CO lepsze simson vs Ogar200

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Bo byscie wybrali

Simson sr50
23
64%
Ogar200
13
36%
 
Liczba głosów : 36

Postprzez endek » 16 gru 2007, o 18:27

no jedna z największych wad własnie tych silników to włąśnie to że chlają bez opamiętania zeby szedł te 8 dych nie ma cudów 4-5l musi zeżreć noi konstruktorzy mogliby by pomysleć o bogatszej skrzyni (dodatkowy bieg(nadbieg) :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 gru 2007, o 18:27

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Łukasz K. » 16 gru 2007, o 18:44

Wg. mnie lepszy jest ogar, bo po odblokowaniu i ogar i simson mają podobne osiągi. I ogar jest prawie 3x tańszy.


P.S Czemu się przyczepiliście do leżącego cylka i tego dużego układu dolotowego? Mi się nawet podoba, a najważniejsze jest to, że motor nie jest tak "przezroczysty" przez tłumik szmerów.
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Postprzez Alonzo » 16 gru 2007, o 19:21

czemu ogar mial obuga instalacje ?? bo wtedy nikt nie potrzebowal kierunkow w motorowerze no i cieli koszty, przeciez zamiast kierunkow mozna uzywac rak tak zalozyli pewnie konstruktorzy :P zreszta co z tego ze simson ma ladowanie z akumulatora i instalacje bogatsza jak i tak jest za drogi jak na taki motorower :P czemu sie czepiamy lezacego cylka, ogolnie mi sie ta kncepcja nie podoba bo strasznie pogarsza to chlodzenie, powietrze nie przelatuje przez cylinder gladko bo z tylu przeszkadza im silnik i jest juz zawirowanie, zreszta gdyby ten cylinder mial dobrze rozplanowane zeberka wlasnie w sloneczko wtedy nawet ladnie by to wygladalo ale on ma najgozej jak sie da dolna i gorna czesc w ogole nie jest chlodzona bo jest plaska, a co do krocca jest jaki jest, w komarze jest podobny tylko ze chowa sie w zeberkach wiec go nie widac no i podstawowa roznica w jawce krociec jak i wszystkie kanaly sa pod katem 90 stopni co w dzisiajszych czasach jest niedopuszczalne, i daltego ten krociec tak wyglada bo jest prostpadle do cylindra, to tyle co do ogara o sinku sie nie wypowiem bo nie mialem z nim do czynienia :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 16 gru 2007, o 19:42

a tak po za tym to od którego roku robiły czeskie jawki?

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Konik » 16 gru 2007, o 20:01

Ogar jest fajną maszyną, trze piacie się tych dolotów itd. Jeśli ci po prostu przeszkadza ta "Guma" na filtr, to kup sobie stożek. U mnie w ogarze silnik ma dobre chłodzenie, żebym go rozgrzał dość mocno to muszę zrobić paręnaście dobrych kilometrów . Moc ma dobrą , jeśli brakuje ci prędkości, to kupujesz zębatkę 13z i ci zasuwa aż miło, wtedy ma dłuższe biegi, nie trzeba się co chwile męczyć ze zmianą. Co do wyglądu. Wygląda jak wygląda, ale nie mówcie znowu że jest brzydki, bo jak jest dobrze lakier dobrany to wygląda ładnie. Zębatka jest duża, ale za to jak jest ładna, polerka zrobiona na niej to wygląda ładnie. Fakt że pali dużo benzyny, no ale co zrobić, musimy im to wybaczyć. A co do simka to nie wiem bo nie miałem z nim do czynienia :) pozdro
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Alonzo » 16 gru 2007, o 21:10

U mnie w ogarze silnik ma dobre chłodzenie


bo nie mailes doczynienia ze sprzetem z dobyrm chlodzeniem :P wiem to po swojej jawce ma duzo gorsze chlodzenie niz komar a przy dotarciu trasy dluzsze niz 3km niemozliwe trzeba dawac odpoczywac :P

to kupujesz zębatkę 13z i ci zasuwa aż miło


a zbiera sie jak.... jawka z 13z to nie wiem czy nawet 2 wrzucisz :lol: na jedynce do 40 pocisniesz z taka zebatka ale wiecej nie pojedziesz bo na dwojce zacznie zwalniac a nawet jak nie to i tak bedzie mial takie wolne obroty a o trojce mozesz zapomniec :P nie bez powodu jest zebatka 52z :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Konik » 16 gru 2007, o 22:23

ale zębatkę zdawczą 13z!! :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Alonzo » 16 gru 2007, o 23:31

aha zdawcza :P myslalem ze ta na kole :P przelozenia w jawce nie ma co zmieniac, zalozysz 13z bedzie strasznie wolno przyspieszac a pod gorki na trojce moze byc problem :P jakwa na oryginalnym przelozeniu cienko przyspiesza :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez andr3w xD » 8 sty 2008, o 19:09

bo jawka ma silnik wysokoobrotowy ;]
PRAKTYCZNIE WSZYSCY TO FAŁSZYWI PRZYJACIELE
Avatar użytkownika
andr3w xD
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 494
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 22:35

Postprzez Łukasz K. » 8 sty 2008, o 19:18

Ale słyszałem, że wysokoobrotowośc jawki to "zasługa" gaźnika Jikov i jak założy się gaźnik z simka silnik jest mnie wysokoobrotowy.
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Postprzez Alonzo » 8 sty 2008, o 20:00

nie ta wysokoobrotowosc to zasluga faz rozrzadu, kanalow pod katem prostym, i tez prawda gaznika jikov ale to w znacznie mniejszej czesci :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Łukasz K. » 8 sty 2008, o 20:48

ale w jakimś stopniu ograniczyłoby to tą wysokoobrotowość.
Obrazek
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
Avatar użytkownika
Łukasz K.
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1625
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
Lokalizacja: CGD
Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02

Postprzez Alonzo » 8 sty 2008, o 21:21

no tak wiecej mocy by miala i troche nizej ta moc ale nadal wsokobrotowosc :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez mateusz46 » 8 sty 2008, o 21:40

kazdy ma inny gust i woli inny motor ja wole ogara :lol:
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Poprzednia strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 300 gości