Piszcie jak rozpoznac poszczególne części od poszczególnych motorów na złomie.
Ja chciałbym wiedziec jak rozpoznac koła od jawki pancerki?
P.S Opłaca się kupic silnik od shl 150? może udało by sie go odremontowac i zrobc coś ciekawego?
rozpoznawalność części
Posty: 12
• Strona 1 z 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Honowanie (gładzenie) - obróbka wykańczająca bardzo dokładnych otworów walcowych. Narzędzie jest wyposażone w kilka lub kilkanaćie osełek i wykonuje ruch obrotowy i posuwisto zwrotny. Gładzenie umożliwia uzyskanie dużej dokładności wymiarowej. Ra=0,32-0,04µm
Myśle że dosyć dokładnie wyjaśnione.
Myśle że dosyć dokładnie wyjaśnione.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
honowanie, honowanie czyli po prostu wygładzanie gładzi tulei. Bo wiadomo iż szlifuje się nożem tokarskim a on pozostawia po sobie takie charakterystycznie mini rowki i aby je zlikiwodwać to wlasnie się honuje cylinder. W efekcie nie ma rowków a są nieregularne płytkie ryski. Coś jak po ostrym cifie
Edit:
Koner szybciej napisałeś
Edit:
Koner szybciej napisałeś
Ostatnio edytowano 25 kwi 2007, o 21:57 przez Piotrek, łącznie edytowano 1 raz
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
chodzi o to ze po toczeniu zostaja takie male rowki po tokarce, i trzeba je wygladzic bo inaczej odrazu by pierscienie padly w cylindrze wiec sie jakby to powiedziec tak zrozumiale poleruje cylinder
Edit: a ty Piotrek szybciej ode mnie rowno co 2 min pisalismy
Edit: a ty Piotrek szybciej ode mnie rowno co 2 min pisalismy
Ostatnio edytowano 26 kwi 2007, o 16:16 przez Alonzo, łącznie edytowano 1 raz
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Opłaca się kupic silnik od shl 150? może udało by sie go odremontowac i zrobc coś ciekawego?
Moim zdaniem warto bo dzisija ciężko o SHL 150 jak i o cześci do niej. Chodliwy silnik(części do niego)
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 218 gości