Co myślicie o tych 4KM???

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Co myślicie o tych 4KM???

Postprzez PAUL ZIOM » 6 maja 2007, o 09:21

Na stronie www.motomaniacy.com jest opis jak wyciagnoc z komara 4KM mam wiec do was pytanie czy to jest prawda? Czy jest to wykonalne i czy na pewno bedzie te 4KM .Piszcie! Dam wam link\/
http://www.motomaniacy.com/?cmd=tuning
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

Co myślicie o tych 4KM???

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 maja 2007, o 09:21

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komarcio » 6 maja 2007, o 09:58

na pewno jest to wykonalne, ale watpie zeby wyciagnal 4 km. Poza tym taki silnik sie zaraz rozsypie. Ja zostawilbym oryginalne kolanko i tlumik z dwoch powodow: fajny wyglad i nieco mniejsza moc, a wiec wieksza trwalosc.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Marcek » 6 maja 2007, o 10:27

Mam taki silnik już poskładany, jednak nie mam go jak sprawdzić.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 6 maja 2007, o 10:33

Marcek napisał(a):Mam taki silnik już poskładany, jednak nie mam go jak sprawdzić.
caly komplet z wydechem?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Marcek » 6 maja 2007, o 10:35

Sam silnik - nie mam wydechu ani gaźnika (tzn. jest, ale GM 12F)
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 6 maja 2007, o 11:32

e nie pownien szybko sie rozleciec przecież przykładowo wiekszość 50cm lapońćów po odblokowaniu ma moc ok 10-14KM wiec te to są wysilone ale komar z 50cm 4KM to nie jest dużo :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 6 maja 2007, o 13:00

no tak, ale porównaj np. sprzęgło japońca i komara ;)
a ty Marcek jaki wydech będziesz stosował? tam jest mowa o simsonie i WSK, no i ofkoz jeszcze samoróbka. poza tym jaki gaźnik? chyba od piły motorowej byłby najlepszy, bo praktycznie każda piła motorowa ma gaźnik podciśnieniowy ;)
Gość
 

Postprzez endek » 6 maja 2007, o 14:34

Anonymous napisał(a):no tak, ale porównaj np. sprzęgło japońca i komara ;)
a ty Marcek jaki wydech będziesz stosował? tam jest mowa o simsonie i WSK, no i ofkoz jeszcze samoróbka. poza tym jaki gaźnik? chyba od piły motorowej byłby najlepszy, bo praktycznie każda piła motorowa ma gaźnik podciśnieniowy ;)


komar ma bodajze 2 tarcze sprzegłowe a japonce róznie od 3 do 8 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Mariusz » 6 maja 2007, o 16:10

no właśnie, takie motorowery japońskie może rzadko mają 8 tarcz, ale 3-4-5 to standard ;) już nie wspominam o innych układach jak skrzynia biegów która w komarze jest poprostu fenomenalna, i nie zdarzyło mi się jeszcze spotkać idealnie chodzącej...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 6 maja 2007, o 16:25

no przy mojej jawce sa 2 tarcze sprzegłowe o ile sie nie myle i jakoś przegło nie ciagnie ani nie śliza sie tak wiec przy jezdzie nie widze zbytniej róznicy (do tej mocy nie przeszkadza) :lol:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Komarcio » 6 maja 2007, o 17:35

nowoczesne silniki sa przystosowane do wyzszej mocy. Komarek byl projektowany do 1,4 KM, a tu nagle 2-krotny wzrost mocy. Posypie sie szybciej niz normalny (oczywiscie to nie bedzie juz po 20km :) )
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Aleksander » 6 maja 2007, o 18:38

wg mnie jesli juz chcemy robić taki tuning to przedewszystkim wymieńmy wal z łozyskami na nowe bo przy obrotACH 6000 6500 ŁOŻYSKA NA WALE MOGĄ SIE POSYPAĆ
dobrym rozwiazaniem jest podwyszenie kanału wylotowego cylindra
polerka skrzyni korbowej
planowanie glowicy(obnizanie)
czyszczenie ukł wydechowego
i wiele innych
poza tymmozna leciutko rozwiercić dysze gaznika:)
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez endek » 6 maja 2007, o 18:40

jesli bedzie wzmocniony wał oraz dobre łożyska (najlepiej C3) to co moze sie w szybkim czasie rozlecieć? :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Komarcio » 6 maja 2007, o 18:48

trzeba byc idiota zeby po tuningu jezdzic na maks obrotach. Lepiej zmienic tylna zebatke na mniejsza. Troche mniejsza moc (ale i tak wieksza od oryginalu) ale predkosc wieksza.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Marcek » 6 maja 2007, o 19:02

Anonymous napisał(a):a ty Marcek jaki wydech będziesz stosował? tam jest mowa o simsonie i WSK, no i ofkoz jeszcze samoróbka. poza tym jaki gaźnik? chyba od piły motorowej byłby najlepszy, bo praktycznie każda piła motorowa ma gaźnik podciśnieniowy ;)


Jeśli kiedyś wstawię go do ramy, to dam tłumik od Simka, a gaźnik k60b.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 120 gości