Komar

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Komar

Postprzez LOLEK111 » 16 lut 2012, o 21:38

Witam czym nasmarować łożyska na wale od komarka ?
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 lut 2012, o 21:38

Pani Kontekstowa
 

Komar

Postprzez German » 16 lut 2012, o 21:57

A po co je smarować?One są smarowane mieszanką paliwową.
German
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 10 sie 2011, o 17:13
Pochwały: 6
Pojazdy: taczki

Komar

Postprzez dieludolfs » 17 lut 2012, o 09:44

Trzeba tylko pamiętać, żeby osłonki na łożyskach były zdemontowane ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Komar

Postprzez LOLEK111 » 17 lut 2012, o 20:11

dzięki za podpowiedz ale ja łożyska wciskałem na gorąco na wał i teraz suche jak wiór i początek pracy muszą być nasmarowane ale czym je nasmarować ?
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar

Postprzez Marek.K. » 17 lut 2012, o 21:20

LOLEK111, przesmaruj je mixolem ;)
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Komar

Postprzez German » 17 lut 2012, o 23:50

Byle czymś oleistym i tak później zostanie to wypłukane.
German
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 10 sie 2011, o 17:13
Pochwały: 6
Pojazdy: taczki

Komar

Postprzez Krzysztof1993 » 3 mar 2012, o 22:04

Tawot zwykły będzie dobry;).
Ja tak robię na początek w silniku jak coś składam to na tawota i jest git;D. Zaś się rozpuszcza i tyle:). Najwyżej silnik pokopciu troche na poczatku :D
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Komar

Postprzez LOLEK111 » 4 mar 2012, o 18:05

Dzięki wielkie za doradzenie .
Pozdrawiam wszystkich .
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar zapłon

Postprzez LOLEK111 » 13 paź 2012, o 16:30

Witam czy może mi ktoś napisać jak ustawić zapłon prawidłowo bardzo bym był wdzięczny za udzielenie tej informacji :)
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar

Postprzez Tomek » 13 paź 2012, o 18:46

LOLEK111, tu masz chyba wszystkie najważniejsze dane regulacyjne. viewtopic.php?f=27&t=111&hilit=zap%C5%82on+komar
Na początek pierwszy typ silnika, tam masz dane regulacyjne. Dalej zjeżdżasz na dół postu i szukasz Ustawianie Zaplonu w 023 i S38
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Komar

Postprzez LOLEK111 » 14 paź 2012, o 11:18

Witam.Przy prawidłowo ustawionym zapłonie początek rozwarcia styków przerywacza powinien nastąpić na 3mm (27stopni) przed górnym martwym punktem tłoka.
Teraz takie moje pytanie jak się sprawdza te 27 stopni gdzie tego szukać na silniku ????
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar

Postprzez Tomek » 14 paź 2012, o 11:40

Musisz mieć specjalny kątomierz mocowany na kole magnesowym. Możesz go sobie wydrukować. Obrazek

Jednak moim zdaniem, najprostszą metoda jest kręcenie wałem zgodnie z obrotami na zapalonym silniku, a gdy tłok dojdzie do GMP, cofnij wał tzn. tłok o 3mm. Możesz użyć specjalnego czujnika wkręcanego w miejsce świecy, patyczka (ale to średnio dokładne), lub zdjąć głowicę i zmierzyć np suwmiarką odległość denka tłoka od górnej krawędzi cylindra.

"czujnik" możesz zrobić nawet ze starej świecy. Jest pełno poradników w internecie jak go wykonać ;) Dam kilka fotek żebyś wiedział o co chodzi.
http://img233.imageshack.us/img233/9491/1947886350.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/4246/1947886452.jpg
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Re: Komar

Postprzez LOLEK111 » 14 paź 2012, o 22:20

dzięki za porady i szybką odpowiedz .
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar

Postprzez LOLEK111 » 20 lis 2012, o 18:43

Witam mam takie pytanko
Czy ktoś wie gdzie najlepiej wypiaskować i pomalować komara (rama , błotniki ...)
Lokalizacja Warszawa
Avatar użytkownika
LOLEK111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: WARSZAWA

Komar

Postprzez honda10282 » 21 lis 2012, o 18:23

Najlepiej oddać go do firmy , zajmująca się takimi rzeczami. Mogą się tego podjąć np. firmy odnawiające felgi itp.
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości