Jak zrejstrować?

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Jak zrejstrować?

Postprzez PAUL ZIOM » 10 kwi 2007, o 20:30

Mam pytanie jeśli sciagam sobie motor z niemiec np. SIMSON S51 to jak to zrobic i gdzie isc by go zarejstrować i ile by to kosztowalo?? Jeśli cos na ten temat wiecie to piszcie


Z góry dzieki!!!! :D 8) :oops:
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

Jak zrejstrować?

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 kwi 2007, o 20:30

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 10 kwi 2007, o 22:50

mo kolega na Simka tak robił . Jak masz umowe idzesz , robisz przegląd , ubezpeiczenie , w urzędzie ci pokierują . Za tablice jeszcze zabulisz
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Robert12139 » 10 kwi 2007, o 23:08

Jeśli jest sprowadzony z zagranicy to musisz zrobić mu najpierw przegląd.
Następnie umawiasz się w wydziale komunikacji na wizytę musisz mieć ze sobą oc i umowę.W wydziale kumunikacji w informacji dostajesz taki druk i go wypełniasz , póżniej idziesz do banku ( w większości jest obok ) płacisz za rejestrację ( jest to opłata także za tablice ) za mojego płaciłem 104 zł .
Następnie po opłaceniu idziesz z powrotem do wydziału komunikacji i urzędniczka wypełnia papiery , ty dostajesz nowe blachy.
Nie wiem tylko jak to jest ze sprowadzonymi bo ja musiałem stare blachy oddać nie wiem czy ty też bedziesz musiał ale chyba tak.
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
Avatar użytkownika
Robert12139
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
Lokalizacja: Pszów

Postprzez Gość » 12 kwi 2007, o 20:52

Mój wujek sprowadził simsona sr51 z niemiec, kiedy go rejestrował powiedzieli mu ze simson wyciąga wiecej niz 50km/h i ze musi byc zarejestowany na motocykl, czy spotkaliscie sie z czyms podobnym?
Gość
 

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:03

Może chodziło im o to że pojemność nie może być większa niż 50ccm.O prędkości nic nie słyszałem,że jeśli jest większa niż 50 to trzeba już na motor.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 12 kwi 2007, o 21:06

Niby w kodeksie jest ze nie moze przekraczac 50km/h, a może w niemczech był na motocykl zarejestrowany?
Gość
 

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 21:07

Mógł sobie pozmieniać zębatke z przodu na najmniejszą na czas przeglądu, zdłąwić gaźnik i by jechał z 45 - jak motorower
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:10

Kiedyś Chyba w 1973r. wszedł przepis że motorower nie może przekraczać prędkości 40km/h a jego moc nie może przekraczać 1,4km.A teraz jak jest z tą prędkościo to nie wiem.Zawsze możesz powiedzieć że nie przekracza 50km/h i tak tego nie sprawdzą.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 21:13

Dlatego dławili jawki jaj je sprowadzali w tamtych latach, a simsony przemycano :P
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:15

W komarze też zmniejszano moc z 1,8 do 1,4km stosując mniejsze dysze w gaźniku i dłuższe kolanko.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 21:18

Ale i tak s38 jest słabszy od 023
Ja skracałem kolanko i gaźnik od 023 też miałem ale to kwestia obrotów.
023 ma większe obroty
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:27

023 to już trochę nowsza konstrukcja,choć większość części jest z s38.Ja jednak wolę swoje s38zb4 niż kwadraciaka.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcek » 13 kwi 2007, o 15:36

Przepisł wszedł w 1964 lub 5 roku, w Komarze zmniejszano moc nadlewami w kanałach cylindra, a nie dyszami i kolankiem.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Koner » 13 kwi 2007, o 16:33

Dysze na pewno były mniejsze przykładem jest gaźnik gm12f1 jest prawie identyczny ale ma mniejszą dyszę główną.A z kolankiem to już było od początku.Kolanka były krutsze jak komara wysyłali na eksport,miał większą moc niż ten"krajowy".
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcek » 13 kwi 2007, o 18:50

W Komarze moc ograniczono w modelu 232 (z 1,8 do 1,4KM) za pomocą nadlewów w kanałach (źródło: "Automobilista")
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 117 gości