Simson

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Simson

Postprzez Konik » 12 gru 2007, o 20:17

Cześć mam pare pytań związane z motorowerem Simson:

1. Jaka jest ich awaryjność? Często się psują?? Jakie elementy często padają?
2. Jaka jest ich wygoda?
3. Czy skomplikowana jest budowa silnika?
4. Jaka jest lepsza wersja na przerywacz czy elektronik?
5. Czy są drogie części?
6. Czy utrzymanie motorka jest drogie?

To chyba tyle :] Proszę odpowiedzcie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Simson

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 gru 2007, o 20:17

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 12 gru 2007, o 20:31

Poprzeglądaj trochę forum - było mnóstwo tematów o Simsonie, na pewno znajdziesz coś interesującego.
Na początek ściągnij sobie świetną książkę (co prawda nie mam Simsona ale i tak ją przeczytałem :D):
viewtopic.php?t=3218
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Adi.G. » 12 gru 2007, o 20:32

1.
Zależy na jakiego trafisz. Jak kupisz sima wszystko DDR, no już ostatecznie 60 a tak wszytko orginał to długo pojeździsz. Jak kupisz jaką padake to będzie się *** aż do czasu, gdy zrobisz porządny remont. Po remoncie "jest nie do zepsucia" :D

2.
Zalezy jaki model sr'ka jest o wiele wygodniejsza. Ogólnie zawieszenie mają takie same, przód jest ***, mięciutki, tłumi wszytkie nierówności, tył zależy od modelu, ja zakładam, teraz amorki od ETZ

3.
Obejrzyj lehrvideo, ogólnie obejrzałem film kilka razy i z remontem silnika nie miałem problemu :yes:

4.
Moim zdaniem przerywacz, prosty, tani w eksploatacji, praktycznie bezawaryjny, inni chwalą elektroniki, ale ja bym nie zmienił na elektronika :P

5.
http://www.agmot.pl/sklep.php?k=36

6.
Zależy jak często tankujesz :]
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 12 gru 2007, o 20:38

Kilka tematów w których jest odpowiedź na pytania już było :wink:

1.Jeśli Simson jest na oryginalnych częściach i jest dobrze zrobiony to raczej nic się nie psuje.Może czasami trzeba wymienić takie elementy jak kondensator,cewka.
2.jest nawet całkiem komfortowy ale czasami posiadacze zmieniają amortyzatory na te z MZ.Kanapa jest całkiem wygodna.
3.na pierwszy raz budowa może wydawać się trudna ale to jest jak z komarem jak już sie kilka razy go rozłoży to potem wiadomo co i jak.Ale Simsona tak często sie nie rozkłada.
4.Ja osobiście wolałbym elektronika.
5. niektóre części niestety są drogie.Zależy kto do czego porównuje.I lepiej kupować oryginalne niemieckie a nie bawić się w tanie zamienniki.
5.utrzymanie nie jest drogie.Najdrożej wyjdzie pewnie za zarejestrowanie.Pali raczej nie dużo jak na swoją moc.Warto zainwestować w jakiś dobry olej.
Jeśli chciałbyś bardziej obszernych odpowiedzi to poprzeglądaj niektóre tematy związane z simkiem :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Konik » 12 gru 2007, o 20:39

Widze że coraz bardziej mnie to przekonuje i coraz bardziej chce sobie kupić simsona :) Z tatą rozmawiałem, i powiedział że nie ma problemu, jak chce kupić to żebym sobie kupił :) A jakie ma ustawienie biegów?? na dole na 1 czy na górze? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adi.G. » 12 gru 2007, o 20:43

1 dól reszta w górę
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 12 gru 2007, o 20:44

Tylko jak będziesz już zdecydowany na 100% że kupujesz to nie napalaj się na pierwszą lepszą ofertę tylko dokładnie się zastanów i rozpatrz kilka możliwości.A jedynka jest w dół a 2,3 (4)do góry :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Konik » 12 gru 2007, o 20:50

Wiem. Zawsze trzeba przemyśleć czy kupić czy nie, pooglądać dobrze i przede wszystkim sprawdzić stan silnika ( ktoś kiedyś napisał że dobrym sposobem jest rozpędzić się na maxa bo wtedy wiadomo czy coś stuka, chociaż nie wiem czy to dobry pomysł :D ) No i pooglądać inne oferty trzeba bo może zawsze ktoś w lepszym stanie ma na sprzedaż motorek :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez marcing17 » 12 gru 2007, o 22:18

Ja jak na razie obejrzałem 2 Simsony (sr50) i szczerze za pierwszym razem sie napaliłem, za drugim już nie, ale i tak oba były kicz jak h.. ;p jeden a'la spray i cylem 60 almot, a drugi gorzej niż źle również almot. xD Ale jak to mówią do 3 razy sztuka :D a Simsony to mało awaryjne i wygodne sprzęty które polecam.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 525 gości