vs.

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

vs.

Postprzez filip32 » 17 cze 2007, o 13:50

co lepsze komar mr232 czy 2350
Avatar użytkownika
filip32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 752
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 13:04
Lokalizacja: Brzozów

vs.

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 cze 2007, o 13:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Piotrek » 17 cze 2007, o 14:06

Totalna kwestia gustu..

Silniki nie mal, że takie same..

Przedednie zawieszenie takie samo.

Tylko tynie sztywne..

Linia ramy identyczna tylko inaczej zrobionia.

Po prostu patrz co Ci się bardziej podoba.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Conqeror » 17 cze 2007, o 15:16

2350 by był lepszy jak ci sie tylny wachacz rozwali to go sobie wymienisz , a tu rama do dupy . Reszta to to samo .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Komarcio » 17 cze 2007, o 16:24

wedlug mnie 2350, bo nie ma pedalow
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Alonzo » 17 cze 2007, o 16:29

wiesz pedaly to kwestia sporna bo wielu uzytkownikow komarow pedaly sie podobaja z reszta sa bardziej praktyczne bo jak ci sie moto zepsuje to nie cphasz tylko jedziesz sobie jak na rowerku, jak nie moze odpalic to tez nie biegniesz jak glupi zeby odpalic tylko stawiasz na podnozkach i pedalujesz, takze najpierw rozwaz wszystkie za i przeciw, a czemu pedaly sa zle a kopniak dobry ??
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Mariusz » 17 cze 2007, o 16:34

bo nawet z relacji o podróży do iraku wynikało że podnóżki są wygodniejsze :P zresztą nawet ci co jechali pisali o tym otwarcie. sztywniak ma swój urok natomiast, i nie jest nim wygoda, a harmonijny, piękny wygląd, i świadomość że się jedzie zabytkiem motoryzacji... poza tym za tyle za ile kupisz 2350 z papierami, to możesz kupić 232 najwyżej w stanie palącym ale i tak bez papierów. w stanie bardzo dobrym z papierami to 232 jest warty nieraz więcej od charta...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Marcek » 17 cze 2007, o 19:08

Alonzo napisał(a): z reszta sa bardziej praktyczne bo jak ci sie moto zepsuje to nie cphasz tylko jedziesz sobie jak na rowerku

Wolałbym pchać Komara przez 10 km, niż pedałować przez kilometr. Jest to naprawdę ciężkie zajęcie.
Ostatnio edytowano 17 cze 2007, o 19:17 przez Marcek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 17 cze 2007, o 19:16

ale jakby swiece wykręcil :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 17 cze 2007, o 19:18

kadzaf napisał(a):ale jakby swiece wykręcil :)

Nie bardzo, chyba, że czymś zasloniłbym dziurę w głowicy. Piasek i kurz niezbyt dobrze robią dla tłoka i cylindra.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Jakub Knight » 17 cze 2007, o 19:50

i nie ma smarowania :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez trafik » 17 cze 2007, o 20:42

Według mnie 2350 bo wkrzajace są te pedała
Avatar użytkownika
trafik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski

Postprzez Koner » 19 cze 2007, o 17:01

Lepszy i bardziej komfortowy jest 2350.Ale komuś może się niepodobać.Jest to wyłącznie kwestia gustu.Ja osobiście wybrałbym 2350,bo ma lepsze zawieszeni i nie ma pedałów.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez MilanKo » 26 cze 2007, o 11:14

Jak zależy ci na wygodzie - 2350
Jak chcesz być właścicielem jedej z perełek polski - 2320, 232

Ale macie problem z tymi pedalami, zapedalujesz , odpali i zapominasz ze masz pedaly. Ile to ja sie nacierpialem przez kopniak jak mi w stope odbijal (patrz. MZ) Powiem też, ze przez pedaly mialem problemy na poczatku z jazda na MZ. Taaak... fajne uczycie jak chesz zachamowac i sie okazuje ze wdeples w Zmieniacz Biegow.
MilanKo
 

Postprzez Adi.G. » 26 cze 2007, o 11:22

Do codziennej jazdy 2350 a o tak se mieć na drugi zapasowy motor to może być 232. Ja tam nie narzekam, bo 232 jest bardzo lekki i sobie go wszędzie mogę wnieść jedyne co to sztywny tył. Pedała są lepsze bo nie trzeba kopać cały czas- jednym porządnym obrotem palisz i jest spokój. Każdy ma swoje zalety i wady. To kwestia tego ile czasu będziesz nim jeździł. Wg mnie Najoptymalniejsze rozwiązanie to komar 2330- mieszanka 232 i 2350 :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2


Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 304 gości