Czy mi się zdaje, czy taka prawda? :o

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 18:01

023 to s38 w innej obudowie :P troszke unowoczesniony, to jest mniej wiecej jak syrena 105 (s38) i 105l (023) bardziej sa to poprawki kosmetyczne niz jakies radykalne zmiany :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 kwi 2007, o 18:01

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 18:03

Tylko s38 ma 1,4 konia a 023 ma 1,8 to się czuje i 023 ma większe obroty
Nie są do końca takie same mają troszeczke inne cylki od środka
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 18:06

wiem ze sie rzonia w mocy ale mowie ze nie sa to jakies radykalne zmiany, tylko komsetyka, nawet skrzyni nie zmienili :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 18:10

no masz racje ale np. jakbyś chciał cylek od 023 włożyć do s38 to dupa....
Kruciec gaźnika jest pod innym kątem niż w s38
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Aleksander » 8 kwi 2007, o 18:10

wiesz alonzo to tak jakbyś sobie porównał s38zb4 z 025 :D
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 18:13

hmm czy 025 to silnik charta?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 18:15

nie silnik charta to 027 a 025 to s38 z biegami w nodze :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 18:18

Ano już przypominam se
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez kapsel » 8 kwi 2007, o 18:59

Ale piknie off-topujecie w moim temacie :lol: :P
Avatar użytkownika
kapsel
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 239
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Junak » 8 kwi 2007, o 21:16

ja miałem okazje przejechać się kadetem i nie odczułem różnicy między moim silnikiem a silnikiem w kadecie tylko mi się na nim strasznie niewygodnie siedziało kierownica była jak dla mnie za bliskio
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 21:26

Zależy w jakim stanie był ten kadet....
Dobrze zrobiony 023 ma nieziemskiego kopa
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Poprzednia strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 128 gości