Do tej pory myslalem ze spokojna jazda na moto mu sluzy i bedzie mial lepsza zywotnosc
ale kilka tygodni temu czytam sobe automobiliste ( tytul ,,Inne osy,,)
i tam wyczytalem ze ,, ostrzejsza jazda na nizszych biegach miala pozytywny wplyw na silnik, natomiast jazda na wolnych obrotach i z zabogata mieszanka powodowala nagarowanie (czy cos) tlumika i dodane zdanie ze - potwierdza to stara zegule ze dwusowy lubia obroty i sie ich nieboja
co wy o tym sadzicie??
P.S za bledy serdecznie przepraszam
no i jak jezdzic??
Posty: 6
• Strona 1 z 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
no nie pod warunkiem ze to krecenie silnikiem jest z rozsądkiem zeby nie przeistoczyło sie w pałowanie i katowanie silnika (bo tego to kazdy silnik nie lubi)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
no gdzieś o syrenkach pisali że też wyższe obroty sprzyjają samooczyszczaniu wydechu ale to takie pisanie. można od czasu do czasu przycisnąć, w 4T też czasami sie zdarza że auto sie robi mułowate, i trzeba wtedy przeczyścić komin heh, kręcenie do odcięcia i te sprawy no ale nie można znów ciągle na obrotach maksymalnych jeździc. poza tym rozumiem że w syrenie ktoś się nagaru boi, ale w komarze? z tłumikiem są trudności ale krecik załatwia sprawę no i w tłumiku aż tyle co w kolanku sie nie zbiera, a kolanko idzie spokojnie wyczyścić ważniejsza jest chyba mieszanka i dobry olej, a nie styl jazdy
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
z dobrze wyregulowanego silnika wydech powinen być suchy a przewaznie jest mokry w 2t w DT miałem jedynie suchy i crossach które chodziły na wysokich obrotach wtedy przepalały całą mieszanke nie było strat bo jak wiadomo 2 suwy nie są oszczedne ,tylko przy 4t jest suchy
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 423 gości