Wał Komar

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Wał Komar

Postprzez Konik » 2 mar 2008, o 22:48

Cześć! Mam komarka silnik s-38 odpalany na "kopkę" . Mam teraz pytanie . Czy wał z silnika na pedały pasuje do silnika odpalanego na kopkę? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Wał Komar

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 mar 2008, o 22:48

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Pilot » 2 mar 2008, o 22:57

Tak pasuje jak najbardziej(to ten sam wał) :D
Avatar użytkownika
Pilot
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 27 cze 2007, o 20:32
Lokalizacja: Świebodzin

Postprzez Konik » 2 mar 2008, o 23:00

A Kartery? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Pilot » 2 mar 2008, o 23:02

tu nie jestem pewien ale chyba też powinny pasowac.Ktośbardziej obeznany w komarkach powinien sie wypowiedziec.
Avatar użytkownika
Pilot
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 27 cze 2007, o 20:32
Lokalizacja: Świebodzin

Postprzez Johnny Moped » 2 mar 2008, o 23:12

Raczej chyba nie będą pasowały, ponieważ wałek pedałowy wychodzi z obu stron, więc muszą być 2 dziury w karterach. Poza tym w środku ta sprężyna chyba tam ma jakieś mocowania, czego nie ma w pedałowych karterach(ale tego nie jestem pewien) wałek jak najbardziej pasuje :) Aczkolwiek wał z 023 nie pasuje ponieważ ma rowek na klin w innym miejscu :)
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUDY » 2 mar 2008, o 23:15

kartery pasują...jedynie co to prawy dekiel od strony sprzęgła trzeba zamienić na ten z zaślepka..bo inaczej olej nam będzie wyciekać :wink:
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Konik » 2 mar 2008, o 23:16

Ok dzięki za pomoc :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adi.G. » 3 mar 2008, o 16:10

RUDY napisał(a):kartery pasują...jedyn


Otóż NIE PASUJĄ wiem bo kupiłem kartery od kopkowego s38 chciałem składac s38 na pedała a tu zonk i musiałem kupic kolejne kartery tymrazem od pedałowca
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Wojteeek » 3 mar 2008, o 16:17

Adi.G. napisał(a):
RUDY napisał(a):kartery pasują...jedyn


Otóż NIE PASUJĄ wiem bo kupiłem kartery od kopkowego s38 chciałem składac s38 na pedała a tu zonk i musiałem kupic kolejne kartery tymrazem od pedałowca


A czym się różnia ? Pytam bo nigdy "pedała" ( :wink: ) nie miałem w rękach...
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Adi.G. » 3 mar 2008, o 16:21

różnią się lewym karterem bo w silniku na kopkę jest jeszcze jeden tryb i jest w karterze dziura na wylot na jego przykręcenie a w pedałowcu tego nie ma i mi pokrywa od oleju coś się ciężko zgrywała pod prawy karter kopniakowaca .
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Tymek99 i 334 gości