KTM 450 exc

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

KTM 450 exc

Postprzez PAUL ZIOM » 12 kwi 2008, o 12:50

Siema oglondalem raz sobie na allegro.pl KTM 450 exc i gosciu napisal ze tlok był wymieniany co 25 godzin pracy silnika. Czy ktos z was orenituje sie jak to z tym jest bo jeśli ten tłok faktycznie trzeba tak wymieniac co 25 godzin pracy silnika to, to sa barzdzo duze koszty no bo w takiej KTm to taki tlok z 100zl bedzie kosztowal

[ Dodano: 12 Kwi 2008, 12:50 ]

Sorry źle napisalem w tytule miało być KTM 450 EXC :)
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

KTM 450 exc

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 kwi 2008, o 12:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 12 kwi 2008, o 12:59

PAUL ZIOM napisał(a):KTm to taki tlok z 100zl bedzie kosztowal


ok 200zł kosztuje sam komplet pierscieni tłokowych :D modelu
a co do twojego pytania to ci powiem tak
wiesz osoby które posiadają KTMa to raczej są przy kasie bo jak wiadomo koszt ok 13k wzwyż wiec troche juz jest
i np jest jakis Panek co bierze moto na przyczepke i se jedzie za miasto i w weekend posigac sobie

a z tą wymianą jest tak jak miałbys komara badz simsona i nidziłoby ci sie u kupował bys se nowy tłok za np.10zł
Rozumiesz teraz ? :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez michall » 12 kwi 2008, o 13:16

dokładnie. jak kogoś stać na takiego KTMa to na tłok który kosztuje napewno więcej niż 300zł bedzie go stać. a przy takich motorkach trzeba to wymieniac bo jak sie coś stanie to dopiero bedą koszty.
Pojazdy: YAMAHA YZ 125 2002r.
sprzęt do przedłużania rąk ^^^ 45KM
||||
Avatar użytkownika
michall
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 676
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 19:38
Lokalizacja: Raków ( teren scyzoryków) :D

Postprzez endek » 12 kwi 2008, o 13:20

michall napisał(a): przy takich motorkach trzeba to wymieniac bo jak sie coś stanie to dopiero bedą koszty.


no ale to 4t wiec co 3 sezony to minimum :wink: a co do tłoka to ok 600-700zł zalezy jakiej firmy .

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez PAUL ZIOM » 12 kwi 2008, o 13:52

:o takie koszty to normalnie... tylko kasasci moge se na takie cos pozwolic. No a tak przy okazji jakiego Crossa do 300cm polecilibyscie ale nie takiego co trzeba wymieniac tlok jak w KTM tylko taki wytrzymaly porzadny i w ogole do 60000zl
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

Postprzez endek » 12 kwi 2008, o 14:09

jak do 60000 zł to mozesz kupic jakiego tylko chcesz :D

[ Dodano: 12 Kwi 2008, 14:12 ]

zapewne chodziło ci do 6k wiec Suzi DR350 8) idealny

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Mariusz » 12 kwi 2008, o 14:13

to 4T? i trzeba tak często? że 2T to miałem świadomość, ale myślałem że w 4T częściej jak co 30 tysięcy się nie wymienia tłoczków :P a czy są tacy którzy takimi KTM jeżdżą bez wymiany tłoka więcej? bo wiem np. o takich którzy mają Cagivy Mito i trzykrotnie przekraczają przebiegowość tłoków i dalej jeżdżą tylko motor mają nieco słabszy :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 12 kwi 2008, o 14:15

Marycha ale co to na kogos te 700zł jak ma motor wart 20k :)
no tyle ze silniki juz dysponują sporą mocą (z 400cm ok 60KM)
a po za tym jesli masz LC4ke to jest nie do zajechania :]

[ Dodano: 12 Kwi 2008, 14:17 ]

marycha_zielarz napisał(a): takich którzy mają Cagivy Mito i trzykrotnie przekraczają przebiegowość tłoków


no nie wierze tłok przy takich 2t to gdzies 15k wytrzymuje wiec 3x nie da rady :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez PAUL ZIOM » 12 kwi 2008, o 15:58

ENDURAS a w tej suzuki to co jaki czas trzeba wymieniac jakies drogie części typu tłok?
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

Postprzez endek » 12 kwi 2008, o 17:16

nie tylko co sezon dobrze jest zmienic filtry i olej (noi cieszyc sie z przyjemnosci jazdy) :]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez mandos » 12 kwi 2008, o 23:05

JA ostatnio jechałem na Hondzie XL650RM kumpla. Też fajne enduro. Dał za nie 3700zł.
Avatar użytkownika
mandos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:22


Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 460 gości

cron