jak stuningowac komara
Posty: 14
• Strona 1 z 1
jak stuningowac komara
pize jak stuningowac komara wlcie linki o tym co w temacie
-
adam - MotoManiak
- Posty: 282
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 11:00
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Widzac ze nie szukales to raczej tuning zeby nie bylo roboty :
Mechaniczny:
- Cylinder 60cm3
- Nowy wał ( nowe sa polerowane fabrycznie )
- Nowe kolanko ( czyste w srodku )
- Nowy tlumik z simsona sportowy ( czysty w srodku i fabrycznie wybebeszony )
- Zebatka 13
Optyczny:
- Lakiernik
- Listwy chrom rantowe
- Moze jakas owiewka
Mechaniczny:
- Cylinder 60cm3
- Nowy wał ( nowe sa polerowane fabrycznie )
- Nowe kolanko ( czyste w srodku )
- Nowy tlumik z simsona sportowy ( czysty w srodku i fabrycznie wybebeszony )
- Zebatka 13
Optyczny:
- Lakiernik
- Listwy chrom rantowe
- Moze jakas owiewka
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
Swir napisał(a):Widzac ze nie szukales to raczej tuning zeby nie bylo roboty :
- Moze jakas owiewka
Kuźwa wszystko tylko nie owiewka, pasuje komarowi jak świni siodło, przez to komar nabierze WIEJSKIEGO WYGLĄDU !! Przestańcie bezcześcić te piękne i zabytkowe motorowery tymi wieśniackimi owiewkami !! Gdybym kupił komara i miałby założoną owiewkę , to pierwsze co bym zrobił to ściągnął ją, bo by mi było wstyd jeździć .Komar jest moplikiem w przypadku którego wiejski tuning najbardziej chyba kłuje w oczy.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
komar jak komar, ale najlepiej to ta owiewka wygląda na motorynce! :D:D
a z tuningu mechanicznego to wg. mnie:
szlif i dobre docieranie
większy gaźnik (k60b, 16n3, jikov-co komu pasuje, gardziel około 15mm i żeby był w miarę nowoczesny)
inny tłumik, chociaż po wyczyszczeniu i uszczelnieniu na standardzie też można pociskać ładnie.
z optycznego to polerka silnika ładnie wygląda
a z tuningu mechanicznego to wg. mnie:
szlif i dobre docieranie
większy gaźnik (k60b, 16n3, jikov-co komu pasuje, gardziel około 15mm i żeby był w miarę nowoczesny)
inny tłumik, chociaż po wyczyszczeniu i uszczelnieniu na standardzie też można pociskać ładnie.
z optycznego to polerka silnika ładnie wygląda
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Przestańcie bezcześcić te piękne i zabytkowe motorowery tymi wieśniackimi owiewkami
Święta prawda
jak stuningowac komara
Albo mechanicznie albo wcale. Lepiej zrobić na orginała i się lansować
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Jak dla mnie to najlepszym "tjuningiem" bedzie zrobienie ramy na 100% orginal i zrobiebnie z silnika niemilosiernej besti
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
adam napisał(a):zastanawiam sie jak bym zalozyl tłumik od cz 250 lub jawy 350 albo mam jescze od simosna co wybrac
Wybierz tłumik od Simsona
Wybaczcie że nie doczytałem tego kluczowego słowa, jest jeszcze za rano jak dla mnie
Ostatnio edytowano 4 maja 2007, o 10:11 przez Mateusz, łącznie edytowano 1 raz
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 143 gości