opel corsa 1,5D
no tez tak sądze ale III i IV były już lichsze od swych poprzedników i zaczynają sie już po trochu sypac z tego co mówił mi znajomy mechnik
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Jakub Knight napisał(a):W sumie LPG nie skraca żywotnosci, a silniki benzynowe maja przyblizona żywotnosc jak diesle, ja jestem bardziej przekonany do benzyny+LPGMarcek napisał(a):Znam gościa, który Tico z gazem przejechał 350 tysięcy nie robiąc przy silniku żadnych napraw (oprócz wymian części eksploatacyjnych). Sprzedał ten samochód, ale z tego co wiem autko w tej chwlili ma prawie 400 tysięcy i dalej jeździ.
no co do beznyniaków i LPG to mam odmienne zdanie przecież na gazie szybciej sie zużywa silnik 100tys i jest do remontu bo gaz jest suchy
a po za tym go jest po deszczu lub inny i przewody zawilgotnieją i potem jest problem z iskrą ,albo jeszcze inny przykład sąsiad miał Mondeo X100 czy jakość tak napiecie na akumulatorze spadło o 0.5V i koniec już nie można odpalić musiał dzwonić po serwis a jak sie okazało min siadł akumulator tak wiec nie lubie bezyny
jak cos to tylko dyszle
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
LPG niech sobie suche jest, przecież olej smaruje silnik, ojciec od jakis 110tys ma LPG i nie było żadnej awarii, ani zadnych problemów, silnik pracuje identycznie jak na benzynie, nie wykazuja zadnego zużycia, co to wilgotnosci to nie ma tym zadnych problemów, moim zdaniem jest to mit ze lpg skraca zywotnosckadzaf napisał(a):no co do beznyniaków i LPG to mam odmienne zdanie przecież na gazie szybciej sie zużywa silnik 100tys i jest do remontu bo gaz jest suchy
a po za tym go jest po deszczu lub inny i przewody zawilgotnieją i potem jest problem z iskrą ,albo jeszcze inny przykład sąsiad miał Mondeo X100 czy jakość tak napiecie na akumulatorze spadło o 0.5V i koniec już nie można odpalić musiał dzwonić po serwis a jak sie okazało min siadł akumulator tak wiec nie lubie bezyny
jak cos to tylko dyszle
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
Jeżeli silnik ma niewzmacniane zawory to napewno, lpg nie zakłada sie do starych żukow tylko do samochodów z wzmacnianymi gniazdamiLizard napisał(a):To obejrzyj gniazda zaworowe silników jeżdżących jakiś czas na LPG
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
Jakub Knight napisał(a):lpg nie zakłada sie do starych żukow
Myślałem, że LPG zakłada się to po to żeby jeździć taniej samochodem z nie najnowszym silnikiem który pali jak smok i jeździ dużo (np. Żuk) Osobiście uważam, że jak ktoś ma pieniądze na dobre auto to ma pieniądze na paliwo.
- Lizard
- MotoManiak
- Posty: 1015
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
- Lokalizacja: Łódź
wiesz silniki ze wzmacnianymi gniazdami nie sa cudem techniki, wiele samochodów takie posiada
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
Lizard napisał(a):Jakub Knight napisał(a):lpg nie zakłada sie do starych żukow
Myślałem, że LPG zakłada się to po to żeby jeździć taniej samochodem z nie najnowszym silnikiem który pali jak smok i jeździ dużo (np. Żuk) Osobiście uważam, że jak ktoś ma pieniądze na dobre auto to ma pieniądze na paliwo.
tez tak sądze
a co do opału to nie polecam jezdzic gdzie paliwo smaruje pompe
bo siadzie mozna jeżdzić na opale silnikami gdzie smarowanie pompy jest olejem.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
mozna dolac mixolukadzaf napisał(a):a co do opału to nie polecam jezdzic gdzie paliwo smaruje pompe
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
ale to mało pomaga ja jedze nyssanem na oręzadce tam jest silnik beczki to są twarde silniki tyle ze troche sporo palą
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Jakub Knight napisał(a):wiesz silniki ze wzmacnianymi gniazdami nie sa cudem techniki, wiele samochodów takie posiada
Jasne, że nie. Już 126p FL je posiada. Co nie zmienia faktu, że LPG ma mniejszą wartość opałową od benzyny, ceny rosną i montowanie go do naprawdę nowych samochodów to bezsens.
- Lizard
- MotoManiak
- Posty: 1015
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
- Lokalizacja: Łódź
Montowanie LPG jest dorgie-fakt, ale kupic samochód z lpg to juz ma sens,ceny benzyny bardziej rosna niz LPGLizard napisał(a):Jasne, że nie. Już 126p FL je posiada. Co nie zmienia faktu, że LPG ma mniejszą wartość opałową od benzyny, ceny rosną i montowanie go do naprawdę nowych samochodów to bezsens.
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
do jazdy na opale to najlpej jest mieszać z zwykłą pół na pół wtedy silnik nie odczuwa niz na samym opale (kiedyś rozbierałem MANA ciagnik i po zdjeciu głowicy widac było nagar i nadpalone zawory bo jezdził na samej orężadzie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 213 gości