Remont mojego komara

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Re: Remont mojego komara

Postprzez Adamo » 24 kwi 2007, o 14:40

Kluzak napisał(a): Podoba mi się też owiewka lecz słyszałem na waszym forum trochę nie miłych wypowiedzi na jej temat.
W silniku od kupna nic nie było grzebane. Wszystko jest po staremu od 31lat :D Po pomalowaniu i złożeniu będę chciał zmienić m.in. gaźnik na jakiś od Simsona (czytałem u was na forum), filtr powietrza i dalej to nie wiem jeszcze.
W tuningu optycznym będę chciał zrobić tak jak Marcek tzn. kierunkowskazy, kufer, neonki i inne pierdoły :P
Mam jeden problem. Mój tłumik jest trochę w środku zasyfiały i chciałbym go wyczyścić. Kiedyś na waszym forum było dokładnie to opisane ale teraz nigdzie nie umiem tego znaleźć.
Co nad tym myślicie. Czekam na odpowiedzi.
PS. Jutro pójdę i zrobię zdjęcia aktualnego stanu Komarka (samej ramy)


Kurcze mogłeś nie pisać "co o tym sądzicie"

Moje zdanie jest takie:

Jeśli wpakujesz te wszystkie "wodotryski" do komarka , to nie będzie to piękny egzemplarz, tylko (bez urazy) kolejny wiejski egzemplarz.Jak naładujesz tych urozmaiceń to będzie to wyglądać jak choinka.Owiewka do komara pasuje jak świni siodło.Kufer też dziwnie będzie wyglądać.Neony i inne świecidełka to wybitny przykład wiejskiego tuningu. Co do kierunkowskazów to też do komarka niezbyt pasują, ale jeśli nie będą za duże i odstające to mogą ew. być.Niestety ( a może i stety) komar jest maszynką która dobrze wygląda jedynie w oryginale.Wszelkie dziwne niby-estetyczne przeróbki i obwieszanie go różnymi rzeczami wygląda na komarku po prostu śmiesznie.Np. owiewka ?? po co ci ona ?? komar nawet po "rasowaniu" jest taki wolny że wiatr łba ci raczej nie ukręci :)

Odpicuj go na oryginał , a na pewno będzie wzbudzać większy podziw niż z tymi wszystkimi "dodatkami" , z nimi będzie wyglądać jak choinka - czyli dość zabawnie, jeśli chcesz żeby zamiast podziwu wzbudzał śmiech to jesteś na dobrej drodze proponuję jeszcze założyć futerko na kierownicę i wstawić CB-radio.No i obowiązkowo jeszcze daj deskę rozdzielczą od malucha.

Ps. Dlaczego neony i obwieszanie diodkami nie są uznawane za wiejski tuning ?? przecież to ewidentny jego przykład !

Pozdro
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Re: Remont mojego komara

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 14:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 24 kwi 2007, o 15:41

Adamodobrze mówi popieram go.Nie rób z komara choinki i nie wciskaj na siłe jakiś bajerów.Zostaw go w orginalnym stanie,bo te rzeczy po prostu do komara nie pasują.Lepiej wygląda orginalny.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 16:03

Najlepiej stosować modifikacje nie kłujące w oczy na pierwszy rzut oka.
Ja w komarze mam np. licznik rowerowy a i tak go pewnie nikt nie zauważył :D
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 16:22

adi-12 napisał(a):Najlepiej stosować modifikacje nie kłujące w oczy na pierwszy rzut oka.
Ja w komarze mam np. licznik rowerowy a i tak go pewnie nikt nie zauważył :D
ja zauwazylem :P jesli sie nie myle to widac go nawet w avatrze :P
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Koner » 24 kwi 2007, o 17:24

KLINAR napisał(a):
adi-12 napisał(a):Najlepiej stosować modifikacje nie kłujące w oczy na pierwszy rzut oka.
Ja w komarze mam np. licznik rowerowy a i tak go pewnie nikt nie zauważył :D
ja zauwazylem :P jesli sie nie myle to widac go nawet w avatrze :P


Ja się przyznam że nie zauważyłem.A można wiedzieć gdzie go umieściłeś.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 18:44

http://motomaniacy.com/viewtopic.php?p=9352#9352
Tu wszystko opisałem dopiero co :D
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Aleksander » 24 kwi 2007, o 20:29

No brawo kolejny 2350 wróci do życia ciekawe malowanie :)
Ogólnie dwa najdłużej produkowane w polsce moedel KOMARA to 2350 i 232 wiec łatwo je nabyć :)
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 20:52

mi sie bardziej podoba model 2351 ;) tak jakos bardziej pasuje ;) oczywiscie mam 2350 i 2351 :D no i 2330 ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 21:08

Od strony użytkowej najlepszy jest 2352W a od strony wyglądu 232 :D

Ale 2350 jest czymś po środku i najładniej wygląda w kolorze zielonym, taki jak ma KONER :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Kluzak » 24 kwi 2007, o 21:12

Ja już pomalowałem go w kolorach czarno-czerwonych. Zdjęcia są na: http://picasaweb.google.pl/krzys92.
Dzisiaj zdążyłem tylko pomalować wachlarze ponieważ nie miałem zbyt dużo czasu. Jutro powoli zacznę składać :D
Avatar użytkownika
Kluzak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 15:32
Lokalizacja: Praszka

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 21:14

No no jak z fabryki.. widać że się postarałeś :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Kluzak » 24 kwi 2007, o 21:21

no bo chce jakoś wyglądać na maszynie :)
PS. Co do owiewki to sie chyba narazie wstrzymam...
Avatar użytkownika
Kluzak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 15:32
Lokalizacja: Praszka

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 17:15

Owiewki wogóle nie zakładaj zepsuje całego komara.Ładnie go pomalowałes więc zrób go na orginał, a nie WT.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 164 gości