Wyjątkowym przykładem strategii wspierania piękna i humanizmu w marketingu jest projekt „Lexus Short Films” w serwisie YouTube. O pięciu filmach finansowanych przez firmę i zrealizowanych w roku 2013 wspólnie ze studiem The Weinstein Company krążą wśród internautów legendy. W świecie reklamy motoryzacyjnej zdominowanej przez mniej lub bardziej wymyślne spoty, których głównym bohaterem w zmieniającej się scenerii jest zwykle karoseria, technologia, silnik, dopiero na końcu kierowca, krótkie filmy Lexusa błyszczą inwencją i wyrastają wysoko ponad przeciętność.
Zobaczcie sami: http://mototarget.pl/news,czlowiek_i_emocje_potem_technologia,17308.html
I co? Jak Wam się podobają? Mi baaaaaaaaardzo...
Lexus Short Films
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Lexus Short Films
I jeszcze reklama z 1989 roku - Lexus wprowadził wtedy limuzynę LS 400 na rynek brytyjski. Producent chcąc przekonać do siebie oddanych miłośników Jaguara, stworzył film reklamowy, który dziś śmiało można nazwać klasyką gatunku. Umieszczenie na masce bardzo drogiego auta piramidy z piętnastu, wypełnionych szampanem kieliszków może wydawać się kiepskim pomysłem. Lexus do spółki z działem kreatywnym poszedł jednak o krok dalej i całą tę „konstrukcję” wtoczył na hamownię, rozpędzając auto do ponad 220 km/h.
Zobaczcie sobie filmik: http://mototarget.pl/news,lexus_i_iluminaci_,17386.html.
Zobaczcie sobie filmik: http://mototarget.pl/news,lexus_i_iluminaci_,17386.html.
- Bartosh
- MotoManiak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27 lip 2013, o 15:25
- Pojazdy: Citroen C2
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 122 gości