Sugestie i pomysły

Postprzez Angler » 23 lut 2009, o 00:30

kleszczyk napisał(a):A z gazem to można jeszcze zrobić tak, że są dwa poziomy i jeden klawisz to ten 1. poziom, a dwa to ten 2.

to by musiało być z 5 jeżeli nie 10, bo każda maszyna nieważne czy auto czy motor ma inny optymalny zakres obrotów, inny ekonomiczny, a inny max, i tak np. diesel może jechać nawet przy 1k.rpm, a komarek przy takich obrotach by zgasł.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Pani Kontekstowa » 23 lut 2009, o 00:30

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 23 lut 2009, o 00:59

chodziło raczej o położenie przepustnicy. Mam na ten temat inne zdanie, płynnie zwięszająca swe otwarcie przepustnica (nawet w krótkim czasie) jest lepsza, bo zawsze można impulsywnie klikać w gaz aby utrzymywać na jakichśtam obrotach pojazd (takie nadrabianie braku analoga :D) a nie obejmiemy 15 klawiszy od gazu. próbował ktoś właśnie z myszką? jak to wygląda od strony technicznej? poprostu zbiera informacje o wychyleniu w osi x i od tego jest zależne ustawienie przepustnicy? tutaj musiałby być taki myk że przy każdym właczeniu planszy musiała by się kalibrowac mycha (czyli ustawiać obie współrzędne na 0), poza tym trzeba by zostawić jakiś luz na drganie ręki.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Tomek » 24 lut 2009, o 19:31

Angler napisał(a):to by musiało być z 5 jeżeli nie 10, bo każda maszyna nieważne czy auto czy motor ma inny optymalny zakres obrotów, inny ekonomiczny, a inny max, i tak np. diesel może jechać nawet przy 1k.rpm, a komarek przy takich obrotach by zgasł.

A może skręcanie itp klawiaturą, a myszką np:
:arrow: regulacja przepustnicy kółkiem w myszce
:arrow: sprzęgło prawym przyciskiem myszki
:arrow: przedni chamulec lewym
czy coś w tym stylu. Chodzi mi o to że te rzeczy które się "robi" na kierownicy (gaz, sprzęgło, chamuleg) robić myszką :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez Angler » 24 lut 2009, o 19:37

polo napisał(a): sprzęgło prawym przyciskiem myszki

Na prawy przycisk myszy lepiej by było, żeby przypadał drugi hamulec, i wtedy by mogło być tak:
Gaz - kółko
hamulce - przyciski myszy
sprzęgło- Ctrl
biegi- strzałki w górę i w dół
skręcanie- strzałki lewo prawo, i tutaj by było fajnie, gdyby przy małej prędkości(z 10km/h max) skręcanie odbywało się kierownicą, a przy większej przeciwskręt/balans ciałem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Konik » 24 lut 2009, o 20:42

polo napisał(a):kółkiem w myszce

A jeśli ktoś nie ma kółka w myszce? :) Może dało by się żeby można było zmieniać sterowanie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Piotrek » 24 lut 2009, o 22:44

Konik napisał(a):Może dało by się żeby można było zmieniać sterowanie?


To byłoby najlepsze. Osobiście rzadko gram na domyślnych ustawieniach klawiszy.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Hrolak » 24 lut 2009, o 22:51

Chłopaki spokojnie :P. Jaki dwustopniowy gaz jakie biegi. Sterowanie będzie, strzałki przód tył gaz i hamulec. Nic nie wciśnięte luz. Strzałki w bok skręcanie, a skrzynia automatyczna. Ewentualnie jeszcze przechylanie się przód tył.
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Ziela » 24 lut 2009, o 23:00

hrolAK A WYPADKI ŚMIERTELNE będą??? :D nie wiem jakieś zloty parady dało by rade?
Obrazek
Avatar użytkownika
Ziela
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 494
Dołączył(a): 20 sty 2009, o 18:02
Lokalizacja: Kościelec/Koło/Konin (WLKP)

Postprzez Hrolak » 24 lut 2009, o 23:35

Nie będzie prawie wcale ludzi w środowisku (nie umiem robić animacji)
Będą tylko ekspedienci itd
Avatar użytkownika
Hrolak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: Łopiennik

Postprzez Kubas » 25 lut 2009, o 09:41

Hrolak napisał(a):skrzynia automatyczna

:?
Avatar użytkownika
Kubas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 21:02
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Nextea » 25 lut 2009, o 09:43

A może półautomat? Chodzi mi o taka skrzynie jak w większości quadów są, że biegi zmieniasz ale bez sprzęgła. Co Wy na to?
Wracam po długiej nieobecności!


