Zalety i wady

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Zalety i wady

Postprzez Hans » 22 kwi 2007, o 16:25

Wypiszcie wszystkie zalety i wady każdego motoroweru...Pod uwagę bierzcie prędkość, moc, spalanie, łatwość obsługi, tuningu i jego możliwości oraz wygodę (czy co Wam przyjdzie do głowy):). I pamiętajcie każdy
Hans
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 kwi 2007, o 19:19

Zalety i wady

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 kwi 2007, o 16:25

Pani Kontekstowa
 

Re: Zalety i wady

Postprzez endek » 22 kwi 2007, o 17:15

Hans napisał(a):Wypiszcie wszystkie zalety i wady każdego motoroweru...Pod uwagę bierzcie prędkość, moc, spalanie, łatwość obsługi, tuningu i jego możliwości oraz wygodę (czy co Wam przyjdzie do głowy):). I pamiętajcie każdy


uuu tylko motorowery :cry:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 22 kwi 2007, o 17:35

Simson sr 50

zalety:
- moc
- szybkość
- miękkie zawieszenie
- małe zużycie oleju
- kierunkowskazy
- przestrzeń bagażowa nad silnikiem
- dwuosobowy
- wygodny i obszerny schowek pod kanapą
- cztery biegi ułatwiające jazdę w terenie
wady:
- duże zużycie paliwa
- wysoka cena
- kiepska instalacja elektryczna
- szybko sużywający się bieżnik
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 22 kwi 2007, o 20:29

Komar 2351
Zalety:
-dosyć dobre przyspieszenie
-niska cena-tanie w eksploatacji
-dosyć komfortowe zawieszenie
-niskie zurzycie paliwa
-łatwy w obsłudze
-lekki,
-duża frajda z jazdy
Wady:
-małe schowki narzędziowe
-Silnik traci trochę mocy na włączonych światłach
-trochę mała moc
-wyskakująca jedynka(ale mi nie przeszkadza) :)

Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to dopiszę.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Mariusz » 22 kwi 2007, o 21:28

ja się nie zgodzę że w komarze jest komfortowe zawieszenie: ono jest, no i tyle (wszystko docenia się po stracie. wcześniej uważałem że tego zawieszenia jak gdyby nie było, ale po klepaniu widelca gdy nie chodził przód to jednak zdałem sobie sprawę że przydatne amortyzatory, ale nic im do tych z nowych motorków czy choćby simsonowskich.)
poza tym w porównaniu do innych motorków, porównujmy już do epoki demoludów bo do nowszych czasów nie ma sensu, to przyspieszenie jest słabe, ale trzeba zaznaczyć że przebieg krzywej momentu obrotowego jest bardzo równy i komfortowy
a frajda z jazdy to pojęcie względne.
powinieneś poza tym dodać jeszcze rasowy dźwięk (po zdjęciu gumki z gaźnika) bo warczy że aż miło, i koledze który miał charta aż się głupio zrobiło jak przegazowałem (ten chart na niskich to brzmiał... jak by sobie cichutko prukał :P )
dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Mateusz » 22 kwi 2007, o 21:36

marycha_zielarz napisał(a):dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.


Mam ten zaszczyt, że mam silnik od Komara z biegami w nodze :D :twisted:
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Koner » 22 kwi 2007, o 21:37

marycha_zielarz napisał(a):ja się nie zgodzę że w komarze jest komfortowe zawieszenie: ono jest, no i tyle (wszystko docenia się po stracie. wcześniej uważałem że tego zawieszenia jak gdyby nie było, ale po klepaniu widelca gdy nie chodził przód to jednak zdałem sobie sprawę że przydatne amortyzatory, ale nic im do tych z nowych motorków czy choćby simsonowskich.)
poza tym w porównaniu do innych motorków, porównujmy już do epoki demoludów bo do nowszych czasów nie ma sensu, to przyspieszenie jest słabe, ale trzeba zaznaczyć że przebieg krzywej momentu obrotowego jest bardzo równy i komfortowy
a frajda z jazdy to pojęcie względne.
powinieneś poza tym dodać jeszcze rasowy dźwięk (po zdjęciu gumki z gaźnika) bo warczy że aż miło, i koledze który miał charta aż się głupio zrobiło jak przegazowałem (ten chart na niskich to brzmiał... jak by sobie cichutko prukał :P )
dodałbym jeszcze zmianę biegów w rączce, co jest archaicznym rozwiązaniem, ale dla uczących się jeździć jest błogosławieństwem.


Z tego co widać to masz komara 2350 a ja mam 2351 a tam zawieszenie jest inne.Są tam teleskopy i działają nawet dobrze.Frajdę z jazdy odniosłem jako moje prywane zdanie.A z tym co jeszcze dopisałeś się zgadzam w 100% zmiana biegów w rączce jes pomocna dla tych którzy uczą sie jeżdzićź ale mi się wydaje że tak się szybciej zmienia niż biegi w nodze.Poza tym jeszcze dodał bym do zalet okrągły cylinder.Kwadratowe jakoś mniej mi się podobają.A do wad to że mógłby być większy(masywniejszy). :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Mariusz » 22 kwi 2007, o 22:03

akurat miałem okazję jeździć na obu zawieszeniach, dlatego mogę nawet je ze sobą porównać, ale powiem ci, że porównując np. do simsona to ani teleskopy, ani wachacz pchany nie są w stanie mu w jakikolwiek sposób dorównać, nie mówiąc już o tym że żadne z tych zawieszeń nei oferuje komfortu.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Koner » 22 kwi 2007, o 22:05

Racja w simsonie jest super zawieszenie i tego z komara nie ma co porównywać do simsona.Z innych zawieszeń podoba mi się jeszcze te z jawy 250.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 22 kwi 2007, o 22:18

Ja jedizłem na wielu motorwerach.

Najlepszy jest oczywiscie Simson . Wygodny , szybki i mocny.
Potem Ogar 200 brakuje mu tej wygodny jednak , siedzenei jest za krótkie . Ogar 205 z 2 biegowcow jest najfajniejszy . Potem Komar , a Kadet jajgoszy bo dupa boli po 30 minutach jazdy jak nie wiem co
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 22 kwi 2007, o 22:25

Simson s51
zalety:
malo pali
dosc szybko sie zbiera na vmax
jest stosunkowo szybki
doskonale zawieszenie
dosc dobre hamulce
oczywiscie wersja z 4 biegowa skrzynia ulatwa znacznie jazde
schowek na kluczyk i blokada kierownicy
wady:
malo miejsca na jakies narzedzia (no chyba ze nie mamy aku to miejsca jest dosc sporo
zle miejsce na stacyjke (w bocznym schowku)
aluminiowe obrecze kol co niestety mozna latwo zgiac
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 22 kwi 2007, o 22:27

jawa 50 skuter
zalety:
- dosc wygodna
- duza mozliwosc tuningu
- duze predkosci
- latwosc obslugi
- prosty silnik( jak wiekszosc motorowerow)
wady:
- za niska(dlatego dosc wygodna bo wyzsze osoby po dluzszej jezdzie moga bolec plecy)
-za miekkie zawieszenie( jak ci grubas z tylu usiadzie to amory siadaja i kolo o blotnik trze)
- wysokoobrotowosc
- duze spalanie
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez kapsel » 23 kwi 2007, o 09:55

Motorynka :D :

+++++++ :
- oryginalny i niepowtarzalny wygląd
- dobre zawieszenie [jak się w ogóle je ma ;) ]
- malutko pali
- łatwość obsługi
- najprostszy silnik
- i w ogóle jest najlepsza :mrgreen:
- brak wad :mrgreen:

--------- :
- mało miejsca [chociaż ja mam ponad 170 i mi nie przeszkadza]
- mała prędkość [też mi nie przeszkadza]
Avatar użytkownika
kapsel
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 239
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Alonzo » 23 kwi 2007, o 19:57

ale to mialy byc suche dane a nie nasze odczucia :P bo to cy my czujemy nie musza czuc inni :P takze nie piszcie ,, i w ogole jest najlepsza" tylko suche fakty i dane
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Aleksander » 23 kwi 2007, o 20:21

Ja wam powiem tak
zalety mojego kadeta
-bardzo szybki
-dobre przyśpieszenie
-wygodny!!
-mięciutki!!
-jedyny w swoim rodzaju
-98%orginał
-piekny kolor
-oldtimer
WADY
-awaryjny
:) jest najlepszy
Nie myślcie sobie że mysle ze komary nei maja zalet i wad one są IDEALNE :D
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości