jak stuningowac komara

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

jak stuningowac komara

Postprzez adam » 3 maja 2007, o 22:50

pize jak stuningowac komara wlcie linki o tym co w temacie
Avatar użytkownika
adam
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 282
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 11:00
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

jak stuningowac komara

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 maja 2007, o 22:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Lizard » 3 maja 2007, o 23:13

Owiewka TIGER
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Wojteeek » 3 maja 2007, o 23:17

Widzac ze nie szukales to raczej tuning zeby nie bylo roboty :

Mechaniczny:
- Cylinder 60cm3
- Nowy wał ( nowe sa polerowane fabrycznie )
- Nowe kolanko ( czyste w srodku )
- Nowy tlumik z simsona sportowy ( czysty w srodku i fabrycznie wybebeszony )
- Zebatka 13

Optyczny:

- Lakiernik
- Listwy chrom rantowe
- Moze jakas owiewka
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez bochnia » 3 maja 2007, o 23:29

Świr zaponiałeś jeszcze o K60B :) :)
Obrazek
Avatar użytkownika
bochnia
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 16:54
Lokalizacja: Krzyżanowice (koło Raciborza)

Postprzez Adamo » 3 maja 2007, o 23:53

Swir napisał(a):Widzac ze nie szukales to raczej tuning zeby nie bylo roboty :


- Moze jakas owiewka


Kuźwa wszystko tylko nie owiewka, pasuje komarowi jak świni siodło, przez to komar nabierze WIEJSKIEGO WYGLĄDU !! Przestańcie bezcześcić te piękne i zabytkowe motorowery tymi wieśniackimi owiewkami !! Gdybym kupił komara i miałby założoną owiewkę , to pierwsze co bym zrobił to ściągnął ją, bo by mi było wstyd jeździć .Komar jest moplikiem w przypadku którego wiejski tuning najbardziej chyba kłuje w oczy. :x
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Adi.G. » 3 maja 2007, o 23:58

Owiewka podobno się fajnie pali w piecu... :twisted:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 4 maja 2007, o 00:48

komar jak komar, ale najlepiej to ta owiewka wygląda na motorynce! :D:D:D
a z tuningu mechanicznego to wg. mnie:
szlif i dobre docieranie
większy gaźnik (k60b, 16n3, jikov-co komu pasuje, gardziel około 15mm i żeby był w miarę nowoczesny)
inny tłumik, chociaż po wyczyszczeniu i uszczelnieniu na standardzie też można pociskać ładnie.
z optycznego to polerka silnika ładnie wygląda
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez adam » 4 maja 2007, o 08:15

zastanawiam sie jak bym zalozyl tłumik od cz 250 lub jawy 350 albo mam jescze od simosna co wybrac
Avatar użytkownika
adam
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 282
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 11:00
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postprzez pawel15 » 4 maja 2007, o 09:08

Przestańcie bezcześcić te piękne i zabytkowe motorowery tymi wieśniackimi owiewkami

Święta prawda :)
jak stuningowac komara

Albo mechanicznie albo wcale. Lepiej zrobić na orginała i się lansować :D
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez KLINAR » 4 maja 2007, o 09:11

Jak dla mnie to najlepszym "tjuningiem" bedzie zrobienie ramy na 100% orginal i zrobiebnie z silnika niemilosiernej besti :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Wojteeek » 4 maja 2007, o 09:18

Ekhm...
Zaproponowalem owiewke bo widze ze facet jest leniwy... I szukam tuningu w ktorym sie nie narobisz...

No faktycznie, o k60b zapomnialem :P
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Mateusz » 4 maja 2007, o 10:05

adam napisał(a):zastanawiam sie jak bym zalozyl tłumik od cz 250 lub jawy 350 albo mam jescze od simosna co wybrac


Wybierz tłumik od Simsona :P
Wybaczcie że nie doczytałem tego kluczowego słowa, jest jeszcze za rano jak dla mnie :oops: :twisted:
Ostatnio edytowano 4 maja 2007, o 10:11 przez Mateusz, łącznie edytowano 1 raz
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Wojteeek » 4 maja 2007, o 10:06

Mateusz napisał(a):A przewidziałeś taką ewentualność, że rama, koła i hamulce nie utrzymają się z takimi silnikami ?


Ekhm... Mu chodzilo o tlumik a nie o silnik...
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Junak » 4 maja 2007, o 10:09

ale on pisał ze tłumik nie silnik
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350


Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości