Zrobiłem rysunek redukcji gwintu do świecy dla zepsutych głowic.Mam nadzieję, że nie popełniłem błędu (gdyby ktoś znalazł jakiś błąd to prosze pisać )
Redukcja na zepsuty gwint głowica komar i pochodne
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Quniuś napisał(a):gdyby ktoś znalazł jakiś błąd to prosze pisać
Nie powinno byc to w jednośladach ??
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty. Nie zdejmuj ręki, już jest za późno.
a Ty dla ilu osób jesteś bogiem?
-
tomix - MotoManiak
- Posty: 354
- Dołączył(a): 5 lis 2007, o 20:58
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Szczerze mówiąc nic nie widzę na tym rysunku i nie wiem o co chodzi ale fajne
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
jest to śruba gwintowana wewnętrznie i zewnętrznie, trochę się nie postarałem bo główny zarys miał być linią grubą, ale i tak jest dobrze Jak dasz to tokarzowi to będzie wiedział co zrobić
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
A po pewnym czasie nie będzie tamtędy uciekać kompresja? Chodzi mi o inną rozszerzalność cieplną materiału. Czy takie zjawisko ma jedynie miejsce po wbiciu tulejki w stary gwint w głowicy?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
A gwint w głowicy robisz gwintownikiem jedynką i wkręcasz w podgrzaną głowicę,będzie ciasniej.Chociaż w tym rozwiązaniu skłaniałbym się na otwór 18,bo przy 16 będą zbyt cienkie scianki tulejki.Głębokośc gwintu przy skoku 1.5mm wynosi około 0.8mm na stronę,czyli 1.6mm na całości.16mm minus 1.6mm daje 14.4mm.14.4mm minus 14mm świecy daje0.4mm,dzielone na 2 wychodzi 0.2 mm na stronę-ździebko mało.
- Sekutor
- MotoManiak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
- Lokalizacja: Łańcut
Jak narazie chodzi nieźle, fakt cienkie ścianki.Lepszym rozwiązaniem jest gwint drobnozwojowy 18 ale w przypadku komara za dużo miejsca w głowicy nie ma żeby takie duże redukcje zakładać
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 244 gości