Na stronie www.motomaniacy.com jest opis jak wyciagnoc z komara 4KM mam wiec do was pytanie czy to jest prawda? Czy jest to wykonalne i czy na pewno bedzie te 4KM .Piszcie! Dam wam link\/
http://www.motomaniacy.com/?cmd=tuning
Co myślicie o tych 4KM???
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
- PAUL ZIOM
- MotoManiak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
- Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany
na pewno jest to wykonalne, ale watpie zeby wyciagnal 4 km. Poza tym taki silnik sie zaraz rozsypie. Ja zostawilbym oryginalne kolanko i tlumik z dwoch powodow: fajny wyglad i nieco mniejsza moc, a wiec wieksza trwalosc.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
caly komplet z wydechem?Marcek napisał(a):Mam taki silnik już poskładany, jednak nie mam go jak sprawdzić.
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
e nie pownien szybko sie rozleciec przecież przykładowo wiekszość 50cm lapońćów po odblokowaniu ma moc ok 10-14KM wiec te to są wysilone ale komar z 50cm 4KM to nie jest dużo
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Anonymous napisał(a):no tak, ale porównaj np. sprzęgło japońca i komara
a ty Marcek jaki wydech będziesz stosował? tam jest mowa o simsonie i WSK, no i ofkoz jeszcze samoróbka. poza tym jaki gaźnik? chyba od piły motorowej byłby najlepszy, bo praktycznie każda piła motorowa ma gaźnik podciśnieniowy
komar ma bodajze 2 tarcze sprzegłowe a japonce róznie od 3 do 8
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no właśnie, takie motorowery japońskie może rzadko mają 8 tarcz, ale 3-4-5 to standard już nie wspominam o innych układach jak skrzynia biegów która w komarze jest poprostu fenomenalna, i nie zdarzyło mi się jeszcze spotkać idealnie chodzącej...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
no przy mojej jawce sa 2 tarcze sprzegłowe o ile sie nie myle i jakoś przegło nie ciagnie ani nie śliza sie tak wiec przy jezdzie nie widze zbytniej róznicy (do tej mocy nie przeszkadza) :lol:
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
nowoczesne silniki sa przystosowane do wyzszej mocy. Komarek byl projektowany do 1,4 KM, a tu nagle 2-krotny wzrost mocy. Posypie sie szybciej niz normalny (oczywiscie to nie bedzie juz po 20km )
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wg mnie jesli juz chcemy robić taki tuning to przedewszystkim wymieńmy wal z łozyskami na nowe bo przy obrotACH 6000 6500 ŁOŻYSKA NA WALE MOGĄ SIE POSYPAĆ
dobrym rozwiazaniem jest podwyszenie kanału wylotowego cylindra
polerka skrzyni korbowej
planowanie glowicy(obnizanie)
czyszczenie ukł wydechowego
i wiele innych
poza tymmozna leciutko rozwiercić dysze gaznika:)
dobrym rozwiazaniem jest podwyszenie kanału wylotowego cylindra
polerka skrzyni korbowej
planowanie glowicy(obnizanie)
czyszczenie ukł wydechowego
i wiele innych
poza tymmozna leciutko rozwiercić dysze gaznika:)
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
jesli bedzie wzmocniony wał oraz dobre łożyska (najlepiej C3) to co moze sie w szybkim czasie rozlecieć?
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
trzeba byc idiota zeby po tuningu jezdzic na maks obrotach. Lepiej zmienic tylna zebatke na mniejsza. Troche mniejsza moc (ale i tak wieksza od oryginalu) ale predkosc wieksza.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Anonymous napisał(a):a ty Marcek jaki wydech będziesz stosował? tam jest mowa o simsonie i WSK, no i ofkoz jeszcze samoróbka. poza tym jaki gaźnik? chyba od piły motorowej byłby najlepszy, bo praktycznie każda piła motorowa ma gaźnik podciśnieniowy
Jeśli kiedyś wstawię go do ramy, to dam tłumik od Simka, a gaźnik k60b.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 292 gości