zebatka 11 zębowa w ogarze

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

zebatka 11 zębowa w ogarze

Postprzez Konik » 18 sie 2007, o 21:21

witam . wlasnie z 13z zembatki zmienilem na 11z. Brakowało mi troche kopa jezdzic we 2 i na dodatek w mojej okolicy jest dużo górek. teraz o wiele lepiej przyspiesza, z 1 na 2 wchodzi jak scigacz normalnie tak szybko, troche spadła predkosc, ale zato zyskalem na mocy a i tak nie dam rady gdzie tutaj pochasac z duzą prędkościa , wiec predkosc jest wystarczajaca ale za to lepiej sie jezdzi pod gorki :) co sadzicie o tej zmianie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

zebatka 11 zębowa w ogarze

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 sie 2007, o 21:21

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kobuch » 18 sie 2007, o 21:31

niektorzy stawiaja na szybkosc,ty na moc.mysle ze dobrze zrobiles :D
Avatar użytkownika
Kobuch
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 20 lip 2007, o 17:56
Lokalizacja: Ruda Slaska

Postprzez bi-jay » 18 sie 2007, o 21:50

ja bym woleł akurat szybkość bo wtedy mnie nie ciągnie do jazdy na jednym kole poniewasz by nie szło a u mnie płaskie tereny w miare więc wolał bym jeździć 60 a mieć mniej mocy
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Postprzez Konik » 18 sie 2007, o 21:51

to ja juz ze 60 pociskam jak na 13 70 leciał :) ale u mnie duzo górek to kopyto wieksze sie przyda :) lepiej pod gorki ciagnie
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adi.G. » 18 sie 2007, o 23:55

mi brakowało kopa jalk jeszcze miałem 60ccm, zmieniłem na 16 ( jeździłęm na 17) miał kopa, ale to jeszcze nie to, po założeniu 50/5 dostał kopa jakbym miał założoną 13 :lol:

Powiem wam jedno we wakacje warto mieć założoną mniejszą zębatkę- szybsze ruszanie spod śwaiteł itd... w roku szkolnym mało co jeżdzę to zakładam 17, mniej pali, bo szybciej jedzie na ekonomicznych obrotach
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Conqeror » 18 sie 2007, o 23:59

jak ja zmieniłem teraz na 12z to zaraz na gume podchodzi , praktycznie samą manetką gazu . Ale v max wyrażnie mniejszy jedynie to mi się bardzo nie podoba
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 19 sie 2007, o 00:20

a ja zawsze wole mieć przymulone przełożenie... pomimo że u mnie teren jeszcze niby jurajski, to jednak jest: ekonomiczniej, ekologiczniej, ciszej, nie czterotaktuje (!) i z górki można osiągnąć zawrotne prędkości! a że pod górkę słabo? no słabo, ale jakoś jedzie. kiedyś ważyłem 40 pare kilo, to nawet na zębatce z motoryny nie było aż tak źle z tymi przyspieszeniami... teraz szczere sie zastanawiam nad zmianą z 13stki na 12stkę... nie chodzi o same przyspieszenia, ale spasło sie troche przez te 2 lata, urosło sie (opory powietrza) i mocy brakuje... chociaż chyba zamiast na zębatkę wydam kesz na szlif-on mi w obecnej sytuacji chyba najwięcej da, bo mam bardzo źle spasowany tłok :/ wieje mi pod pierścieniami, mało bo mało ale jednak... poza tym jeszcze bardziej poszerzę wydech (jeśli na 60ccm) i może jeszcze go o milimetr podciągnę-i tam mam jeszcze 3mm niżej niż w 019 i o 4mm niżej niż w 027... tylko jeszcze płuki jakoś muszę poszerzyć co też mi mocy sporo doda...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 19 sie 2007, o 00:22

haa nie 4taktuje ja mam z przodu 13 i mi dalej 4takutue a mnijszej nie chcę zakładać na tył bo pod górki nie będe żyłowął na 1
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 19 sie 2007, o 00:26

no ja mam z tyłu 35tkę i nie czterotaktuje :P jeszcze na k35b mu sie zdarzało, ale zapłon opóźniłem, gaźnik zmieniłem, i nie ma szans na 4T w dwusuwie ;P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 19 sie 2007, o 00:33

ja uważam że w moim k.. jest za duża dysza, często 4taktuje i sądzę że czasem trochę słabnie od nadmiaru paliwa przydała by mi się dysza 56~60
ale od sima najmniejsza chyba jest 65 :P , jak jestem w błędzie to mnie poprawcie :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 19 sie 2007, o 00:41

a tam, ja mam tylko 12mm gaźnik a dyszę... 72! i chodzi wyśmienicie! tylko paliwka mało ustawiłem śrubką, i jest GIT! poza tym to nie wiem czy czterotaktowanie nie jest poprostu od późnego zapłonu :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 19 sie 2007, o 00:43

haa bo ty masz podwyższone okno wydechowe :P a ja nie
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 19 sie 2007, o 16:47

poprostu dobrze mieć pod sobą ok 20KM i problemy z zmianą przełozen znikają przeciez jawka potrafi spalić srednio ok3- 4l i to przy predkości ok 60km/h (moze mniej) to samo simek i co z takiej jazdy :(

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1


Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 300 gości

cron