link do strony
Posty: 32
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
tak dla przykladu moj kumpel z klasy jest dosc dziany ma suszarke jakas yamaha nie wiem dokladnie co to ale ma tez pieknie odstawiona wfm poprostu jakby dopiero co z fabryki wyjechala, nie gorzej odstawionego zaka i aktualnie robi simsona sr2 moj drugi kumpel tez ma kasy "jak lodu" na codzien jezdzic aprilla rs 125 a lubi od niedzieli czy swieta wystawic swojego ogara i nim troche pojezdzic
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
nawet komentować nie muszę, powiem tylko że moja tez ma coraz więcej argumentów :lol:
a co do simka to podejrzewam że trzeba kosz sprzęgłowy jeszcze zmienić i zębatkę przednią, chociaż ponoć ten cylek daje 10 000 obr (o ile wspomniany Krzyś ma na nazwisko Nogły )
a żeby dorobić więcej kanałów w warunkach domowych nie trzeba wybijać tulei. wystarczy wiertarka, kilka dobrych wierteł i najlepiej mocny klej do aluminium + gwintownik i śrubka
i pytanie do Ktosia: czy ma sens prowadzić dodatkowy kanał w komarze tam bliżej okna wydechowego? w simsonach jak dorabiali kanały to robili je blisko kanału ssącego, ale w komarze poprostu nie ma tam na to miejsca... czy więc kanał obok oryginalnego płuku bliżej wydechu (w komarze płuk jest ogólnie rzecz ujmując mniejszy, i ma inny kształt. nie ma takiego jak w romecie, tylko podobny do simsonowskiego, chyba tylko w drugą stronę.) jeśli by go tam dorabiać to w która stronę profilować to okno? w stronę wydechu chyba nie ma sensu (tak jak to się robi z płukami bliżej ssącego), bo by całą mieszankę wydmuchało od razu i by jeszcze ogień rurą szedł, a boję się że jak skieruję to okno w przeciwnym kierunku to zaburzy całą charakterystykę przepływu mieszanki w kształcie omegi...
a co do simka to podejrzewam że trzeba kosz sprzęgłowy jeszcze zmienić i zębatkę przednią, chociaż ponoć ten cylek daje 10 000 obr (o ile wspomniany Krzyś ma na nazwisko Nogły )
a żeby dorobić więcej kanałów w warunkach domowych nie trzeba wybijać tulei. wystarczy wiertarka, kilka dobrych wierteł i najlepiej mocny klej do aluminium + gwintownik i śrubka
i pytanie do Ktosia: czy ma sens prowadzić dodatkowy kanał w komarze tam bliżej okna wydechowego? w simsonach jak dorabiali kanały to robili je blisko kanału ssącego, ale w komarze poprostu nie ma tam na to miejsca... czy więc kanał obok oryginalnego płuku bliżej wydechu (w komarze płuk jest ogólnie rzecz ujmując mniejszy, i ma inny kształt. nie ma takiego jak w romecie, tylko podobny do simsonowskiego, chyba tylko w drugą stronę.) jeśli by go tam dorabiać to w która stronę profilować to okno? w stronę wydechu chyba nie ma sensu (tak jak to się robi z płukami bliżej ssącego), bo by całą mieszankę wydmuchało od razu i by jeszcze ogień rurą szedł, a boję się że jak skieruję to okno w przeciwnym kierunku to zaburzy całą charakterystykę przepływu mieszanki w kształcie omegi...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 32
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 366 gości