Weź udział w wyjątkowej prezentacji Yamahy w salonie Ring Road Rzeszów,
której gwiazdą wieczoru jest ekstremalny motocykl XSR 700!
12 grudnia o godz. 18.00, na ul. Okulickiego 6 w Rzeszowie – oprócz głównej części, przygotowaliśmy dla Ciebie wiele, wspaniałych atrakcji.
Będą brawurowe filmy o motoryzacji, prezentacja innowacyjnej koncepcji custom-build Yamahy, pyszny catering i ... luźne rozmowy.
Wstęp na wydarzenie jest zupełnie bezpłatny,
jeśli napiszesz do nas wiadomość na FB:
https://www.facebook.com/ringroadyamaha/?fref=nf
lub wyślesz e-mail na: ringroad@yamaha-dealer.pl z dopiskiem "Prezentacja XSR 700".
Pamiętaj! To kameralna prezentacja, liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji na:
http://ringroad.pl/prezentacja-nowej-ya ... d-rzeszow/
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Tomek, widzisz! Akurat kolacja za friko.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Hehe. Tomciosz, twój post podlega pod spam
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Panie, przeca to Off-Top
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Dlatego jeszcze go nie usunąłem...
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Dzięki za info. Postaram się dziabnąć potem jakąś relację w temacie
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Właśnie wróciłem, więc tak jak obiecywałem, wyskrobię coś w skrócie o motocyklu.
Pierwsze wrażenie, jeszcze pod zasłoną: "jakie to małe".
Moto wygląda kompaktowo w stosunku do zdjęć. W rzeczywistości gabarytowo jest porównywalny z MT-07 i XJ6, jednak coś nadaje mu lekkości.
Abstra*ując od wielkości, masa jest na naprawdę dobrym poziomie. Waży bodajże 170kg, a to dobry wynik jak na stalową ramę. Przykład zupełnie z kosmosu- Cezeta, 150kg na sucho, wyglądam jak na rowerze. XJ waży już ponad 200kg i wygląda na kawał motocykla gdzie nawet ja się mieszczę. XSR jest gdzieś pomiędzy. Waga na poziomie większej ćwiartki, osiągi dobrej 600 i pół silnika. Nie mogę doczekać się wiosny
Dalej. Ma fajne szczegóły. Np tylna lampka przypadła mi do gustu. Jakieś drobiazgi typu metalowe osłonki "czegoś" pod kanapą, całkiem fajny zegar w formie okrągłego ekranu, wytłoczony model na kanapie...
Przechodząc od szczegółu do ogółu czułem się już lekko zawiedziony. Chłodnica szpeci. Piękny zbiornik paliwa okazał się plastikową nakładką. Przy okazji były różnice. Zielona miała naklejki YAMAHA, aluminiowa miała ten napis tłoczony. Królowała również opinia, że brązowa kanapa ze srebrnej powinna być w zielonej, a czarna z zielonej w srebrnej No, wiecie o co chodzi.
Z wyposażenia jest ABS w standardzie, parę kluczyków pod kanapą, funkcje jak termometr, światła awaryjne i to w sumie tyle. Z jednej strony prostota, z drugiej wszystko jest dość ciasno upakowane co nie do końca przekonało mnie jako fana samodzielnego grzebania.
Silnik. Znany z MT-07 tj. ok 70KM, 700cc, 2 cylindry. Przed prezentacją zastanawiałem się jaki sens ma przestawianie czopów w dwugarowcu. Czy poprawia ciąg z niższych partii obrotów? Na dźwięk raczej nie wpłynie? Tutaj motocykl mnie zaskoczył. Słuchałem kiedyś nowej R1 z Crossplane'm, ma charakterystyczny warkot. Tu jest podobnie. Nie brzmi jak poczciwe GS, ER5 i inne CB500. Częściowo za sprawą wykorbień co 270* (lub 90 jak kto woli), częściowo pewnie z innego wydechu ponieważ obie prezentowane sztuki miały je różne. Mogłoby być ciekawie na dwóch izolowanych układach wydechowych.
Różnic było sporo i wg zapewnień prezenterów Yamaha zamierza wprowadzić szeroki wachlarz akcesoriów dzięki którym moto zamieni się w scramblera, cafe, klasyka czy cokolwiek innego. Widziałem fotki z Mediolanu, moto zmienia się nie do poznania.
