Żywotność

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Żywotność

Postprzez Jakub Knight » 8 kwi 2007, o 18:19

Ile może kilometów może wytrzymac silnik komara na orginalnych częsciach i przy spokojnej eksploatacji?
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Żywotność

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 kwi 2007, o 18:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 18:21

z 10tys, na oryginalnych to nigdy nic nie wiadomo, mimo iz sa duzo lepsze od nowych ,dokladniej wyonane z lepszych matarialow ale maja juz troche latek :P takze 10tys powinien wytrzymac tak jak piszesz przy spokojnej eksploatacji :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez RUDY » 8 kwi 2007, o 18:45

mój ojciec wyjeździł komarem 40 tyś. km i nic sie nie działo...(wiadomo ze kondensator i przerywacz sie wymienia po 100-200km bo to więcej nie wytrzyma)
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Gość » 8 kwi 2007, o 18:47

W moim komarze odkąd go kupiłem nie wymianiałm kondensatora a zrobiłem jakies 1000km :)
Gość
 

Postprzez endek » 8 kwi 2007, o 18:47

Alonzo napisał(a):z 10tys, na oryginalnych to nigdy nic nie wiadomo, mimo iz sa duzo lepsze od nowych ,dokladniej wyonane z lepszych matarialow ale maja juz troche latek :P takze 10tys powinien wytrzymac tak jak piszesz przy spokojnej eksploatacji :P


no albo i wiecej(szybkoobrotowe silniki wytrzymują po 10tys) a w przypadku komara to nawet i wiecej,tylko należy dbać o silnik (bez zbytniego katowania)oraz lepszy olej do mieszanki to bedzie chodził i chodził

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Marcek » 8 kwi 2007, o 18:59

Na razie na tłoku i cylindrze (prywaciarskie) mam przejechane ponad 6 tysięcy i progu nie ma. Wał mam oryginalny, przejechane ma na pewno ponad 15 tysięcy i jest w porządku.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Drifter » 8 kwi 2007, o 19:05

Z tego co pamietam to w instrukcji od Ogara z polskim silnikiem bylo napisane, ze po przebiegu ~ 15 tys. km trzeba zrobic kapitalny remont. Wiec pewnie Komar gdzies tyle wytrzyma :P oczywiscie przy lagodnej jeździe :wink:
Drifter
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:37
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Junak » 8 kwi 2007, o 20:11

powinien wytrzymać z 15 tysięcy km, albo nawet więcej
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Conqeror » 8 kwi 2007, o 20:17

kondesator i przerywacz ?? tylko 200 km?? Mi przerywacz padł po 4 tys a kondesator nadal jest sprawny i nawet lepszy od kapitalistycznego gów.. Więcej niż 6 tys . na S38 nie zrobiłem . Częsći były w średnim stanie bo troche po tuningu
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez MilanKo » 8 kwi 2007, o 20:17

Off top : Obrazek


On top :

10 tysięcy na spoko
Wierchowina 5 '76
Ford Escort MK7 Turnier '00
Avatar użytkownika
MilanKo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:07

Postprzez Junak » 8 kwi 2007, o 21:18

fajny prędkościomierz to jest orginalny z wierchowiny??
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 21:25

Po prostu co ruskie jest wieczne. Szkoda że tak mało wierchowinek u nas bo to naprawdę fajny sprzęt
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez MilanKo » 8 kwi 2007, o 21:50

[b]Zdzichó[b/] tak, to jest originał
MilanKo
 

Postprzez Mateusz » 8 kwi 2007, o 21:54

Również mam taki licznik jak Milan, tyle ze moja Wierchowina miała przejechane od nowości na oryginalnym silniku.....

4 tysiące! Ale co z tego, jak ktoś przez te 4 tysiące zajeździł silnik tak, że nadawał sie tylko i wyłącznie na złom... :cry:

OnTop : Jest takie przysłowie - Jak sie dba, to się ma. Więc gdy miałbyś wszystkie oryginalne nowe części, przestrzegał wszystkich zasad docierania, i ogólnie jazdy wg. książek i instrukcji to byś jeździł i jeździł.

Nie wliczam rutynowych zabiegów typu wymiana oleju, przerywacza, świec, no i czasem tarcz.. :wink:
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez adam » 9 kwi 2007, o 08:55

ja na komarku mam 50000 kmi nic nie wyminialem:P
Avatar użytkownika
adam
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 282
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 11:00
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 186 gości