no i jak jezdzic??

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

no i jak jezdzic??

Postprzez pawel615 » 12 sie 2007, o 20:58

Do tej pory myslalem ze spokojna jazda na moto mu sluzy i bedzie mial lepsza zywotnosc
ale kilka tygodni temu czytam sobe automobiliste ( tytul ,,Inne osy,,)
i tam wyczytalem ze ,, ostrzejsza jazda na nizszych biegach miala pozytywny wplyw na silnik, natomiast jazda na wolnych obrotach i z zabogata mieszanka powodowala nagarowanie (czy cos) tlumika i dodane zdanie ze - potwierdza to stara zegule ze dwusowy lubia obroty i sie ich nieboja
co wy o tym sadzicie??
P.S za bledy serdecznie przepraszam
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

no i jak jezdzic??

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 sie 2007, o 20:58

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 12 sie 2007, o 21:59

no nie pod warunkiem ze to krecenie silnikiem jest z rozsądkiem zeby nie przeistoczyło sie w pałowanie i katowanie silnika :wink: (bo tego to kazdy silnik nie lubi)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez pawel615 » 12 sie 2007, o 22:16

ja tam zostane przy spokojnej jezdzie :D
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Postprzez Mariusz » 12 sie 2007, o 22:32

no gdzieś o syrenkach pisali że też wyższe obroty sprzyjają samooczyszczaniu wydechu :P ale to takie pisanie. można od czasu do czasu przycisnąć, w 4T też czasami sie zdarza że auto sie robi mułowate, i trzeba wtedy przeczyścić komin ;) heh, kręcenie do odcięcia i te sprawy :P no ale nie można znów ciągle na obrotach maksymalnych jeździc. poza tym rozumiem że w syrenie ktoś się nagaru boi, ale w komarze? z tłumikiem są trudności ale krecik załatwia sprawę ;) no i w tłumiku aż tyle co w kolanku sie nie zbiera, a kolanko idzie spokojnie wyczyścić ;) ważniejsza jest chyba mieszanka i dobry olej, a nie styl jazdy :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 12 sie 2007, o 22:58

z dobrze wyregulowanego silnika wydech powinen być suchy a przewaznie jest mokry w 2t w DT miałem jedynie suchy i crossach które chodziły na wysokich obrotach wtedy przepalały całą mieszanke nie było strat bo jak wiadomo 2 suwy nie są oszczedne ,tylko przy 4t jest suchy

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez dziubdziuŚŚ » 28 sie 2007, o 19:13

moim zdaniem to powinno się szybko jeździć. ja kiedyś jeździłem wolno na simsonie to mi się zastał. no zupełnie chociaż jeździłem regularnie tylko wolno. to prawda z tymi osami. teraz jeżdżę szybko od 2 lat i nawet raz mi się nie zepsuł. dla simsona działa.
dziubdziuŚŚ
 


Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 423 gości