97,6% osób na świecie nie kroi chleba latarką. Jeżeli należysz do tych 2,4% wklej to do podpisu!
Avatar użytkownika
Nextea
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 19:09
Lokalizacja: Białystok
Pojazdy: Yamaha Aerox, Simson S51 ENDURO, Komar, Pony, Hyosung z silnikiem Yamahy, Pocket Bike, Jawa Mustang

Postprzez Laskos » 25 lut 2009, o 10:14

No już chociażby półautomat... ;x

Jakby wyglądał np. Komar z automatem? -.-
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez Angler » 25 lut 2009, o 10:17

Laskos napisał(a):Jakby wyglądał np. Komar z automatem?

Jak Komar 4 czy jakiś tam, który miał sprzęgło automatyczne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angler
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
Lokalizacja: Rawicz
Pochwały: 9
Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.

Postprzez Komar Rider » 25 lut 2009, o 12:29

Myślę, że Hrolak co do sterowania ma rację. Jeśli miałbym klikać myszką/klawiszami kilka razy aby zatrzymać się (sprzęgło, hamulec i w między czasie zacząć zbijać biegi) to ja dziękuję za taką grę :? Załóżmy, że do gry podejdzie ktoś nie obeznany z ogólnymi zasadami gry i co wtedy? Tutorial opisujący jazdę motocyklem? Sam słucham o tych Waszych przeciwskrętach i innym cudach i nic z tego nie rozumiem a przecież motorkiem jeździć umiem ;) Można zrobić ewentualnie tak, że przy trzymaniu klawisza "W górę" przepustnica otwierała by się coraz bardziej a po puszczeniu zostawała by w swojej pozycji, ale z doświadczenia wiem, że takie rozwiązanie jest nie wygodne. A niby dla czego większość gier ma sterowanie jakie zaproponował Hrolak? Bo to sterowanie jest najprościejsze, a jeśli będziemy chcieli utrzymać się na jakiejś prędkości (przy założeniu, że trzymanie strzałki "W górę" zwiększa obroty; po puszczeniu obroty opadają) to po prostu wciskamy klawisz pulsacyjnie ;) Co do skrętu to najlepszym rozwiązaniem będzie fizyka z GTA. Przy małych prędkościach skręcamy kołem, a przy większych skręt następuje przez pochylenie. Przedni hamulec przyda się jeśli odczepi nam się tylny i będziemy blisko ściany :D (tak jak ja, niestety ja nie zdążyłem :/ wahacze do wymiany). A biegi? Czemu nie! Z tym, że nie będzie żadnego sprzęgła. Np. Jedziemy sobie te 20 km/h i bez puszczania gazu wciskamy hmmm... klawisz "O", bieg w górę. A przy zbijaniu biegu puszczamy gaz i klawisz "L". Oczywiście będzie opcja z automatem ;)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez sssTOMEKsss » 25 lut 2009, o 17:00

shift- bieg w góre
ctrl- bieg w dół
alt- sprzęgło
spacja- przedni hamulec

sterownie strzałkami
lewo, prawo, przód(gaz), strzałka do tyłu tylni hamulec
0- moze kamera
w- zblizenie kamery do przodu
s- spojrzenie w tył
a- spojrzenie w lewo
d-spojrzenie w prawo

Komar Rider fizyke z GTA jak najbardziej
przy prędkościach małych skręcanie kołem przy dużych pochylanie się (tak jak w realu)

tyle ode mnie
Avatar użytkownika
sssTOMEKsss
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1599
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
Lokalizacja: Chocz
Pochwały: 5

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gra dla forum!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości