Sugestie i pomysły

Postprzez sutek » 22 lut 2009, o 11:00

Najlepsze odwzorowanie jazdy moto to wg mnie GTA. :D Z myszką też by było fajnie. A widok na moto byłby zza pleców czy z oczu? :>
Avatar użytkownika
sutek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2412
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:05
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 lut 2009, o 11:00

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Hrolak » 22 lut 2009, o 11:32

Widok zza pleców. Nie moglibyśmy pozwolić, aby nie wykorzystać tych modeli :)
Albo zrobię możliwość zmiany widoku :)
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Angler » 22 lut 2009, o 12:04

Mi się wydaje, że dobrym rozwiązaniem by było tak:
- strzałki lewo i prawo ruch kierownicą(przy małej prędkości jak samochód po łuku, przy dużej konieczność wykonania przeciwskrętów), góra gaz(przydała by się jakaś regulacja np. żeby był jakiś słupek i wraz z czasem przytrzymania klawisza rośnie jego wysokość i prędkość), no i dół oba heble do oporu.
-w, a, s ,d - przechyły w- przód, s - tył, a- lewo, d-prawo - konieczne do odwzorowania "schodzenia na kolano" i różnych tricków.
- q i e - biegi(w górę i w dół)
- spacja - może sprzęgło z rozwiązaniem takim jak gaz lub tylni hebel
- Ctrl - przedni hebel (ewentualnie tylni na n).
Co o czymś takim sądzicie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Hrolak » 22 lut 2009, o 12:10

Ja sądzie że bardzo świetny pomysł :)
Tylko kto to wszystko zrobi :wink:
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez sutek » 22 lut 2009, o 14:58

Z tymi widokami to by faktycznie było fajnie ze zmianą. :P Każdy by sobie wybrał który by chciał. :yes:
Avatar użytkownika
sutek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2412
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:05
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez Angler » 22 lut 2009, o 20:55

Hrolak skoro nie chce ci się robić wnętrza do bezdomki to może zrobisz aby dojście do kas, a reszta będzie teksturą?
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Hrolak » 22 lut 2009, o 21:11

trochę to dziwnie by wyglądało.
A po drugie skąd wziać teksturę biedronki :)
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Angler » 22 lut 2009, o 21:22

Hrolak napisał(a):trochę to dziwnie by wyglądało.
A po drugie skąd wziać teksturę biedronki

No normalnie, wchodzi się i ląduje się przy kasie z opcją kupna elementów taniego tuningo, potocznie zwanego WT, a teksturę to można w paincie namalować.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Hrolak » 22 lut 2009, o 23:02

A co myślicie o tym, aby zrobić dom, w którym nasz bohater by mieszkał. Byłby w nim również garaż :D
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Barthezz » 22 lut 2009, o 23:20

Hrolak To jest dobry pomysł. A może w domu będzie się dało zapisać grę? :D
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez sssTOMEKsss » 22 lut 2009, o 23:22

Hrolak zrobiłem mały sklepik, mam nadzieje ze sie nada :D są tez półeczki i mozna by tam miescic jakies częsci, np. cylki, gaźniki, itp. :)
Avatar użytkownika
sssTOMEKsss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1599
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
Lokalizacja: Chocz
Pochwały: 5

Postprzez Piotrek » 22 lut 2009, o 23:55

a teksturę to można w paincie namalować.


A nie ma mowy! Z tego co łatwo zauważyć do tej pory wszystko jest zrobione na wysokim, żebym nie powiedzieć bardzo wysokim poziomie :-) wszystko jest poodzwierciedlane w nawet małych detalach i chyba wszyscy chcielibyśmy aby taki poziom to zachowało?

Niestety ale propozycje/dzieła co niektórych ostro zaniżają ten poziom i szczerze mam nadzieję, że Hrolak do pomocy przy projekcie nie będzie przyjmował wszystkich jak leci - a jedynie tych którzy już mają pojęcie o modelowaniu a nie dopiero się uczą. Lepsza mała ekipka dłużej pracująca niż duża ekipa odwalająca manianę jak to było w przypadku.. PRL Motors
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Mariusz » 23 lut 2009, o 00:05

hmmm z tym sterowaniem tyloma klawiszami było by pewnie sporo haczyków w kodzie, jak i zresztą ze sterowaniem myszką, bo przecież trzeba p[rzyjąć sytuację że ktoś skręca samą kierą (a więc przez działanie siły odśrodkowej zalicza glebe przy większej prędkości), że ktoś się tylko przechyla (więc zalicza glebe bo nie steruje kierownicą) i w końcu że robi to prawidłowo. z drugiej znów strony jeśli sterować samymi strzałkami to trzeba by pewnie wpisać jakąś formułę schodzenia na kolano zależnie od parametrów prędkości pojazdu, wciśnięcia gazu no i w końcu od czasu. czyli jak by na to nie patrzeć fizyka motoru jest ostro popieprzona :D ale chyba nie ma co przesadzać ze zjawiskami bo jadąc moto moto na prosto jedzie samo z siebie, i nie lubi zmieniać kierunku, i chyba tego trzeba by się trzymac aby nie przesadzić.

polecam książkę "motocyklista doskonały" tam jest w ogólnym zarysie opisana fizyka prowadzenia się motoru, z pewnością się przyda przed napisaniem kodu ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Angler » 23 lut 2009, o 00:21

Piotrek napisał(a):A nie ma mowy! Z tego co łatwo zauważyć do tej pory wszystko jest zrobione na wysokim, żebym nie powiedzieć bardzo wysokim poziomie

Znaczy się miałem na myśli, żeby było tak jak w kiosku, a możliwość przebywania w sklepie ograniczona tylko do stania przy kasie i kupowaniu elementów takich jak świecące fajki itp. czyli raczej mało ważnych elementów.
marycha_zielarz napisał(a): bo przecież trzeba p[rzyjąć sytuację że ktoś skręca samą kierą (a więc przez działanie siły odśrodkowej zalicza glebe przy większej prędkości), że ktoś się tylko przechyla (więc zalicza glebe bo nie steruje kierownicą)

Spsób położenia maszyny (przeciwskręt/wychył), dość łatwo jest kontrolować świadomie, ale dalej po przechyleniu zaczynają działać odruchy(utrzymywanie maszyny przed punktem krytycznym przechyłu, balansowanie na nierównościach), które nie muszą być kontrolowane klawiszami, bardziej mi właśnie chodiło o to, że można wybrać sposób złożenia motocykla w zakręt czyli przeciwskręt lub blans ciałem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez kleszczyk » 23 lut 2009, o 00:25

A z gazem to można jeszcze zrobić tak, że są dwa poziomy i jeden klawisz to ten 1. poziom, a dwa to ten 2.
Avatar użytkownika
kleszczyk
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 717
Dołączył(a): 23 lis 2007, o 22:14
Lokalizacja: Chorzenice / Częstochowa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gra dla forum!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron