Cześć mam pare pytań związane z motorowerem Simson:
1. Jaka jest ich awaryjność? Często się psują?? Jakie elementy często padają?
2. Jaka jest ich wygoda?
3. Czy skomplikowana jest budowa silnika?
4. Jaka jest lepsza wersja na przerywacz czy elektronik?
5. Czy są drogie części?
6. Czy utrzymanie motorka jest drogie?
To chyba tyle Proszę odpowiedzcie
Simson
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Poprzeglądaj trochę forum - było mnóstwo tematów o Simsonie, na pewno znajdziesz coś interesującego.
Na początek ściągnij sobie świetną książkę (co prawda nie mam Simsona ale i tak ją przeczytałem ):
viewtopic.php?t=3218
Na początek ściągnij sobie świetną książkę (co prawda nie mam Simsona ale i tak ją przeczytałem ):
viewtopic.php?t=3218
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
1.
Zależy na jakiego trafisz. Jak kupisz sima wszystko DDR, no już ostatecznie 60 a tak wszytko orginał to długo pojeździsz. Jak kupisz jaką padake to będzie się *** aż do czasu, gdy zrobisz porządny remont. Po remoncie "jest nie do zepsucia"
2.
Zalezy jaki model sr'ka jest o wiele wygodniejsza. Ogólnie zawieszenie mają takie same, przód jest ***, mięciutki, tłumi wszytkie nierówności, tył zależy od modelu, ja zakładam, teraz amorki od ETZ
3.
Obejrzyj lehrvideo, ogólnie obejrzałem film kilka razy i z remontem silnika nie miałem problemu
4.
Moim zdaniem przerywacz, prosty, tani w eksploatacji, praktycznie bezawaryjny, inni chwalą elektroniki, ale ja bym nie zmienił na elektronika
5.
http://www.agmot.pl/sklep.php?k=36
6.
Zależy jak często tankujesz
Zależy na jakiego trafisz. Jak kupisz sima wszystko DDR, no już ostatecznie 60 a tak wszytko orginał to długo pojeździsz. Jak kupisz jaką padake to będzie się *** aż do czasu, gdy zrobisz porządny remont. Po remoncie "jest nie do zepsucia"
2.
Zalezy jaki model sr'ka jest o wiele wygodniejsza. Ogólnie zawieszenie mają takie same, przód jest ***, mięciutki, tłumi wszytkie nierówności, tył zależy od modelu, ja zakładam, teraz amorki od ETZ
3.
Obejrzyj lehrvideo, ogólnie obejrzałem film kilka razy i z remontem silnika nie miałem problemu
4.
Moim zdaniem przerywacz, prosty, tani w eksploatacji, praktycznie bezawaryjny, inni chwalą elektroniki, ale ja bym nie zmienił na elektronika
5.
http://www.agmot.pl/sklep.php?k=36
6.
Zależy jak często tankujesz
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Kilka tematów w których jest odpowiedź na pytania już było
1.Jeśli Simson jest na oryginalnych częściach i jest dobrze zrobiony to raczej nic się nie psuje.Może czasami trzeba wymienić takie elementy jak kondensator,cewka.
2.jest nawet całkiem komfortowy ale czasami posiadacze zmieniają amortyzatory na te z MZ.Kanapa jest całkiem wygodna.
3.na pierwszy raz budowa może wydawać się trudna ale to jest jak z komarem jak już sie kilka razy go rozłoży to potem wiadomo co i jak.Ale Simsona tak często sie nie rozkłada.
4.Ja osobiście wolałbym elektronika.
5. niektóre części niestety są drogie.Zależy kto do czego porównuje.I lepiej kupować oryginalne niemieckie a nie bawić się w tanie zamienniki.
5.utrzymanie nie jest drogie.Najdrożej wyjdzie pewnie za zarejestrowanie.Pali raczej nie dużo jak na swoją moc.Warto zainwestować w jakiś dobry olej.
Jeśli chciałbyś bardziej obszernych odpowiedzi to poprzeglądaj niektóre tematy związane z simkiem
1.Jeśli Simson jest na oryginalnych częściach i jest dobrze zrobiony to raczej nic się nie psuje.Może czasami trzeba wymienić takie elementy jak kondensator,cewka.
2.jest nawet całkiem komfortowy ale czasami posiadacze zmieniają amortyzatory na te z MZ.Kanapa jest całkiem wygodna.
3.na pierwszy raz budowa może wydawać się trudna ale to jest jak z komarem jak już sie kilka razy go rozłoży to potem wiadomo co i jak.Ale Simsona tak często sie nie rozkłada.
4.Ja osobiście wolałbym elektronika.
5. niektóre części niestety są drogie.Zależy kto do czego porównuje.I lepiej kupować oryginalne niemieckie a nie bawić się w tanie zamienniki.
5.utrzymanie nie jest drogie.Najdrożej wyjdzie pewnie za zarejestrowanie.Pali raczej nie dużo jak na swoją moc.Warto zainwestować w jakiś dobry olej.
Jeśli chciałbyś bardziej obszernych odpowiedzi to poprzeglądaj niektóre tematy związane z simkiem
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Widze że coraz bardziej mnie to przekonuje i coraz bardziej chce sobie kupić simsona Z tatą rozmawiałem, i powiedział że nie ma problemu, jak chce kupić to żebym sobie kupił A jakie ma ustawienie biegów?? na dole na 1 czy na górze?
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Tylko jak będziesz już zdecydowany na 100% że kupujesz to nie napalaj się na pierwszą lepszą ofertę tylko dokładnie się zastanów i rozpatrz kilka możliwości.A jedynka jest w dół a 2,3 (4)do góry
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Wiem. Zawsze trzeba przemyśleć czy kupić czy nie, pooglądać dobrze i przede wszystkim sprawdzić stan silnika ( ktoś kiedyś napisał że dobrym sposobem jest rozpędzić się na maxa bo wtedy wiadomo czy coś stuka, chociaż nie wiem czy to dobry pomysł ) No i pooglądać inne oferty trzeba bo może zawsze ktoś w lepszym stanie ma na sprzedaż motorek
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Ja jak na razie obejrzałem 2 Simsony (sr50) i szczerze za pierwszym razem sie napaliłem, za drugim już nie, ale i tak oba były kicz jak h.. jeden a'la spray i cylem 60 almot, a drugi gorzej niż źle również almot. xD Ale jak to mówią do 3 razy sztuka a Simsony to mało awaryjne i wygodne sprzęty które polecam.
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 525 gości