Jak odpalic Ogara do tyłu ??

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Postprzez Conqeror » 14 lip 2007, o 22:54

wtedy by do przodu też lepjje ciągnoł . Jeśli nie to nie. Ale nadal sie zastanawiam jak ten koleś z taką łatwością jara lacia na asfalcie a miał zablokowany silnik
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 lip 2007, o 22:54

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Phantom » 14 lip 2007, o 23:10

Conqeror,a Ty to badales?Moze koles jakies kity Ci wciska?Bo to podejrzane-motór masz ładny,zęby zjadles na tych sprawach,a tu takie watpliwosci?Moze to wsjo lipa? :?
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Conqeror » 14 lip 2007, o 23:19

Ja to widzałem na własne oczy. Ale jeśli chdozi o przyśpieszenei tego Ogara to lipa. Zdawało mi sie że 2 bieg mam szybszy niż on 3 . V max tego Ogara to 55 a mój 70 :)
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Phantom » 14 lip 2007, o 23:57

No to sam widzisz,ze to zadna wielka rewela.Moze zostanmy przy prawidlowym kierunku obrotow? :)
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Ktoś » 15 lip 2007, o 17:29

Pelić będzie zawsze łatwiej gumę jeśli kręci się przednie koło bo przy oporze jeszcze bardziej się odciąża i dlatego łatwiej jest palić gumę zobacz że polonezem ciężko jest kręcić kółka na asfalcie na 1 a na wstecznym nie.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Phantom » 15 lip 2007, o 17:47

A czolg na kazdym biegu pali gasienice... :mrgreen:
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Conqeror » 15 lip 2007, o 20:07

On jarał lacia w jedna jak i w drugą strone sprawnie
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez bartek.95 » 15 lip 2007, o 21:58

A może miał inne przełożenia ;) Nie zwróciłeś na to uwagi ?
bartek.95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 507
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 18:34

Postprzez endek » 15 lip 2007, o 22:02

Ktoś napisał(a):Zapłon w jawkach ustawia się na 1,8mm przeg GMP i nie wiem co Cię dziwi.[/u][/i]

no ja ustawiam przeważnie w wiekszosci zapłonów z przerywczemto 3mm przed GMP(wtedy najlepiej chodzi) :wink: a jak jest 1,8 to jest późny

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez endek » 15 lip 2007, o 22:03

Phantom napisał(a):No to sam widzisz,ze to zadna wielka rewela.Moze zostanmy przy prawidlowym kierunku obrotow? :)

a po za tematem to czołg pali 100/100 niezły smoczek :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez adrianm92 » 28 lip 2007, o 16:05

kadzaf napisał(a):a po za tematem to czołg pali 100/100 niezły smoczek



czołg pali 300 na 100 a jak fajnie bączki kręci :lol:
adrianm92
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 11:54

Postprzez Mariusz » 28 lip 2007, o 17:27

ktoś wszystko wytłumaczył-ustawiasz zamiast przed GMP to za GMP o daną ilość mm, i wtedy wiadomo że lepiej pali lacza, bo tak samo przednionapędówki lżej idą po zrywach niż tylnonapędówki. chodzi o to, że tylnonapędówka podczas ostrego ruszania się przechyla na amortyzatorach (podnosi się przód) co świadczy o odciążeniu przednich kół a dociążeniu tylnych. skoro są dociążone, to ich przyczepność wzrasta. a przednionapędówka też podnosi przód, ale jak już za ostro gazu damy to pali gumę, bo odciążone opony mają niższą przyczepność. ogarek jadący do tyłu jest niejako przednionapędówką, więc podczas ruszania "przód" (standardowo tył) się odciąża i umożliwia ładne palenie lacza.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Poprzednia strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 365 gości