Michallres napisał(a): Nie da się przeszlifować cylindra tym bardziej ZMD na 60ccm, jest to nie realne, braknie tulei
Jak się nie da ? na styk ale jest to realne
Michallres napisał(a): Nie da się przeszlifować cylindra tym bardziej ZMD na 60ccm, jest to nie realne, braknie tulei
Stachu.G napisał(a):Jak się nie da ? na styk ale jest to realne
Stachu.G napisał(a):To ile mm ma mieć ta oryginalna 60cmm zmd według cb ?
filo2355 napisał(a):Ale spam:D
SzklanaPuszka napisał(a):kupie Derbi GPR 50 z: 2012
Michallres napisał(a):Ogary były blokowane, nie powiem ogar ma mocy, ale za szybkie to to niestety nie jest... To ma takie przełożenie na moc, jaka tam jest zębatka 12 zębowa ? w charcie widzisz jest 14z, a na 15z to już można szybko jechać bez utraty mocy i przyspieszeniu. Zresztą chart jest bardziej praktyczniejszy, masz kierunkowskazy, stop i wiele innych rzeczy których ogar nie ma niestety I moim zdaniem ogar i chart to zupełnie inne bajki. Niby ogar ma te 0,5KM więcej, ale uwierz mi że tego nie czućStachu.G napisał(a):To ile mm ma mieć ta oryginalna 60cmm zmd według cb ?
Ok 42mm Zresztą jak pisałem braknie tulei i tłok jedynie od simsona
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 407 gości