V-max Dezamet 023

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

V-max Dezamet 023

Postprzez Kmish » 11 maja 2008, o 16:39

post usunięty
Ostatnio edytowano 29 gru 2009, o 17:56 przez Kmish, łącznie edytowano 1 raz
Kmish
*supporting
*supporting
 
Posty: 394
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:33

V-max Dezamet 023

Postprzez Pani Kontekstowa » 11 maja 2008, o 16:39

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Artur » 11 maja 2008, o 16:43

Po tym co napisałeś to 50-55km/h nie więcej, sam mam taki tuning zrobiony i jeszcze wydech od simsona, ale jakbyś kanały jeszcze poszeżył znacznie to można prawie 60 dych wycisnąć. Najlepiej zrób taki tuning, jest to bardzo proste i każdy może, polecam.
Gażnik i wydech, niestety, idą pod młotek.Najprościej to będzie tak:
-Poszerzenie kanałów na maxa, ssący z 25 na 28 na boki, płuki z 15 na 17 na boki i wydechowy z 22 na 23 i podnieść do góry o 1mm, można to wykonać pilnikami iglakami. Takie małe okrągłe pilniki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd7 ... b274d.html
-60cc
-Gażnik K60B, bo pasuje bez przeróbek.
-Kruciec na 15mm, w nowych cylindrach 60cc jest 15, więc nie poszerzasz
-Wał wypełnić, albo kupić już pełny
-Plan głowicy
-Wydech z simsona może być
-żębatka do przodu 13z
-można jeszcze tłok o 1mm w 60cc podpiłować, a w starych tłokach ZMD nawet do 3mm.
-można jeszcze odchudzić tłok
-i przyspieszyć zapłon na 2.5mm
Jakbyś to wszystko zrobił, co napisałem to nawet ponad 60 byś uzyskał na przełożeniach w 205 33z/13z.łoł.
I to by było na tyle, a jak ci to nie wystarczy to zamów cylinder wielokanałowy u conqerora. :twisted: :P
Ostatnio edytowano 11 maja 2008, o 16:57 przez Artur, łącznie edytowano 2 razy
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez parcelak » 11 maja 2008, o 16:54

No gdybyś jeszcze poszerzył wydech do 22,8 mm, podniósł o 1 mm, poszerzył płuki, obniżył o 1mm ssący i jeszcze go poszerzył. Dobrze by było jeszcze do tego splanować głowicę i odchudzić tłok. 6 dych przy tych przeróbkach jest jak najbardziej możliwe. Z większego tuningu to membrana, 4 płuki (Conqeror przerabia cylindry na 4 kanałowe) , przeróbka tłumika na AOA (jeśli masz Simsonowski) wypełnienie wału i to by było na tyle.
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Pitucha » 11 maja 2008, o 16:57

parcelak bez obrazy, ale robiłeś kiedyś taki TUNING? :roll:
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012 :]
Pitucha
*supporting
*supporting
 
Posty: 2522
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pochwały: 2
Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM

Postprzez parcelak » 11 maja 2008, o 16:58

parcelak bez obrazy, ale robiłeś kiedyś taki TUNING? :roll:


Chłopak sie pyta to mu piszę
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Artur » 11 maja 2008, o 17:01

parcelak napisał(a):No gdybyś jeszcze poszerzył wydech do 22,8 mm, podniósł o 1 mm, poszerzył płuki, obniżył o 1mm ssący i jeszcze go poszerzył. Dobrze by było jeszcze do tego splanować głowicę i odchudzić tłok. 6 dych przy tych przeróbkach jest jak najbardziej możliwe. Z większego tuningu to membrana, 4 płuki (Conqeror przerabia cylindry na 4 kanałowe) , przeróbka tłumika na AOA (jeśli masz Simsonowski) wypełnienie wału i to by było na tyle.


Zgadzam się, nie ma błędu.łoł.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Kmish » 11 maja 2008, o 17:04

post usunięty
Ostatnio edytowano 29 gru 2009, o 17:59 przez Kmish, łącznie edytowano 1 raz
Kmish
*supporting
*supporting
 
Posty: 394
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:33

Postprzez Pitucha » 11 maja 2008, o 17:06

Chłopak sie pyta to mu piszę


No oki, ja tez mogę pisać, ale co mi po tym, jak ja w życiu nie testowałem motorka po takim tuningu... Także wiesz... :roll:
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012 :]
Pitucha
*supporting
*supporting
 
Posty: 2522
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pochwały: 2
Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM

Postprzez Kmish » 11 maja 2008, o 17:07

post usunięty
Ostatnio edytowano 29 gru 2009, o 17:59 przez Kmish, łącznie edytowano 1 raz
Kmish
*supporting
*supporting
 
Posty: 394
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:33

Postprzez Pitucha » 11 maja 2008, o 17:11

Ramzes napisał(a):No bez urazy ale Pitucha ma racje podawajcie mi sprawdzone sposoby a nie takie o których przeczytaliście gdzies czy usłyszeliście od kogoś ...

No właśnie o to mi chodzi... Ten co to testował, to może się wypowiadać, np. Conqeror, czy marycha_zielarz, ale Ci co tylko znają teorię, ale praktyki " ni du, du" to sora bardzo :roll:
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012 :]
Pitucha
*supporting
*supporting
 
Posty: 2522
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pochwały: 2
Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM

Postprzez parcelak » 11 maja 2008, o 17:13

Ramzes napisał(a):O co chodzi z tym tłumnikiem ? ( mam simsonowski )


Tu masz wszystko opisane:

viewtopic.php?t=6633&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Ramzes napisał(a):No bez urazy ale Pitucha ma racje podawajcie mi sprawdzone sposoby a nie takie o których przeczytaliście gdzies czy usłyszeliście od kogoś ...


Pitucha napisał(a):No oki, ja tez mogę pisać, ale co mi po tym, jak ja w życiu nie testowałem motorka po takim tuningu... Także wiesz... :roll:


marycha_zielarz i Conqeror to testowali, więc to są sprawdzone sposoby :>
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Kmish » 11 maja 2008, o 17:14

post usunięty
Ostatnio edytowano 29 gru 2009, o 17:59 przez Kmish, łącznie edytowano 1 raz
Kmish
*supporting
*supporting
 
Posty: 394
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:33

Postprzez parcelak » 11 maja 2008, o 17:15

Ramzes napisał(a):No to powie mi ktoś o co chodzi z tym AOA ?


parcelak napisał(a):Tu masz wszystko opisane:

viewtopic.php?t=6633&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=


EDIT:

Już poprawiłem
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Kmish » 11 maja 2008, o 17:20

post usunięty
Ostatnio edytowano 29 gru 2009, o 17:59 przez Kmish, łącznie edytowano 1 raz
Kmish
*supporting
*supporting
 
Posty: 394
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:33

Postprzez parcelak » 11 maja 2008, o 17:22

Kanał ssący to ten od strony gaźnika, wydechowy to ten od strony gdzie się przykręca kolanko a 2 pozostałe to kanały płuczące
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Następna strona

Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 319 gości