Witajcie. Zastanawiam się głęboko nad instalacją lpg do uno 1.4
W moim uno 1.0 mam instalację z Parownikiem AG w ciągu roku tzn 26 tys km śmigałem na niej bezawaryjnie . I zastanawiam się nad jej montażem w uno 1.4 na gaźniku.
Koszt takiej instalacji to 1200zł w zakładzie który zakładał ją w moim obecnie zagazowanym uno.
Z jakimi instalacjami mieliście do czynienia tzn firmy i przy jakim aucie . Jakie opinie na ich temat ?
Montaż instalacji LPG do Auta
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Montaż instalacji LPG do Auta
KAWASAKI ER5 Z 1999R
-
MotórzystaPRL - MotoManiak
- Posty: 293
- Dołączył(a): 7 lis 2010, o 16:05
- Lokalizacja: Kowalew
- Pochwały: 3
Montaż instalacji LPG do Auta
Ja w swifcie miałem instalacje 2 generacji na sterowniku Bingo M. Przejeździłem na niej 15kkm, niestety więcej nie było okazji. Sprawowała się spoko. Tylko, że do gaźnika, to chyba tylko 1 generacja, więc się nie wypowiem w temacie
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Montaż instalacji LPG do Auta
W poprzedniej Renówce miałem coś pomiędzy 1 i 2 generacją. Parownik Landi Renzo miał blisko 10 lat, zmieniłem go dopiero rok temu bo nie było nowych membran do wymiany. Zrobiłem coś koło 30 tysięcy nie ruszając nawet filtra, a nalotu na tej instalacji miała już pewnie z 80 tys.
W nowym aucie mam już pełną 2gen. Parownik to chyba też Landi Renzo, centralka Autronic. Instalacja kończy w tym roku 10 lat, a samochód drze jak dziki, ale zrobiłem dopiero 5 tysięcy. Tu mogło być coś remontowane ponieważ poprzedni właściciel sowicie inwestował w samochód.
Spalanie w starej od 8.5 do 13l. Tylko ma muła w pewnych zakresach obrotów.
Druga pali 10 czy jadę 80 czy 110. Max jaki uzyskałem w mieście to 14. Także dobrze ustawiona 2gen jest zdrowsza dla silnika i lepiej jedzie.
Moim zdaniem nie ważne jakie części wstawisz do 1 generacji. Ważne tylko żeby gazownik ustawił dobrze instalację i nie dał zbyt ubogiej mieszanki. Reszta to tylko tankowanie
W nowym aucie mam już pełną 2gen. Parownik to chyba też Landi Renzo, centralka Autronic. Instalacja kończy w tym roku 10 lat, a samochód drze jak dziki, ale zrobiłem dopiero 5 tysięcy. Tu mogło być coś remontowane ponieważ poprzedni właściciel sowicie inwestował w samochód.
Spalanie w starej od 8.5 do 13l. Tylko ma muła w pewnych zakresach obrotów.
Druga pali 10 czy jadę 80 czy 110. Max jaki uzyskałem w mieście to 14. Także dobrze ustawiona 2gen jest zdrowsza dla silnika i lepiej jedzie.
Moim zdaniem nie ważne jakie części wstawisz do 1 generacji. Ważne tylko żeby gazownik ustawił dobrze instalację i nie dał zbyt ubogiej mieszanki. Reszta to tylko tankowanie
-
Tomek - #mod
- Posty: 8663
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Montaż instalacji LPG do Auta
Dokładnie w przypadku 1 generacji, to chyba ważniejsze jest dobre ustawienie niż części. Najwyżej parownik szybciej zdechnie
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 244 gości