zebatka 11 zębowa w ogarze
Posty: 13
• Strona 1 z 1
zebatka 11 zębowa w ogarze
witam . wlasnie z 13z zembatki zmienilem na 11z. Brakowało mi troche kopa jezdzic we 2 i na dodatek w mojej okolicy jest dużo górek. teraz o wiele lepiej przyspiesza, z 1 na 2 wchodzi jak scigacz normalnie tak szybko, troche spadła predkosc, ale zato zyskalem na mocy a i tak nie dam rady gdzie tutaj pochasac z duzą prędkościa , wiec predkosc jest wystarczajaca ale za to lepiej sie jezdzi pod gorki co sadzicie o tej zmianie?
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
niektorzy stawiaja na szybkosc,ty na moc.mysle ze dobrze zrobiles
My moto:,komar 2350,simson s51,Silnik 019 xD
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046
Komentować
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046
Komentować
-
Kobuch - MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 20 lip 2007, o 17:56
- Lokalizacja: Ruda Slaska
ja bym woleł akurat szybkość bo wtedy mnie nie ciągnie do jazdy na jednym kole poniewasz by nie szło a u mnie płaskie tereny w miare więc wolał bym jeździć 60 a mieć mniej mocy
-
bi-jay - MotoManiak
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
- Lokalizacja: Strzepcz
mi brakowało kopa jalk jeszcze miałem 60ccm, zmieniłem na 16 ( jeździłęm na 17) miał kopa, ale to jeszcze nie to, po założeniu 50/5 dostał kopa jakbym miał założoną 13 :lol:
Powiem wam jedno we wakacje warto mieć założoną mniejszą zębatkę- szybsze ruszanie spod śwaiteł itd... w roku szkolnym mało co jeżdzę to zakładam 17, mniej pali, bo szybciej jedzie na ekonomicznych obrotach
Powiem wam jedno we wakacje warto mieć założoną mniejszą zębatkę- szybsze ruszanie spod śwaiteł itd... w roku szkolnym mało co jeżdzę to zakładam 17, mniej pali, bo szybciej jedzie na ekonomicznych obrotach
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
a ja zawsze wole mieć przymulone przełożenie... pomimo że u mnie teren jeszcze niby jurajski, to jednak jest: ekonomiczniej, ekologiczniej, ciszej, nie czterotaktuje (!) i z górki można osiągnąć zawrotne prędkości! a że pod górkę słabo? no słabo, ale jakoś jedzie. kiedyś ważyłem 40 pare kilo, to nawet na zębatce z motoryny nie było aż tak źle z tymi przyspieszeniami... teraz szczere sie zastanawiam nad zmianą z 13stki na 12stkę... nie chodzi o same przyspieszenia, ale spasło sie troche przez te 2 lata, urosło sie (opory powietrza) i mocy brakuje... chociaż chyba zamiast na zębatkę wydam kesz na szlif-on mi w obecnej sytuacji chyba najwięcej da, bo mam bardzo źle spasowany tłok wieje mi pod pierścieniami, mało bo mało ale jednak... poza tym jeszcze bardziej poszerzę wydech (jeśli na 60ccm) i może jeszcze go o milimetr podciągnę-i tam mam jeszcze 3mm niżej niż w 019 i o 4mm niżej niż w 027... tylko jeszcze płuki jakoś muszę poszerzyć co też mi mocy sporo doda...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
haa nie 4taktuje ja mam z przodu 13 i mi dalej 4takutue a mnijszej nie chcę zakładać na tył bo pod górki nie będe żyłowął na 1
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
no ja mam z tyłu 35tkę i nie czterotaktuje jeszcze na k35b mu sie zdarzało, ale zapłon opóźniłem, gaźnik zmieniłem, i nie ma szans na 4T w dwusuwie ;P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
ja uważam że w moim k.. jest za duża dysza, często 4taktuje i sądzę że czasem trochę słabnie od nadmiaru paliwa przydała by mi się dysza 56~60
ale od sima najmniejsza chyba jest 65 , jak jestem w błędzie to mnie poprawcie
ale od sima najmniejsza chyba jest 65 , jak jestem w błędzie to mnie poprawcie
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
a tam, ja mam tylko 12mm gaźnik a dyszę... 72! i chodzi wyśmienicie! tylko paliwka mało ustawiłem śrubką, i jest GIT! poza tym to nie wiem czy czterotaktowanie nie jest poprostu od późnego zapłonu
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
poprostu dobrze mieć pod sobą ok 20KM i problemy z zmianą przełozen znikają przeciez jawka potrafi spalić srednio ok3- 4l i to przy predkości ok 60km/h (moze mniej) to samo simek i co z takiej jazdy
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 300 gości