6T-sześciosów

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Postprzez Pitucha » 22 maja 2008, o 17:59

marycha_zielarz napisał(a):ty opisałeś zwykłego dwusuwa, tyle że z zewnętrzną sprężarką powietrza, o której zapomniałeś :P bo silnik przez połowę drogi w dół nie zassałby za wiele, więc sprężarka była by konieczna, tak wiec uogulniając opisałeś silnik typu stosowanego w aprilli DiTech czy Peugeocie JetForce :P



Tak :hmm: :D Nie wiedziałem :D
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012 :]
Pitucha
*supporting
*supporting
 
Posty: 2522
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pochwały: 2
Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 maja 2008, o 17:59

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 22 maja 2008, o 18:04

Marycha ten jednosow moze by dzialal jak parowy :P tzn zaplon z jednej i z drugiej strony tloka :D:D tylko taki mi pomysl przychodzi do glowy :P Pitucha 3t tak jak chciales to zaplon co trzy suwy, a u ciebie jest co dwa :D czyli dwusuw :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Mariusz » 22 maja 2008, o 18:05

a mi chodził po głowie dwusuw właśnie z zewnętrzną sprężarką, ale tłokową, można by ustawić kąt taki żeby pracowała po otwarciu kanałów, tyle znów że zaś by miała jeszcze fazę pracy po ich zamknięciu :/ ale to by było dobre bo można by ustawić jej pojemność na większą od pojemności skokowej, więc było by dobre płukanie, i smarowany dół, i jeśli by się udało zapewnić małe opory tej sprężareczki i pracę co ważne właśnie tylko w momencie otwarcia okien przelotowych to to by było genialne, jeszcze bezpośredni wtrysk i mielibyśmy wydajny i czysty silniczek :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Pitucha » 22 maja 2008, o 18:09

Pitucha 3t tak jak chciales to zaplon co trzy suwy, a u ciebie jest co dwa :D czyli dwusuw :P



A no tak, nie pomyślałem :D Nie zwróciłem na to uwagi... Ale kurcze, zczajcie, nie znałem takiego silniczka, a wpadłem na jego zasadę działanie :D Jestem genialny :D Zapomniałem tylko o sprężarce :D
Prawo jazdy kat. A - 11.09.2012, kat. B - 27.04.2012 :]
Pitucha
*supporting
*supporting
 
Posty: 2522
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pochwały: 2
Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM

Postprzez Conqeror » 22 maja 2008, o 23:17

Patrzyłem sie na to przez 10 minut i nadal niewiem jak to działa . Poje.. pomysl
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 23 maja 2008, o 00:32

no silniczek ciekawy bo zewnętrzna komora spalania, i napędzany już rozszerzonymi gazami, ale mnie zadziwia przetrzymywanie w tej komorze gazów przez cały suw, przecież takiej komprechy nie ma sensu przetrzymywać, zawory będą puszczać i nei wiadomo jak ze sprawnością. póki nie uruchomią dopracowanego prototypu to nie uwierzę w wyższość tego nad 4T, właśnie przez trzymanie w tej "komorze spalania" gazów przez tyle czasu
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Poprzednia strona

Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 518 gości