Oglądałem jeszcze trzy rowery na ramach 19' bo taka wychodzi mi ze wzrostu. Cube Aim, Karbon C20 i jakiś bardziej no name, ale ostatecznie wybrałem Ghosta
Fakt, szukałem sztywnego widelca i v-brake, ale ten amor ma pełną regulację, blokadę z kierownicy i co najważniejsze zero luzu. Heble kozak, nowe klocki, stopala robię dwoma palcami.
Rama szosy i mtb idą do Żyda
Pochwal się swoim rowerem
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Pochwal się swoim rowerem
To kupowałeś go w sklepie na miejscu?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Pochwal się swoim rowerem
Tak. Dlatego byłem w stanie zapłacić nawet minimalnie więcej bo odpadła mi przesyłka
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Pochwal się swoim rowerem
Od kupna zmieniłem tylną przerzutkę na Deorę i dokupiłem błotniki.
Obie zakupione rzeczy wynikły z takiej jazdy
Kiedyś tam chcę jeszcze kupić drugi kpl. kół na asfalt, a na te obręcze coś agresywniejszego jak dokończę Michałki
Obie zakupione rzeczy wynikły z takiej jazdy
Kiedyś tam chcę jeszcze kupić drugi kpl. kół na asfalt, a na te obręcze coś agresywniejszego jak dokończę Michałki
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Pochwal się swoim rowerem
Ja nie mam pytan. A myslalem ze ja katuje rowery Fajnie wyglada ten model ale troche krotka rama (wysokosc ok) xd
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Pochwal się swoim rowerem
dieludolfs, raczej nie potrzebuję
Romecik2t, jechałem dopóki koła się obracały W sumie to kupiłem go do takiej jazdy. A rama to 21", wcale nie jest krótka. Rower jest po prostu wielki
Romecik2t, jechałem dopóki koła się obracały W sumie to kupiłem go do takiej jazdy. A rama to 21", wcale nie jest krótka. Rower jest po prostu wielki
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Pochwal się swoim rowerem
Chodzilo mi o to ze na zdejciach sie wydaje krotka ale faktycznie jest wysoki i to chyba przez to
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Pochwal się swoim rowerem
Po dwóch latach w maju tego roku skradziono mi mojego Ghosta
Był ze mną w wielu miejscach
A to jego ostatnie zdjęcie jakie posiadam
Generalnie, to miałem go sprzedać, bo z racji przebiegu wymagał już dużego (wielkiego) serwisu. Ale złodzejej był szybszy. Musiał być zachwycny stanem technicznym
Mniejsza o większość Przymierzałem się do sprzedaży, ponieważ mieszkając w Holandii jedyne góry jakie widzę, to wydmy. Nie ma też zbyt wielu miejsc do taplania się w błotku. Dlatego, tak jak widać na pierwszej fotce schodziłem już dośc nisk z pozycją poprzez obrócenie kierownicy, ustawienie mostka w minus oraz wyrzucenie spod niego podkładek.
Czego potrzebowałem? Oczywiście szosy
I dziwnym trafem, niedługo po kradzieży mojego roweru dostałem od kolegi rower, który z kolei on dostał od swojego kolegi...
... a tym kolegą był Leo van Vliet, jeden z czołowych kolarzy w Holandii. Jako zawodowiec ścigał się od połowy lat 70, do połowy 80. Startował w takich klasykach jak Tour de France, Paryż-Nicea, czy Criterium du Dauphine.
Traf chciał, że mieszkamy w tej samej miejscowości, a łączy nas inna osoba- kolega z pracy. Ów kolega z kolei był w związku z dziewczyną mieszkającą obok Leo. Uch, nie komplikuję już.
Panowie szybko się skumplowali i pewnego dnia van Vliet zaproponował, że sprezentuje koledze jeden ze swoich starych rowerów, aby mogli wspólnie jeździć w weekendy.
Plany skończyły się w momencie przekazania roweru I tak rower przestał nieużywany około 8 lat.
Kiedy kolega rozstał się z tą kobietą stwierdził, że odda mi rower, bo przypomina mu byłą...
Tu zaczyna się moja historia z moją pierwszą retro szosą.
Van Tuyl
Specyfikacja jest zacna
Rama: Van Tuyl 55cm (Rurki Columbus Max. Prawdopodobnie zbudowana we włoszech przez Andrea Pesenti)
Widelec: Gazelle na stali Reynolds 531
Kierownica: 3ttt Forma SL Ergopower + mostek RPS(?)
Manetki: Shimano ST-1055 (seria 105)
Siodełko: Selle Italia Shiver XC + sztyca Dura ace SP-7400-B
Koła:
- piasty Dura Ace 7700
- obręcz przód Mavic Reflex SUP 622x13
- obręcz tył Rigida 13x622
- opony Vredestein Fortezza + Vittoria Rubino Interpid PRB 23c
Napęd:
- przerzutka tył Dura ace RD-7700
- przerzutka przód Dura ace FD-7403
- korba Dura ace FC-7402 53/43z
- łańcuch Decathlon
Hamulce:
- tył Dura ace BR-7403 SLR-S
- przód Galli
Jak widać, nie licząc mostka i klamkomanetek, wszystko to topowy osprzęt początku lat 90. Taki creme de la creme ówczesnych katalogów Shimano, przeznaczony dla PRO-sów, lub dla dzianych gości. Teraz ceny też robią wrażenie. Np. jedna oryginalna zębatka przednia kosztuje 120 euro. Coś pięknego Całe szczęście wyczaiłem zamiennik i współczesne zębatki da się kupic już po 50zł
Waży poniżej 10kg, co daje podobny wynik do współczesnych tanich i średniopółkowych rowerów na aluminiowych ramach
Pierwsze co zrobiłem wtedy, to mycie, czyszczenie, szeroko pojęte przywracanie do życia. Później były drobiazgi typu siodełko, nowa owijka, opony, nowe kółeczka do przerzutki czy linki.
Chciałbym jeszcze tylko kupić nowe koła, a obecne piasty przepleść na obręcze pod szytki żeby mieć dla komplety. No i błotniki na jesień-zimę. Cała reszta fajnie sobie radzi i jestem mega zadowolony. Robię jakieś 900km miesięcznie, więc nalatałem już blisko 3500km i póki co wkręcam się coraz bardziej
Fotki niedługo po przyjęciu
a tu stan na dziś
Był ze mną w wielu miejscach
A to jego ostatnie zdjęcie jakie posiadam
Generalnie, to miałem go sprzedać, bo z racji przebiegu wymagał już dużego (wielkiego) serwisu. Ale złodzejej był szybszy. Musiał być zachwycny stanem technicznym
Mniejsza o większość Przymierzałem się do sprzedaży, ponieważ mieszkając w Holandii jedyne góry jakie widzę, to wydmy. Nie ma też zbyt wielu miejsc do taplania się w błotku. Dlatego, tak jak widać na pierwszej fotce schodziłem już dośc nisk z pozycją poprzez obrócenie kierownicy, ustawienie mostka w minus oraz wyrzucenie spod niego podkładek.
Czego potrzebowałem? Oczywiście szosy
I dziwnym trafem, niedługo po kradzieży mojego roweru dostałem od kolegi rower, który z kolei on dostał od swojego kolegi...
... a tym kolegą był Leo van Vliet, jeden z czołowych kolarzy w Holandii. Jako zawodowiec ścigał się od połowy lat 70, do połowy 80. Startował w takich klasykach jak Tour de France, Paryż-Nicea, czy Criterium du Dauphine.
Traf chciał, że mieszkamy w tej samej miejscowości, a łączy nas inna osoba- kolega z pracy. Ów kolega z kolei był w związku z dziewczyną mieszkającą obok Leo. Uch, nie komplikuję już.
Panowie szybko się skumplowali i pewnego dnia van Vliet zaproponował, że sprezentuje koledze jeden ze swoich starych rowerów, aby mogli wspólnie jeździć w weekendy.
Plany skończyły się w momencie przekazania roweru I tak rower przestał nieużywany około 8 lat.
Kiedy kolega rozstał się z tą kobietą stwierdził, że odda mi rower, bo przypomina mu byłą...
Tu zaczyna się moja historia z moją pierwszą retro szosą.
Van Tuyl
Specyfikacja jest zacna
Rama: Van Tuyl 55cm (Rurki Columbus Max. Prawdopodobnie zbudowana we włoszech przez Andrea Pesenti)
Widelec: Gazelle na stali Reynolds 531
Kierownica: 3ttt Forma SL Ergopower + mostek RPS(?)
Manetki: Shimano ST-1055 (seria 105)
Siodełko: Selle Italia Shiver XC + sztyca Dura ace SP-7400-B
Koła:
- piasty Dura Ace 7700
- obręcz przód Mavic Reflex SUP 622x13
- obręcz tył Rigida 13x622
- opony Vredestein Fortezza + Vittoria Rubino Interpid PRB 23c
Napęd:
- przerzutka tył Dura ace RD-7700
- przerzutka przód Dura ace FD-7403
- korba Dura ace FC-7402 53/43z
- łańcuch Decathlon
Hamulce:
- tył Dura ace BR-7403 SLR-S
- przód Galli
Jak widać, nie licząc mostka i klamkomanetek, wszystko to topowy osprzęt początku lat 90. Taki creme de la creme ówczesnych katalogów Shimano, przeznaczony dla PRO-sów, lub dla dzianych gości. Teraz ceny też robią wrażenie. Np. jedna oryginalna zębatka przednia kosztuje 120 euro. Coś pięknego Całe szczęście wyczaiłem zamiennik i współczesne zębatki da się kupic już po 50zł
Waży poniżej 10kg, co daje podobny wynik do współczesnych tanich i średniopółkowych rowerów na aluminiowych ramach
Pierwsze co zrobiłem wtedy, to mycie, czyszczenie, szeroko pojęte przywracanie do życia. Później były drobiazgi typu siodełko, nowa owijka, opony, nowe kółeczka do przerzutki czy linki.
Chciałbym jeszcze tylko kupić nowe koła, a obecne piasty przepleść na obręcze pod szytki żeby mieć dla komplety. No i błotniki na jesień-zimę. Cała reszta fajnie sobie radzi i jestem mega zadowolony. Robię jakieś 900km miesięcznie, więc nalatałem już blisko 3500km i póki co wkręcam się coraz bardziej
Fotki niedługo po przyjęciu
a tu stan na dziś
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Pochwal się swoim rowerem
Tomek, w Holandii Ci go gwizdnęli? Spróbuj poprzeglądać polskie ogłoszenia, może się gdzieś trafi
https://i.imgur.com/WcMTAjd.jpg
https://i.imgur.com/WcMTAjd.jpg
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 393 gości