CO lepsze simson vs Ogar200
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
no jedna z największych wad własnie tych silników to włąśnie to że chlają bez opamiętania zeby szedł te 8 dych nie ma cudów 4-5l musi zeżreć noi konstruktorzy mogliby by pomysleć o bogatszej skrzyni (dodatkowy bieg(nadbieg)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Wg. mnie lepszy jest ogar, bo po odblokowaniu i ogar i simson mają podobne osiągi. I ogar jest prawie 3x tańszy.
P.S Czemu się przyczepiliście do leżącego cylka i tego dużego układu dolotowego? Mi się nawet podoba, a najważniejsze jest to, że motor nie jest tak "przezroczysty" przez tłumik szmerów.
P.S Czemu się przyczepiliście do leżącego cylka i tego dużego układu dolotowego? Mi się nawet podoba, a najważniejsze jest to, że motor nie jest tak "przezroczysty" przez tłumik szmerów.
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
-
Łukasz K. - MotoManiak
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
- Lokalizacja: CGD
- Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02
czemu ogar mial obuga instalacje ?? bo wtedy nikt nie potrzebowal kierunkow w motorowerze no i cieli koszty, przeciez zamiast kierunkow mozna uzywac rak tak zalozyli pewnie konstruktorzy zreszta co z tego ze simson ma ladowanie z akumulatora i instalacje bogatsza jak i tak jest za drogi jak na taki motorower czemu sie czepiamy lezacego cylka, ogolnie mi sie ta kncepcja nie podoba bo strasznie pogarsza to chlodzenie, powietrze nie przelatuje przez cylinder gladko bo z tylu przeszkadza im silnik i jest juz zawirowanie, zreszta gdyby ten cylinder mial dobrze rozplanowane zeberka wlasnie w sloneczko wtedy nawet ladnie by to wygladalo ale on ma najgozej jak sie da dolna i gorna czesc w ogole nie jest chlodzona bo jest plaska, a co do krocca jest jaki jest, w komarze jest podobny tylko ze chowa sie w zeberkach wiec go nie widac no i podstawowa roznica w jawce krociec jak i wszystkie kanaly sa pod katem 90 stopni co w dzisiajszych czasach jest niedopuszczalne, i daltego ten krociec tak wyglada bo jest prostpadle do cylindra, to tyle co do ogara o sinku sie nie wypowiem bo nie mialem z nim do czynienia
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
a tak po za tym to od którego roku robiły czeskie jawki?
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Ogar jest fajną maszyną, trze piacie się tych dolotów itd. Jeśli ci po prostu przeszkadza ta "Guma" na filtr, to kup sobie stożek. U mnie w ogarze silnik ma dobre chłodzenie, żebym go rozgrzał dość mocno to muszę zrobić paręnaście dobrych kilometrów . Moc ma dobrą , jeśli brakuje ci prędkości, to kupujesz zębatkę 13z i ci zasuwa aż miło, wtedy ma dłuższe biegi, nie trzeba się co chwile męczyć ze zmianą. Co do wyglądu. Wygląda jak wygląda, ale nie mówcie znowu że jest brzydki, bo jak jest dobrze lakier dobrany to wygląda ładnie. Zębatka jest duża, ale za to jak jest ładna, polerka zrobiona na niej to wygląda ładnie. Fakt że pali dużo benzyny, no ale co zrobić, musimy im to wybaczyć. A co do simka to nie wiem bo nie miałem z nim do czynienia pozdro
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
U mnie w ogarze silnik ma dobre chłodzenie
bo nie mailes doczynienia ze sprzetem z dobyrm chlodzeniem wiem to po swojej jawce ma duzo gorsze chlodzenie niz komar a przy dotarciu trasy dluzsze niz 3km niemozliwe trzeba dawac odpoczywac
to kupujesz zębatkę 13z i ci zasuwa aż miło
a zbiera sie jak.... jawka z 13z to nie wiem czy nawet 2 wrzucisz :lol: na jedynce do 40 pocisniesz z taka zebatka ale wiecej nie pojedziesz bo na dwojce zacznie zwalniac a nawet jak nie to i tak bedzie mial takie wolne obroty a o trojce mozesz zapomniec nie bez powodu jest zebatka 52z
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
aha zdawcza myslalem ze ta na kole przelozenia w jawce nie ma co zmieniac, zalozysz 13z bedzie strasznie wolno przyspieszac a pod gorki na trojce moze byc problem jakwa na oryginalnym przelozeniu cienko przyspiesza
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Ale słyszałem, że wysokoobrotowośc jawki to "zasługa" gaźnika Jikov i jak założy się gaźnik z simka silnik jest mnie wysokoobrotowy.
...TS350 638.1 - Marzenie czekające na spełnienie... <3
-
Łukasz K. - MotoManiak
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 3 lis 2007, o 12:57
- Lokalizacja: CGD
- Pojazdy: Romet Router WS50 '12, Volvo S60 2.4i '02
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 300 gości