Poradnia psychologiczna przy ul. MotoManiaków 2

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Postprzez Komar Rider » 31 paź 2009, o 18:00

Boję się, że nie pociągnie tego lakieru ;) Orginalny podkład, potem orginalne malowanie, potem nowy podkład i nowy lakier. A jeśli już to pójdzie tego strasznie dużo ;)
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 paź 2009, o 18:00

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Łukasz. » 31 paź 2009, o 19:08

Druciak- wyjdzie taniej :wink: :D Trochę ci to zajmie, ale będzie to najbezpieczniejsza i najtańsza alternatywa :yes: mnie struganie rometa druciakiem zajęło 2 dni (ale wiesz, z przerwami na piwo :D )Tylko pamiętaj o okularach ochronnych, bo te druciki bardzo lubią opuszczać swoje właściwe miejsce, a jak ci taki trafi w oko to... chyba wiesz :yes:
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez Łukasz. » 7 lis 2009, o 22:47

No to ja wyjdę ze swoimi pomysłami :D

Łukasz chciał simsona-nie stać go :D Przez jakiś czas zastanawiam się nad modyfikacją rometa, ponieważ gdy przesiadłem się na etkę, roman to dla mnie praktycznie bezmocny :| Wpadłem kiedyś na pomysł: Może by swap? Już nawet zacząłem licytować silnik na allegro (dobrze, że nie wygrałem :D ), ale jednak coś mi mówi, żebym lepiej zostawił romana w spokoju i zostawić tak jak jest, chociaż z drugiej strony chcę coś mocniejszego czym mogę legalnie jeździć i- co najważniejsze-mieć jakieś szanse z simsonami :D Więc co radzicie- przeróbka czy oryginał?
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez Michaus » 7 lis 2009, o 22:49

Łukasz R. napisał(a):przeróbka

:yes: :yes: :yes:
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Konik » 7 lis 2009, o 23:42

Mam dylemat, czy oddać cylinder z jawki do szlifu ( ok 70zł z tłokiem to wyjdzie) , czy lepiej kupić nowy np. Almot?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Michaus » 7 lis 2009, o 23:43

oddać do szlifu..
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Łukasz. » 8 lis 2009, o 16:21

pytanie orientacyjne-masz oryginalny cylek?

Chociaż właściwie lepiej szlif, bo moc troszeczkę wzrośnie :wink:
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez Mariusz » 8 lis 2009, o 16:55

łukasz: zależy jak stoisz z kasą, jeśli uzbierasz 1500 to pytaj o simsona, najlepiej sie wychodzi na kupnie pojazdów od tych ludzi którzy nei znają ich wartości :P ale taką okazje cholernie ciężko trafić, prędzej to ona trafia ciebie niż ty ją... :/

a co do szlifu cylka jawki to coś drogo, zależy jaki tłok jest w komplecie jeśli jakaś czajna to może lepiej spytać ile szlif bez tłoka i kupić go samemu?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Konik » 8 lis 2009, o 22:41

a co do szlifu cylka jawki to coś drogo, zależy jaki tłok jest w komplecie jeśli jakaś czajna to może lepiej spytać ile szlif bez tłoka i kupić go samemu?

Właśnie podejrzane mi to jest, muszę dobrze wypytać :yes:

Łukasz R. napisał(a):pytanie orientacyjne-masz oryginalny cylek?

Mam kilka cylindrów, jakiś oryginał też się znajdzie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez tara512 » 9 lis 2009, o 00:20

Konik popraw kanały w cylindrze wypoleruj szlif odchudzony tłok i podobno można założyć pierścienie od simsona s51 a jeśli tak to kupisz mza i taki zestaw powinien dłużej pojeździć taniej wyjdzie i moc będzie większa niż na tych nowych polskich cylindrach z małymi kanalikami ciężkimi sworzniami itp.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Konik » 9 lis 2009, o 09:40

Konik popraw kanały w cylindrze wypoleruj szlif odchudzony tłok i podobno można założyć pierścienie od simsona s51 a jeśli tak to kupisz mza i taki zestaw powinien dłużej pojeździć taniej wyjdzie i moc będzie większa niż na tych nowych polskich cylindrach z małymi kanalikami ciężkimi sworzniami itp.

Ok dzięki za info :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez endek » 9 lis 2009, o 10:14

Michaus napisał(a):oddać do szlifu..


co z tego jak cyl oryginał jak tłok i tak gówniany bedzie ,czyli krag sie zamyka :] ,a za tyle to kupisz cały zestawik i bedziesz miał bez roboty

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Kuba » 9 lis 2009, o 16:36

http://www.allegro.pl/item801908721_motorower_zipp_shock_kask_ubranie_dkm_myslowice.html
co to to to jest warte, ile to to jedzie, warto to to kupić?
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez Laskos » 9 lis 2009, o 17:14

Śmieszne. Kanapa od odkurzacza, linia pseudo-TZR+kibel, o przodzie nie wspominam. Już wizualnie się nie opyla.
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez Michaus » 9 lis 2009, o 17:23

elo moto 1993 powiem ze wygląda trochę lepiej niż ogar 900 i jego inne wersje ogólnie linia jest ładniejsza tyle że dalej to wygląda na typowy skut nie ma zbiornika tak jak w typowych mini ścigach( tzr rs i inne) i troche lampę mogli lepszą dać.. no ale gdyby założyc do tego 125 to ładnie by to śmigało..
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości