Zalety i wady
Posty: 33
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Zalety i wady
Wypiszcie wszystkie zalety i wady każdego motoroweru...Pod uwagę bierzcie prędkość, moc, spalanie, łatwość obsługi, tuningu i jego możliwości oraz wygodę (czy co Wam przyjdzie do głowy):). I pamiętajcie każdy
- Hans
- MotoManiak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 11 kwi 2007, o 19:19
Re: Zalety i wady
Hans napisał(a):Wypiszcie wszystkie zalety i wady każdego motoroweru...Pod uwagę bierzcie prędkość, moc, spalanie, łatwość obsługi, tuningu i jego możliwości oraz wygodę (czy co Wam przyjdzie do głowy):). I pamiętajcie każdy
uuu tylko motorowery
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Simson sr 50
zalety:
- moc
- szybkość
- miękkie zawieszenie
- małe zużycie oleju
- kierunkowskazy
- przestrzeń bagażowa nad silnikiem
- dwuosobowy
- wygodny i obszerny schowek pod kanapą
- cztery biegi ułatwiające jazdę w terenie
wady:
- duże zużycie paliwa
- wysoka cena
- kiepska instalacja elektryczna
- szybko sużywający się bieżnik
zalety:
- moc
- szybkość
- miękkie zawieszenie
- małe zużycie oleju
- kierunkowskazy
- przestrzeń bagażowa nad silnikiem
- dwuosobowy
- wygodny i obszerny schowek pod kanapą
- cztery biegi ułatwiające jazdę w terenie
wady:
- duże zużycie paliwa
- wysoka cena
- kiepska instalacja elektryczna
- szybko sużywający się bieżnik
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Komar 2351
Zalety:
-dosyć dobre przyspieszenie
-niska cena-tanie w eksploatacji
-dosyć komfortowe zawieszenie
-niskie zurzycie paliwa
-łatwy w obsłudze
-lekki,
-duża frajda z jazdy
Wady:
-małe schowki narzędziowe
-Silnik traci trochę mocy na włączonych światłach
-trochę mała moc
-wyskakująca jedynka(ale mi nie przeszkadza)
Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to dopiszę.
Zalety:
-dosyć dobre przyspieszenie
-niska cena-tanie w eksploatacji
-dosyć komfortowe zawieszenie
-niskie zurzycie paliwa
-łatwy w obsłudze
-lekki,
-duża frajda z jazdy
Wady:
-małe schowki narzędziowe
-Silnik traci trochę mocy na włączonych światłach
-trochę mała moc
-wyskakująca jedynka(ale mi nie przeszkadza)
Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to dopiszę.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
ja się nie zgodzę że w komarze jest komfortowe zawieszenie: ono jest, no i tyle (wszystko docenia się po stracie. wcześniej uważałem że tego zawieszenia jak gdyby nie było, ale po klepaniu widelca gdy nie chodził przód to jednak zdałem sobie sprawę że przydatne amortyzatory, ale nic im do tych z nowych motorków czy choćby simsonowskich.)
poza tym w porównaniu do innych motorków, porównujmy już do epoki demoludów bo do nowszych czasów nie ma sensu, to przyspieszenie jest słabe, ale trzeba zaznaczyć że przebieg krzywej momentu obrotowego jest bardzo równy i komfortowy
a frajda z jazdy to pojęcie względne.
powinieneś poza tym dodać jeszcze rasowy dźwięk (po zdjęciu gumki z gaźnika) bo warczy że aż miło, i koledze który miał charta aż się głupio zrobiło jak przegazowałem (ten chart na niskich to brzmiał... jak by sobie cichutko prukał )
dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.
poza tym w porównaniu do innych motorków, porównujmy już do epoki demoludów bo do nowszych czasów nie ma sensu, to przyspieszenie jest słabe, ale trzeba zaznaczyć że przebieg krzywej momentu obrotowego jest bardzo równy i komfortowy
a frajda z jazdy to pojęcie względne.
powinieneś poza tym dodać jeszcze rasowy dźwięk (po zdjęciu gumki z gaźnika) bo warczy że aż miło, i koledze który miał charta aż się głupio zrobiło jak przegazowałem (ten chart na niskich to brzmiał... jak by sobie cichutko prukał )
dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
marycha_zielarz napisał(a):dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.
Mam ten zaszczyt, że mam silnik od Komara z biegami w nodze
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
marycha_zielarz napisał(a):ja się nie zgodzę że w komarze jest komfortowe zawieszenie: ono jest, no i tyle (wszystko docenia się po stracie. wcześniej uważałem że tego zawieszenia jak gdyby nie było, ale po klepaniu widelca gdy nie chodził przód to jednak zdałem sobie sprawę że przydatne amortyzatory, ale nic im do tych z nowych motorków czy choćby simsonowskich.)
poza tym w porównaniu do innych motorków, porównujmy już do epoki demoludów bo do nowszych czasów nie ma sensu, to przyspieszenie jest słabe, ale trzeba zaznaczyć że przebieg krzywej momentu obrotowego jest bardzo równy i komfortowy
a frajda z jazdy to pojęcie względne.
powinieneś poza tym dodać jeszcze rasowy dźwięk (po zdjęciu gumki z gaźnika) bo warczy że aż miło, i koledze który miał charta aż się głupio zrobiło jak przegazowałem (ten chart na niskich to brzmiał... jak by sobie cichutko prukał )
dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.
Z tego co widać to masz komara 2350 a ja mam 2351 a tam zawieszenie jest inne.Są tam teleskopy i działają nawet dobrze.Frajdę z jazdy odniosłem jako moje prywane zdanie.A z tym co jeszcze dopisałeś się zgadzam w 100% zmiana biegów w rączce jes pomocna dla tych którzy uczą sie jeżdzićź ale mi się wydaje że tak się szybciej zmienia niż biegi w nodze.Poza tym jeszcze dodał bym do zalet okrągły cylinder.Kwadratowe jakoś mniej mi się podobają.A do wad to że mógłby być większy(masywniejszy).
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
akurat miałem okazję jeździć na obu zawieszeniach, dlatego mogę nawet je ze sobą porównać, ale powiem ci, że porównując np. do simsona to ani teleskopy, ani wachacz pchany nie są w stanie mu w jakikolwiek sposób dorównać, nie mówiąc już o tym że żadne z tych zawieszeń nei oferuje komfortu.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Racja w simsonie jest super zawieszenie i tego z komara nie ma co porównywać do simsona.Z innych zawieszeń podoba mi się jeszcze te z jawy 250.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja jedizłem na wielu motorwerach.
Najlepszy jest oczywiscie Simson . Wygodny , szybki i mocny.
Potem Ogar 200 brakuje mu tej wygodny jednak , siedzenei jest za krótkie . Ogar 205 z 2 biegowcow jest najfajniejszy . Potem Komar , a Kadet jajgoszy bo dupa boli po 30 minutach jazdy jak nie wiem co
Najlepszy jest oczywiscie Simson . Wygodny , szybki i mocny.
Potem Ogar 200 brakuje mu tej wygodny jednak , siedzenei jest za krótkie . Ogar 205 z 2 biegowcow jest najfajniejszy . Potem Komar , a Kadet jajgoszy bo dupa boli po 30 minutach jazdy jak nie wiem co
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Simson s51
zalety:
malo pali
dosc szybko sie zbiera na vmax
jest stosunkowo szybki
doskonale zawieszenie
dosc dobre hamulce
oczywiscie wersja z 4 biegowa skrzynia ulatwa znacznie jazde
schowek na kluczyk i blokada kierownicy
wady:
malo miejsca na jakies narzedzia (no chyba ze nie mamy aku to miejsca jest dosc sporo
zle miejsce na stacyjke (w bocznym schowku)
aluminiowe obrecze kol co niestety mozna latwo zgiac
zalety:
malo pali
dosc szybko sie zbiera na vmax
jest stosunkowo szybki
doskonale zawieszenie
dosc dobre hamulce
oczywiscie wersja z 4 biegowa skrzynia ulatwa znacznie jazde
schowek na kluczyk i blokada kierownicy
wady:
malo miejsca na jakies narzedzia (no chyba ze nie mamy aku to miejsca jest dosc sporo
zle miejsce na stacyjke (w bocznym schowku)
aluminiowe obrecze kol co niestety mozna latwo zgiac
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
jawa 50 skuter
zalety:
- dosc wygodna
- duza mozliwosc tuningu
- duze predkosci
- latwosc obslugi
- prosty silnik( jak wiekszosc motorowerow)
wady:
- za niska(dlatego dosc wygodna bo wyzsze osoby po dluzszej jezdzie moga bolec plecy)
-za miekkie zawieszenie( jak ci grubas z tylu usiadzie to amory siadaja i kolo o blotnik trze)
- wysokoobrotowosc
- duze spalanie
zalety:
- dosc wygodna
- duza mozliwosc tuningu
- duze predkosci
- latwosc obslugi
- prosty silnik( jak wiekszosc motorowerow)
wady:
- za niska(dlatego dosc wygodna bo wyzsze osoby po dluzszej jezdzie moga bolec plecy)
-za miekkie zawieszenie( jak ci grubas z tylu usiadzie to amory siadaja i kolo o blotnik trze)
- wysokoobrotowosc
- duze spalanie
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Motorynka :
+++++++ :
- oryginalny i niepowtarzalny wygląd
- dobre zawieszenie [jak się w ogóle je ma ]
- malutko pali
- łatwość obsługi
- najprostszy silnik
- i w ogóle jest najlepsza
- brak wad
--------- :
- mało miejsca [chociaż ja mam ponad 170 i mi nie przeszkadza]
- mała prędkość [też mi nie przeszkadza]
+++++++ :
- oryginalny i niepowtarzalny wygląd
- dobre zawieszenie [jak się w ogóle je ma ]
- malutko pali
- łatwość obsługi
- najprostszy silnik
- i w ogóle jest najlepsza
- brak wad
--------- :
- mało miejsca [chociaż ja mam ponad 170 i mi nie przeszkadza]
- mała prędkość [też mi nie przeszkadza]
-
kapsel - MotoManiak
- Posty: 239
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
- Lokalizacja: Łódź
Ja wam powiem tak
zalety mojego kadeta
-bardzo szybki
-dobre przyśpieszenie
-wygodny!!
-mięciutki!!
-jedyny w swoim rodzaju
-98%orginał
-piekny kolor
-oldtimer
WADY
-awaryjny
jest najlepszy
Nie myślcie sobie że mysle ze komary nei maja zalet i wad one są IDEALNE
zalety mojego kadeta
-bardzo szybki
-dobre przyśpieszenie
-wygodny!!
-mięciutki!!
-jedyny w swoim rodzaju
-98%orginał
-piekny kolor
-oldtimer
WADY
-awaryjny
jest najlepszy
Nie myślcie sobie że mysle ze komary nei maja zalet i wad one są IDEALNE
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Posty: 33
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości