Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Romecik2t » 12 wrz 2014, o 22:45

Byś nie pił to by nie wypadały :F No i chyba po grzybach w tym roku.. chyba że jeszcze popada :D
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
▒▒▒▒▒▒▒█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▒▓▒▒░█░▄▄
▒▒▄▀▀▄▄█░▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒█░░▀▄▄▄▄▄▀░░█
▒▒█░░░░█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░░░░░█
▒▒▒▀▀▄▄█░▒▒▒▒▓▒▒▒▓▒█░░░█▒░░░░█▒░░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▓▒▒▒▒▓▒▒▒█░░░░░░░▀░░░░░█
▒▒▒▒▒▄▄█░▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒█░░█▄▄█▄▄█░░█
▒▒▒▒█░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
▒▒▒▒█▄▄█░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░█▄▄█
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10819
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 wrz 2014, o 22:45

Pani Kontekstowa
 

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez halp » 30 wrz 2014, o 11:28

Z suplementów to jedynie białko wcinam bo na siłownię chodzę i jakiś magnez z apteki, straszne skurcze mam po kawie :p
halp
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 wrz 2014, o 10:51

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez pawel615 » 1 paź 2014, o 18:13

Ja pijam czasem mięte, melise i kocimięte. Efektów żadnych (kocimięta palona też nic nie daje, serdeczniki również :mrgreen: )
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2960
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Romecik2t » 16 kwi 2015, o 02:24

pawel615, Skoro nie ma efektów to jaki cel stosowania? :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
▒▒▒▒▒▒▒█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▒▓▒▒░█░▄▄
▒▒▄▀▀▄▄█░▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒█░░▀▄▄▄▄▄▀░░█
▒▒█░░░░█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░░░░░█
▒▒▒▀▀▄▄█░▒▒▒▒▓▒▒▒▓▒█░░░█▒░░░░█▒░░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▓▒▒▒▒▓▒▒▒█░░░░░░░▀░░░░░█
▒▒▒▒▒▄▄█░▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒█░░█▄▄█▄▄█░░█
▒▒▒▒█░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
▒▒▒▒█▄▄█░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░█▄▄█
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10819
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Pulina.K » 12 maja 2015, o 20:29

Na wypadające włosy skrzyp polny i pokrzywa do picia. W skórę głowy można wcierać sok z czarnej rzepy, jako kompres przed myciem, takie samodzielnie zrobiony. Dobrze zrobić próbę na początku bo może uczulić. świetne rezultaty przynosi też picie codziennie soku z natki pietruszki i jabłka (zrobić samemu w sokowirówce). Z suplementów sprawdza się calcium pantothenicum.

www.saskastudio.pl www.f1kat.turek.pl www.estymo.pl pogotowie komputerowe Kraków
Ostatnio edytowano 30 sie 2016, o 20:24 przez Pulina.K, łącznie edytowano 1 raz
Pulina.K
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 maja 2015, o 20:15
Pojazdy: nissan

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Stachu.G » 12 maja 2015, o 20:47

http://allegro.pl/ml-p-wypadaniu-wlosow ... 54912.html

Słyszał coś ktoś o tym? Zaczynają mi się robić zakola...
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Romecik2t » 12 maja 2015, o 20:53

Stachu.G, Gól na łyso :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
▒▒▒▒▒▒▒█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▒▓▒▒░█░▄▄
▒▒▄▀▀▄▄█░▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒█░░▀▄▄▄▄▄▀░░█
▒▒█░░░░█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░░░░░█
▒▒▒▀▀▄▄█░▒▒▒▒▓▒▒▒▓▒█░░░█▒░░░░█▒░░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▓▒▒▒▒▓▒▒▒█░░░░░░░▀░░░░░█
▒▒▒▒▒▄▄█░▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒█░░█▄▄█▄▄█░░█
▒▒▒▒█░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
▒▒▒▒█▄▄█░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░█▄▄█
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10819
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Krylunio » 10 sie 2015, o 21:24

Pany dzieje się tu co?

Ja wzialem sie w garsc i cwicze od jakis dwoch miechow
Jak waga była blisko 90kg to włączył mi się alarm i aktualnie oscyluje w granicach 85

Głównie cwiczę pompki za zmiane z przejazdzka rowerem na dosc ciezkich biegach.

dziś próbowałem swoich sił i udało mi sie zrobić 50 pompek ( 5x10) co kiedys jak zrobilem dwie to dętka była ze mnie.

Który sie dołączy? :)
Avatar użytkownika
Krylunio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2268
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wola Rzędzińska
Pochwały: 7
Pojazdy: Komar 2350, Kawasaki ER-5, Passat B6

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Romecik2t » 10 sie 2015, o 21:28

Ja cos tam cwicze ale ostatni miech takie upały ze po prostu olewam :F Rower i takie tam domowe pompowanie co sie da :F 5x 10 to juz cos chociaz jak dojdiesz do 50 bez przerw to dopiero bedzie zabawa :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
▒▒▒▒▒▒▒█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▒▓▒▒░█░▄▄
▒▒▄▀▀▄▄█░▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒█░░▀▄▄▄▄▄▀░░█
▒▒█░░░░█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░░░░░█
▒▒▒▀▀▄▄█░▒▒▒▒▓▒▒▒▓▒█░░░█▒░░░░█▒░░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▓▒▒▒▒▓▒▒▒█░░░░░░░▀░░░░░█
▒▒▒▒▒▄▄█░▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒█░░█▄▄█▄▄█░░█
▒▒▒▒█░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
▒▒▒▒█▄▄█░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░█▄▄█
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10819
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Tomek » 11 sie 2015, o 13:31

Nie mam siły ćwiczyć :F Ale rowerem jeżdżę w każdej wolnej chwili. Tak 50-70km, na więcej nie mam czasu. :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8480
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Marek.K. » 23 sie 2015, o 21:34

ja waże 110 i jakoś żyję :D
narzekacie na siebie, ja nawet czasu wolnego nie mam :D
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8476
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Tomek » 23 sie 2015, o 23:15

Ale żeś nabrał masy :D Ja chudnę. Trzymam 90 kilo, tłuszczu mniej. A nie ćwiczę, trzy zmiany mnie suszą...
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8480
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 73

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Romecik2t » 23 sie 2015, o 23:32

Grrubaski :mrgreen:
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
▒▒▒▒▒▒▒█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▒▓▒▒░█░▄▄
▒▒▄▀▀▄▄█░▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒█░░▀▄▄▄▄▄▀░░█
▒▒█░░░░█░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░░░░░█
▒▒▒▀▀▄▄█░▒▒▒▒▓▒▒▒▓▒█░░░█▒░░░░█▒░░█
▒▒▒▒▒▒▒█░▒▓▒▒▒▒▓▒▒▒█░░░░░░░▀░░░░░█
▒▒▒▒▒▄▄█░▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒█░░█▄▄█▄▄█░░█
▒▒▒▒█░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
▒▒▒▒█▄▄█░░█▄▄█░░░░░░█▄▄█░░█▄▄█
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 10819
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez dieludolfs » 24 sie 2015, o 03:54

Romecik2t napisał(a):Grrubaski :mrgreen:


:yes: :yes: :yes:



Romecik2t napisał(a):domowe pompowanie co sie da


Romecik2t napisał(a):chociaz jak dojdiesz


Romecik2t napisał(a):bez przerw


Romecik2t napisał(a):to dopiero bedzie zabawa


:shock:
Obrazek

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Radio Zet Gold - 01.07.2013r - 04.09.2017r [*]
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8021
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 33
Pojazdy: Opel Vectra C '02 2.2DTI 125KM

Suplementy diety itp. czyli jak dbamy o swoje zdrowie?

Postprzez Tomciosz » 24 sie 2015, o 09:31

~80kg od kilku miesięcy(chyb waga się popsuła :mrgreen: ). Ale 3 tygodnie na wsi samemu trochę odchodziły. :-) Bo nie chce się co rusz żarcia szykować, a do knajpy za daleko by pedałować. :p
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4986
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 CC700

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości