Jak odpalic Ogara do tyłu ??
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Conqeror,a Ty to badales?Moze koles jakies kity Ci wciska?Bo to podejrzane-motór masz ładny,zęby zjadles na tych sprawach,a tu takie watpliwosci?Moze to wsjo lipa?
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Pelić będzie zawsze łatwiej gumę jeśli kręci się przednie koło bo przy oporze jeszcze bardziej się odciąża i dlatego łatwiej jest palić gumę zobacz że polonezem ciężko jest kręcić kółka na asfalcie na 1 a na wstecznym nie.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Ktoś napisał(a):Zapłon w jawkach ustawia się na 1,8mm przeg GMP i nie wiem co Cię dziwi.[/u][/i]
no ja ustawiam przeważnie w wiekszosci zapłonów z przerywczemto 3mm przed GMP(wtedy najlepiej chodzi) a jak jest 1,8 to jest późny
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Phantom napisał(a):No to sam widzisz,ze to zadna wielka rewela.Moze zostanmy przy prawidlowym kierunku obrotow?
a po za tematem to czołg pali 100/100 niezły smoczek
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
ktoś wszystko wytłumaczył-ustawiasz zamiast przed GMP to za GMP o daną ilość mm, i wtedy wiadomo że lepiej pali lacza, bo tak samo przednionapędówki lżej idą po zrywach niż tylnonapędówki. chodzi o to, że tylnonapędówka podczas ostrego ruszania się przechyla na amortyzatorach (podnosi się przód) co świadczy o odciążeniu przednich kół a dociążeniu tylnych. skoro są dociążone, to ich przyczepność wzrasta. a przednionapędówka też podnosi przód, ale jak już za ostro gazu damy to pali gumę, bo odciążone opony mają niższą przyczepność. ogarek jadący do tyłu jest niejako przednionapędówką, więc podczas ruszania "przód" (standardowo tył) się odciąża i umożliwia ładne palenie lacza.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 365 gości