Ładowanie w simku

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Ładowanie w simku

Postprzez Kleofas » 27 mar 2007, o 14:29

Ile powinno dokładnie wynosić napięcie ładowania w simku 6V? U mnie jest 6,3V a to chyba kapke za mało. Prąd ładowania na większych obrotach jest pow.1A więc niby dobry. A i jeszcze proszę o sposób na wyjęcie bardzo opornego ściętego klina w komarze, próbowałem walić w brzeg żeby wstał i nic, wiertło też go nie bierze :(
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Ładowanie w simku

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 mar 2007, o 14:29

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 27 mar 2007, o 16:29

Napięcie ładowania powinno być w granicach 7-7,5V, 6,3 to zdecydowanie za mało.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Piotrek » 27 mar 2007, o 20:28

A te 6,3 to maksymalne ładowanie jak masz - tzn mierzone ma pełnym gazie? Jak tak to rzeczywiście słabizna..

Co do klina to powrobuj jeszcze tymi technikami jakimi już probowaeś bo innych raczej nie ma.. a te są skuteczne ale musisz się bardziej przyłożyć.. :P
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Kleofas » 28 mar 2007, o 09:52

Napięcie ładowania jest cały czas stałe przy każdych obrotach. Co może być przyczyną? Cewka daje za niskie napięcie, czy coś z układem ładowania? A co do klina to naprawdę nie da się go wyjąć, złamałem na nim chyba z 10 wierteł i nic nie biorą, walenie też zupełnie nic i chyba wyjmę wał i zaniose do ślusarza bo raczej nic innego sie nie da zrobić. :( :( :(
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez rider » 28 mar 2007, o 13:42

Niezależnie jakie obroty silnika ładowanie masz stałe? :/

Rzecz nie możliwa...

A w którym miejscu to sprawdzasz - zaraz jak tylko wychodzi z cewki czy na samym końcu, to jest po regulatorze napiecia zespolonego z przerywaczem kierunkowskazów (elba) bo chyba masz takie coś?
rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 01:45
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postprzez Kleofas » 4 kwi 2007, o 17:56

Ostatnio nie miałem kiedy się tym zająć, ale problem jest nadal, dzisiaj mierzyłem i przepływ prądu na wyższych obrotach wzrasta pow. 1A a napięcie na mniejszych obr. ok. 6,27V a na full gaz ok. 6,34V.Nie mam pojęcia co to może być, stary akumulator w tamtym roku rozładowywał mi się aż całkiem padł teraz mam nowy i nie chcę, zeby sie to powtórzyło,na razie jeszcze trzyma ale przy takim ładowaniu pewnie niedługo. Pomóżcie co mam jeszcze sprawdzić :?:
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez Marcek » 4 kwi 2007, o 21:01

Takie objawy wskazują albo na zaśniedziałe połaczenia, albo na uszkodzony regulator napięcia.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 4 kwi 2007, o 21:56

u mojego kumpla elba poszla i tez mu ladowanie wariowalo :?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Kleofas » 6 kwi 2007, o 16:37

Dzisiaj wziełem zrobiłem takie coś jak piszą w książce jeżdżę simson, przełączyłem kabelek w stacyjce pod inny zacisk i niby to miało coś dać, tą zmianę wprowadzili kiedy wszedł nakaz jeżdżenia w dzień na światłach a mój simek jest z przed tego czasu. Ale prąd ładowania jest jeszcze niższy. Pewnie będe musiał wymienić ten cały układ ładowania tylko znowu jest problem: u mnie to nie jest taka elba http://www.agmot.pl/sklep.php?s=elba&kod=0&k=36 ale jakieś cuś innego i nie wiem czy będzie pasować, może jutro zrobie zdjęcie
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez Adi.G. » 6 kwi 2007, o 20:35

Ja też miałem podobne problemy w sr 50
Padł mi prostownik Obrazek

po jego właściwym zamontowaniu prąd jaki idzie mi do akumulatora jest jakiś dziwny bo na wolnych około 2 V a na wykokich 15
Podczas ładowania miernik podepnięty pod styki akumulatora wskazuje około 14-15v. Jestem pewien że ładuje do aku był całkowicie rozładowany. Po przejechaniu bez świateł około 20 km aku był naładowany i chodziły kierunki i inne rzeczy zasilane z aku. Wierz mi elba się bardszo żadko psuje. Jak nic nie pomoże to kup elbę. Ale to rzcaej wina tego prostowniczka :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Kleofas » 8 kwi 2007, o 12:09

A gdzie on jest i czy wogóle jest w s51 bo jakoś go nie kojarzę?
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 13:17

Osobiście nie mam s51 to i niebardzo kojarze gdzie on może być..
Najlepiej jakbyś kupił sobie katalog częśći od s51 i tam masz cały motorek jak na dłoni.
Musisz poszukać :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Kleofas » 8 kwi 2007, o 16:13

Ale wydaje mi się, że w s51 (przynajmniej u mnie) nie ma czegoś takiego. Na schemacie jest tylko "układ prostowniczy" z diodą i 2 cewkami (elba). Może ten prostownik był montowanyw sr'kach? A poprzedni właściciel chyba zmieniał te elbe czy jak tam to zwać, bo na obudowie jest data 84 r. a simson jest z 86r. Bede musiał dokładniej pomierzyć i posprawdzać wszystko pojutrze.
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 16:27

Może porób foty tym układom to bedziemy wiedziec co dokładnie tam masz.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

jak zrobić łdowanie w simsonie s51

Postprzez lukpc1 » 8 kwi 2007, o 18:52

jak zrobić łdowanie w simsonie s51 jak bym kupił simsona bez akumulatora ani bez instalacji pod akumulator jak mam zrobić ładowanie z kąd wypuścić kable zeby prą ładowałakumulator ?????
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości