 ]

Hrolak napisał(a):pecjalnie dla fanów pocierania się o ścianę,


HAHA :D Mam nadzieję, że ta gra też będzie pełna Hrolakowego humoru :D
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Hrolak » 8 wrz 2009, o 20:14

HAHA Mam nadzieję, że ta gra też będzie pełna Hrolakowego humoru


No nie każdemu przypada do gustu mój humor. Kazdy ma inne poczucie :)
Ale może na jakimś budynku się zamieści typa z tekstem "Jestem hardcorem" :D
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Komar Rider » 8 wrz 2009, o 20:25

Będzie puszka ze sprejem w plecaku i będzie można malować sobie :D Np:

Za dwie przecznice w prawo :arrow:

Ja bym napisał "Komar to złom" :P A gra jest o Komarach itp :D
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Piotrek » 8 wrz 2009, o 20:38

Gra ściągnięta, szybko się ściągnęła, równie szybko się uruchomiła (nawet pod Vieśtą). Ogólnie to idzie to w dobrym kierunku :-) A więc dobra podstawa jest! Jeśli rzeczywiście do tej podstawy dołożysz to o czym wczoraj pisałeś to naprawdę ciekawie się projekt zapowiada a i zarazem wyjedziesz na poważnego człowieka który nie rzuca słów na wiatr :-)

Dobrze, że dałeś to demko demka bo już robiło się gorąco w tym temacie ;-)

P.S.

Jedno co mi się nie podoba w tej bazówce to, to że ze płot nie jest przezroczysty - między szczeblami nie widać tego co się znajduje za nim. Druga sprawa to taka, że ten sam płot z drugiej strony w ogóle jest niewidoczny, wręcz jakby go nie było
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Hrolak » 8 wrz 2009, o 20:43

Piotrek napisał(a):Jedno co mi się nie podoba w tej bazówce to, to że ze płot nie jest przezroczysty - między szczeblami nie widać tego co się znajduje za nim. Druga sprawa to taka, że ten sam płot z drugiej strony w ogóle jest niewidoczny, wręcz jakby go nie było


To zabawa z teksturami alpha. Do przy końcowym efekcie będę ustawiać przezroczystość i takie bajerki. Na razie tylko model wrzucony :)


Będzie puszka ze sprejem w plecaku i będzie można malować sobie Np:

Za dwie przecznice w prawo

Ja bym napisał "Komar to złom" A gra jest o Komarach itp


Oczywiście wrzucę coś w stylu przerobionych znaków drogowych. Jakies graffiti gdzieniegdzie. Z tym to nie ma problemu, wystarczy teksturę rzucić :)
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Koner » 8 wrz 2009, o 20:53

Piotrek napisał(a):Gra ściągnięta, szybko się ściągnęła,

U mnie coś wolno to idzie ale ważne,że do przodu :D Jeszcze dzisiaj będę miał szansę sprawdzić :wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Hrolak » 8 wrz 2009, o 21:19

No to chłopaki, można stwierdzić, że to demo, demo jest w fazie tesowej lepsze od tamtej gry w wersji finalnej, więc nie jest źle :D A nawet powiem więcej. Jest dobrze :)

Znowu będzie przerwa. Oczywiście będę robić, ale jak mam tworzyć wersje testowe za każdym razem jak tylko dodam nową rzecz, to nie wiem czy na Euro 2012 zdążymy. A autostrady trzeba postawić :)
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Koner » 8 wrz 2009, o 21:25

W końcu się ściągnęło i gra naprawdę bardzo szybko się otwiera.Jak na wczesną wersję to nie jest źle.
Mogę potwierdzić,że
Hrolak napisał(a):Jest dobrze :)

:wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Romecik2t » 8 wrz 2009, o 21:42

Hmm,na moim kompie nie ma prawa nie działać :] mam proc 2 rdzenie po 2.9ghz 2gb ram i karta graf. 512mb 8) włącza się od razu po włączeniu.Jedno co mi się nie podoba to to że jak idziemy to droga pod nami powoli się rusza jakoś tak dziwnie,mam nadzieję że w finalnej wersji tego nie będzie,no i lepkie ścianki :) A tak to jest bardzo dobrze,tylko szkoda że jeszcze nie ma domu w którym będziemy mieszkać.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez Komar Rider » 8 wrz 2009, o 22:11

Hrolak napisał(a):A autostrady trzeba postawić :)


Dla Komarków? :mrgreen:


Romecik2t napisał(a):włącza się od razu po włączeniu


A to coś nowego :P

Dobra, jutro cichaczem ściągnę to na Taty kompa i zobaczymy ;)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Mateusz » 8 wrz 2009, o 22:16

Muszę przyznać że jestem pod ogromnym wrażeniem nawet tego "dema dema" :) To co zrobiłeś to aplikacja na naprawdę wysokim poziomie, a najbardziej podoba mi się niebo. Jest piękne i realistyczne, oraz do tego te chmurki - cudo :D trawa też, ogólnie grafika jest cud miód

Jedyna rzecz która mnie "razi" to tekstura asfaltu (powtarza sie, ale widać te "łączenia" pomiędzy każdym takim samym obrazkiem - mam nadzieje ze wiesz o czym mówię)

Naprawdę nie spodziewałem się aż takiej profesjonalnej aplikacji, a tu proszę jednak odpowiednie osoby działają przy tej grze :yes:

Tak dalej, tak dalej trzymam kciuki!

Hrolak napisał(a):Ile wam się włącza to co już zmajstrowałem.


u mnie moment, klik klik i jestem już na mieście :wink:
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Hrolak » 8 wrz 2009, o 22:27

Romecik2t napisał(a):droga pod nami powoli się rusza

Masz na mysli, że za wolno idziemy :) bo nie zrozumiałem do końca

Mateusz napisał(a):Jedyna rzecz która mnie "razi" to tekstura asfaltu (powtarza sie, ale widać te "łączenia" pomiędzy każdym takim samym obrazkiem - mam nadzieje ze wiesz o czym mówię)

To tak na szybko :) Lepiej po takim łazić, niż po białych drogach bez tekstur


Mateusz napisał(a):Tak dalej, tak dalej trzymam kciuki!


I nie puszczaj :D
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gra dla forum!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości