Pozycjonowanie strony na rynkach zagranicznych

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Pozycjonowanie strony na rynkach zagranicznych

Postprzez Piotrasg » 22 lut 2023, o 13:50

Witajcie. W jaki sposób podejść do pozycjonowania strony na rynkach zagranicznych? Jakieś porady? Co da tutaj najlepsze rezultaty w stosunku do wyłożónych funduszy?
Piotrasg
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6 mar 2019, o 14:23

Pozycjonowanie strony na rynkach zagranicznych

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 lut 2023, o 13:50

Pani Kontekstowa
 

Re: Pozycjonowanie strony na rynkach zagranicznych

Postprzez jasiek27 » 22 lut 2023, o 15:25

Ja na Twoim miejscu podszedłbym do tematu per język - rynek US, UK, CA, AUS obskoczysz po angielsku. Jeśli chcesz iść dalej w Europę, to zrobisz albo porządnie albo tanio. Tanio to będziesz pchał content przez jedną domenę i jedno konto w SM na wszystkie interesujące Cię rynki, a porządnie, to każde z osobna. Zobacz na np Adidasa - konta dopasowane do regionów geograficznie. językowo i kulturowo.

Jesli nie masz w tej tematyce doświadczenia, polecam kontakt z agencją https://wzrosty.pl/ Powinni podpowiedzieć najskuteczniejsze działania w tym zakresie.
jasiek27
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 26 wrz 2014, o 15:58

Re: Pozycjonowanie strony na rynkach zagranicznych

Postprzez digambar » 9 sty 2024, o 19:53

Optymalizacja strony dla rynków zagranicznych wymaga uwzględnienia różnic kulturowych, językowych i preferencji lokalnych użytkowników. Kilka porad:

Tłumaczenie i lokalizacja treści: Nie wystarczy tylko tłumaczyć stronę. Treść powinna być dostosowana do kultury i preferencji lokalnych użytkowników. To oznacza zrozumienie ich zachowań online i dostosowanie treści, zdjęć, a nawet kolorystyki.

Znajomość fraz kluczowych w danym języku i kraju jest kluczowa. Użyj narzędzi do badania słów kluczowych dostosowanych do danego rynku, aby zrozumieć, jakie terminy są popularne i używane przez lokalną społeczność.

Upewnij się, że Twoja strona ma zoptymalizowane metaopisy, tytuły, nagłówki i treści z uwzględnieniem lokalnych fraz kluczowych. Dodatkowo, warto dodać adres, numer telefonu i lokalne dane kontaktowe.

Buduj relacje z lokalnymi stronami poprzez linkowanie zwrotne (backlinking). To pomoże w poprawie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Upewnij się, że Twoja strona działa sprawnie na różnych urządzeniach i w różnych lokalizacjach geograficznych. Czas ładowania, responsywność i ogólna wydajność mogą wpływać na ranking w wyszukiwarkach.

Śledź działania konkurencji na rynkach zagranicznych. Zrozumienie ich strategii może dostarczyć cennych wskazówek dotyczących sposobów dotarcia do lokalnej publiczności.

Zrozumienie, które platformy społecznościowe są popularne w danym kraju i jakie rodzaje treści są tam skuteczne, może pomóc w promocji strony i zdobyciu większego zasięgu.

Analityka i dostosowanie: Regularnie monitoruj wyniki i analizuj dane dotyczące ruchu na stronie. Na podstawie tych danych dokonuj dostosowań, aby usprawnić strategię pozycjonowania.

Ważne jest także zrozumienie specyfiki rynku, kultury i zachowań użytkowników w danym kraju. Stały dialog i adaptacja do zmieniających się warunków mogą być kluczem do sukcesu na międzynarodowych rynkach.

Pracy przy pozycjonowaniu stron za granicą jest dużo, wymaga na pewno dobrej znajomości języka i to języka potocznego. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie wejdź na moją stronę https://fikako.pl i kliknij w kontakt.
digambar
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 sty 2024, o 19:34
Pojazdy: Opel


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 571 gości