vs.
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Totalna kwestia gustu..
Silniki nie mal, że takie same..
Przedednie zawieszenie takie samo.
Tylko tynie sztywne..
Linia ramy identyczna tylko inaczej zrobionia.
Po prostu patrz co Ci się bardziej podoba.
Silniki nie mal, że takie same..
Przedednie zawieszenie takie samo.
Tylko tynie sztywne..
Linia ramy identyczna tylko inaczej zrobionia.
Po prostu patrz co Ci się bardziej podoba.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
wiesz pedaly to kwestia sporna bo wielu uzytkownikow komarow pedaly sie podobaja z reszta sa bardziej praktyczne bo jak ci sie moto zepsuje to nie cphasz tylko jedziesz sobie jak na rowerku, jak nie moze odpalic to tez nie biegniesz jak glupi zeby odpalic tylko stawiasz na podnozkach i pedalujesz, takze najpierw rozwaz wszystkie za i przeciw, a czemu pedaly sa zle a kopniak dobry ??
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
bo nawet z relacji o podróży do iraku wynikało że podnóżki są wygodniejsze zresztą nawet ci co jechali pisali o tym otwarcie. sztywniak ma swój urok natomiast, i nie jest nim wygoda, a harmonijny, piękny wygląd, i świadomość że się jedzie zabytkiem motoryzacji... poza tym za tyle za ile kupisz 2350 z papierami, to możesz kupić 232 najwyżej w stanie palącym ale i tak bez papierów. w stanie bardzo dobrym z papierami to 232 jest warty nieraz więcej od charta...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Alonzo napisał(a): z reszta sa bardziej praktyczne bo jak ci sie moto zepsuje to nie cphasz tylko jedziesz sobie jak na rowerku
Wolałbym pchać Komara przez 10 km, niż pedałować przez kilometr. Jest to naprawdę ciężkie zajęcie.
Ostatnio edytowano 17 cze 2007, o 19:17 przez Marcek, łącznie edytowano 1 raz
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
ale jakby swiece wykręcil
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
kadzaf napisał(a):ale jakby swiece wykręcil
Nie bardzo, chyba, że czymś zasloniłbym dziurę w głowicy. Piasek i kurz niezbyt dobrze robią dla tłoka i cylindra.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Lepszy i bardziej komfortowy jest 2350.Ale komuś może się niepodobać.Jest to wyłącznie kwestia gustu.Ja osobiście wybrałbym 2350,bo ma lepsze zawieszeni i nie ma pedałów.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Jak zależy ci na wygodzie - 2350
Jak chcesz być właścicielem jedej z perełek polski - 2320, 232
Ale macie problem z tymi pedalami, zapedalujesz , odpali i zapominasz ze masz pedaly. Ile to ja sie nacierpialem przez kopniak jak mi w stope odbijal (patrz. MZ) Powiem też, ze przez pedaly mialem problemy na poczatku z jazda na MZ. Taaak... fajne uczycie jak chesz zachamowac i sie okazuje ze wdeples w Zmieniacz Biegow.
Jak chcesz być właścicielem jedej z perełek polski - 2320, 232
Ale macie problem z tymi pedalami, zapedalujesz , odpali i zapominasz ze masz pedaly. Ile to ja sie nacierpialem przez kopniak jak mi w stope odbijal (patrz. MZ) Powiem też, ze przez pedaly mialem problemy na poczatku z jazda na MZ. Taaak... fajne uczycie jak chesz zachamowac i sie okazuje ze wdeples w Zmieniacz Biegow.
- MilanKo
Do codziennej jazdy 2350 a o tak se mieć na drugi zapasowy motor to może być 232. Ja tam nie narzekam, bo 232 jest bardzo lekki i sobie go wszędzie mogę wnieść jedyne co to sztywny tył. Pedała są lepsze bo nie trzeba kopać cały czas- jednym porządnym obrotem palisz i jest spokój. Każdy ma swoje zalety i wady. To kwestia tego ile czasu będziesz nim jeździł. Wg mnie Najoptymalniejsze rozwiązanie to komar 2330- mieszanka 232 i 2350
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 304 gości