Żywotność

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Postprzez pawel15 » 9 kwi 2007, o 14:14

A ile mozę przejechać WSK 125 z silnikiem robionym na orginalncyh częściach, porządnymi łożyskami, sprzęgłem, biegami i ogóle silnik robiony na glanc 8) ? Oczewisćie regularnie wymieniamy olej, świece, czyścimy i regulujemy styki i ogóle dbramy.
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 kwi 2007, o 14:14

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 9 kwi 2007, o 14:19

pawel15 napisał(a):A ile mozę przejechać WSK 125 z silnikiem robionym na orginalncyh częściach, porządnymi łożyskami, sprzęgłem, biegami i ogóle silnik robiony na glanc 8) ? Oczewisćie regularnie wymieniamy olej, świece, czyścimy i regulujemy styki i ogóle dbramy.


pewno też tyle co komar a nawet i wiecej gdyż silnik ma większą pojemność i jest mu lżej niż w przypadku komara.Ale jak sie dba to sie ma. 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez pawel15 » 9 kwi 2007, o 14:22

pewno też tyle co komar a nawet i wiecej

Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km :shock: :shock: ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe.
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez endek » 9 kwi 2007, o 14:24

a co do tematu ciekaw jestem ile ten silnik wytrzyma :lol:
http://moto.allegro.pl/item183799923_yamaha_yz_250_f_silnik_2006.html
:wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 9 kwi 2007, o 14:46

Takie nowe wysookoobrotowe dwusuwy- daje im około 5 tysięcy
A taki 4T to i wytrzyma z 30 tysiaków- to już są technologie z prawdziwego zdarzenia.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 9 kwi 2007, o 14:55

adi-12 napisał(a):Takie nowe wysookoobrotowe dwusuwy- daje im około 5 tysięcy
A taki 4T to i wytrzyma z 30 tysiaków- to już są technologie z prawdziwego zdarzenia.


No ale producenci zalecają wymiane tłoków w przypadku wsilonych 2t co sezon a przy 4t wsyliłach co 2 sezony.
no ale znów z 250cm 4t zeby było 40KM hehe tak jak 2t 125cm
a przykłądowo MZ 250 24KM,Junak 350cm 19KM

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 9 kwi 2007, o 15:06

To wszystko zależy od konstrukcji silnika. Bardziej wysilony mniej wytrzyma, ale ma większą moc, a z kolei mniej wysilony ma mniej mocy ale dłużej wytrzyma.
Dajmy na to
nowoczesna 125 ma około 40 KM i trzeba robić szlif co sezon, lub dwa a starodawną 125 jeździsz 20 lat i nic nie robisz przy tłoku i cylindrze ew. zmieniasz pierścionki. Tak więc przebieg silnika zależy od bardzo wielu czynników.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 9 kwi 2007, o 18:36

pawel15 napisał(a):
pewno też tyle co komar a nawet i wiecej

Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km :shock: :shock: ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe.


No u mnie listonosz ma simsona SR kupił go nówke i zrobił nim ok 48tys km a szlif robił po 35tys km 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez RUDY » 9 kwi 2007, o 18:52

Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km Shocked Shocked ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe


Mój ojciec tyle wyjeździł..mam jeszcze tamten licznik mogę zrobić zdjęcie dla niedowiarków :P
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez endek » 9 kwi 2007, o 19:02

RUDY napisał(a):
Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km Shocked Shocked ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe


Mój ojciec tyle wyjeździł..mam jeszcze tamten licznik mogę zrobić zdjęcie dla niedowiarków :P


no 40 tysiaków ale czy bez zadnej wymiany i zadnego remonciku?? :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez RUDY » 9 kwi 2007, o 19:04

no napisałem wcześniej ze z wymiana kondensatorów i przerywaczy a resztę wymieniłem dopiero ja jak go reanimowałem :)
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Alonzo » 9 kwi 2007, o 19:22

loo jaki wynik :P mam nadzieje ze tez tyle przejade komarem bez napraw :P :P :P :lol:
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 9 kwi 2007, o 19:32

A mój komar ma niezmieniane platynki i kondensatro od nowośći :P
Ale nie dziwo skoro miał przejechane niecałe 4 tysiaki
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez pawel15 » 9 kwi 2007, o 19:33

no napisałem wcześniej ze z wymiana kondensatorów i przerywaczy a resztę wymieniłem dopiero ja jak go reanimowałem Smile

A nic ze sprzęgłem nie robił bo podobno tulejki padaja chyba nawet po 1000km?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez RUDY » 9 kwi 2007, o 20:33

Sam w to nie wierzyłem ale nawet miałem jeszcze plomby na silniku , tyle ze tak jak napisałem palatynki i kondensator parę razy był wymieniany :wink:
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 166 gości