Technikum czy zawodówka (mechanik)

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Technikum czy zawodówka (mechanik)

Postprzez Kamilo1108 » 3 wrz 2013, o 22:37

Siema!
Aktualnie jestem w technikum samochodowym ale po tym jak dowiedziałem się ile będzie praktyk(nie pamiętam ile dokładnie ale bardzo mało) i matematyka rozszerzona (matma to moja najgorsza strona) to pomyślałem o zawodówce ponieważ ma mniejszy poziom i więcej praktyk a to właśnie mi pasuje bo chcę się czegoś przydatnego nauczyć a nie samej teorii :) co o tym myślicie?
Avatar użytkownika
Kamilo1108
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 22:32
Pojazdy: Piaggio nrg

Technikum czy zawodówka (mechanik)

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 wrz 2013, o 22:37

Pani Kontekstowa
 

Technikum czy zawodówka (mechanik)

Postprzez Marek.K. » 3 wrz 2013, o 22:40

Kamilo1108, ta, a na prakyce podaj, sprzątnij pozamiataj

matma rozszerzona weług nowej podstawy to nic innego jak matma podstawowa
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Technikum czy zawodówka (mechanik)

Postprzez honda10282 » 4 wrz 2013, o 16:19

Kamilo1108, ja bym na twoim miejscu został w technikum i się jakoś przeturlał 4 lata :mrgreen: . Jednak po technikum masz większe możliwości. Matma może jakoś pójdzie ,tylko trzeba robić systematycznie zadania.
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Technikum czy zawodówka (mechanik)

Postprzez Tomek » 4 wrz 2013, o 18:19