Trzymam za słowo i czekam na dławioną wersję, którą mam zamiar pooblatywać. Dodatkowo wypatrzyłem nową SR400. W Białymstoku nie udało się nią pojeździć. Ponoć ciężki temat z SR do testów, ale obiecano mi podziałać coś w tym kierunku
Ogólnie spotkanie na plus. Grono rzeczywiście było kameralne, bez błysku fleszy i hostess. Kilku motocyklistów, kilka motocykli i pogadanki na tematy dwukółkowe.
Żeby nie było, że zapomniałem o Tobie Tomcioszu, przekąski były bardzo smaczne.
Parę fot
Amor przykręcany jest bezpośrednio do silnika. Oby dobrze to wyliczyli
Tu prezentacja techniczna w warsztacie.
Wspomniana lampka
Pełne rozmiary i kilka innych zdjęć https://www.flickr.com/gp/115563371@N02/099WN3
Pierwsze wrażenie, jeszcze pod zasłoną: "jakie to małe".
Moto wygląda kompaktowo w stosunku do zdjęć. W rzeczywistości gabarytowo jest porównywalny z MT-07 i XJ6, jednak coś nadaje mu lekkości.
Abstra*ując od wielkości, masa jest na naprawdę dobrym poziomie. Waży bodajże 170kg, a to dobry wynik jak na stalową ramę. Przykład zupełnie z kosmosu- Cezeta, 150kg na sucho, wyglądam jak na rowerze. XJ waży już ponad 200kg i wygląda na kawał motocykla gdzie nawet ja się mieszczę. XSR jest gdzieś pomiędzy. Waga na poziomie większej ćwiartki, osiągi dobrej 600 i pół silnika. Nie mogę doczekać się wiosny
Dalej. Ma fajne szczegóły. Np tylna lampka przypadła mi do gustu. Jakieś drobiazgi typu metalowe osłonki "czegoś" pod kanapą, całkiem fajny zegar w formie okrągłego ekranu, wytłoczony model na kanapie...
Przechodząc od szczegółu do ogółu czułem się już lekko zawiedziony. Chłodnica szpeci. Piękny zbiornik paliwa okazał się plastikową nakładką. Przy okazji były różnice. Zielona miała naklejki YAMAHA, aluminiowa miała ten napis tłoczony. Królowała również opinia, że brązowa kanapa ze srebrnej powinna być w zielonej, a czarna z zielonej w srebrnej No, wiecie o co chodzi.
Z wyposażenia jest ABS w standardzie, parę kluczyków pod kanapą, funkcje jak termometr, światła awaryjne i to w sumie tyle. Z jednej strony prostota, z drugiej wszystko jest dość ciasno upakowane co nie do końca przekonało mnie jako fana samodzielnego grzebania.
Silnik. Znany z MT-07 tj. ok 70KM, 700cc, 2 cylindry. Przed prezentacją zastanawiałem się jaki sens ma przestawianie czopów w dwugarowcu. Czy poprawia ciąg z niższych partii obrotów? Na dźwięk raczej nie wpłynie? Tutaj motocykl mnie zaskoczył. Słuchałem kiedyś nowej R1 z Crossplane'm, ma charakterystyczny warkot. Tu jest podobnie. Nie brzmi jak poczciwe GS, ER5 i inne CB500. Częściowo za sprawą wykorbień co 270* (lub 90 jak kto woli), częściowo pewnie z innego wydechu ponieważ obie prezentowane sztuki miały je różne. Mogłoby być ciekawie na dwóch izolowanych układach wydechowych.
Różnic było sporo i wg zapewnień prezenterów Yamaha zamierza wprowadzić szeroki wachlarz akcesoriów dzięki którym moto zamieni się w scramblera, cafe, klasyka czy cokolwiek innego. Widziałem fotki z Mediolanu, moto zmienia się nie do poznania.
Trzymam za słowo i czekam na dławioną wersję, którą mam zamiar pooblatywać. Dodatkowo wypatrzyłem nową SR400. W Białymstoku nie udało się nią pojeździć. Ponoć ciężki temat z SR do testów, ale obiecano mi podziałać coś w tym kierunku
Ogólnie spotkanie na plus. Grono rzeczywiście było kameralne, bez błysku fleszy i hostess. Kilku motocyklistów, kilka motocykli i pogadanki na tematy dwukółkowe.
Żeby nie było, że zapomniałem o Tobie Tomcioszu, przekąski były bardzo smaczne.
Parę fot
Amor przykręcany jest bezpośrednio do silnika. Oby dobrze to wyliczyli
Tu prezentacja techniczna w warsztacie.
Wspomniana lampka
Pełne rozmiary i kilka innych zdjęć https://www.flickr.com/gp/115563371@N02/099WN3
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Ohhh!Przegapiłem, przeca w Rzeszowie jestem! Dobry mieli katering?
-
purchaw090293 - MotoManiak
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
- Lokalizacja: z Radomia
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Octavia Kombi 2.0
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Kanapki z łososiem i oliwkami, babeczki z "pasztetem", babeczki z masą czekoladową, jakieś przekąski, piwo bezalkoolowe, cola, woda... Nie dla jedzenia tam poszedłem, ale to miły dodatek do prezenacji.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Wyglad sztos, tylko ta tylna lampa dziwna
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Wygląd dosyć futurystyczny jak dla mnie Co do samej wagi i plastikowych elementów, wiadome że teraz w aspekcie wagi wśród motocykli panuje taki sami trend jak w przypadku samochodów, czyli im lżej tym lepiej. Jedyne co mi nie pasuje to licznik, mógłby być wpasowany w nieco ostrzejszy plastik ale to kwestia gustu
-
tombo22 - MotoManiak
- Posty: 315
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 18:34
- Pochwały: 6
- Pojazdy: Jawa TS 350 638.1 Passerati B6 140HP Romet Ogar 200x2
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Wg producenta to miał być taki neoklasyk w serii sport heritage. Ta seria w ogóle jest dziwna, ponieważ wrzucają zupełnie różne motocykle do jednego worka od SR400, przez XJR1300 aż po Vmaxa. Podobno chodzi o większą możliwość indywidualizacji konkretnej sztuki. Ceny na pewno są kosmiczne. Słyszałem, że połówka obudowy baku (a są 2 szt + centralny element) kosztuje 2000zł. Produkcja kosztuje pewnie z 10 dolców.
Fajne są te opcje, jednak w Polsce jej sukcesu nie wróżę.
http://thebikeshed.cc/wp-content/upload ... /JVB-E.jpg tylna część ramy się odkręca, robi się singiel.
http://1.bp.blogspot.com/-vD3ishokf78/V ... roXity.jpg
http://images.moto.it/images/1317949/x5 ... tic-04.jpg
http://cd8ba0b44a15c10065fd-24461f391e2 ... 3cl3dv.jpg
Fajne są te opcje, jednak w Polsce jej sukcesu nie wróżę.
http://thebikeshed.cc/wp-content/upload ... /JVB-E.jpg tylna część ramy się odkręca, robi się singiel.
http://1.bp.blogspot.com/-vD3ishokf78/V ... roXity.jpg
http://images.moto.it/images/1317949/x5 ... tic-04.jpg
http://cd8ba0b44a15c10065fd-24461f391e2 ... 3cl3dv.jpg
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Z tą indywidualizacją to ukłon w różne gusta klientów Dowiedziałeś się jaka jest cena tego egzemplarza w salonie ?
-
tombo22 - MotoManiak
- Posty: 315
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 18:34
- Pochwały: 6
- Pojazdy: Jawa TS 350 638.1 Passerati B6 140HP Romet Ogar 200x2
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Jeśli nic nie pomyliłem, to 31 tys. Szczerze mówiąc widziałem na wystawie używaną XVR950 w tej samej cenie, która o wiele bardziej mi się podobała pomimo gorszych walorów rozrywkowych
--------
Ciekawostka. Na tabliczkach widziałem nadrukowane MBK. Czy rzeczywiście produkują ten model w całości w Japonii? Nie sondzem.
--------
Ciekawostka. Na tabliczkach widziałem nadrukowane MBK. Czy rzeczywiście produkują ten model w całości w Japonii? Nie sondzem.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Prezentacja nowej Yamahy XSR 700 w salonie RingRoad Rzeszów!
Tomek napisał(a):Kanapki z łososiem i oliwkami, babeczki z "pasztetem", babeczki z masą czekoladową, jakieś przekąski, piwo bezalkoolowe, cola, woda...
Eeee to ja wolę za swoje w Budziwoju się najeść i napić.
-
purchaw090293 - MotoManiak
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
- Lokalizacja: z Radomia
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Octavia Kombi 2.0
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 439 gości