wiesz taki nowy Ligier kosztuje 60tyś zł tak za 10lat u nas też to będzie popularne tak samo jak było ze skuterami.Chińczycy coś wymyślą wsadzą 4T i bedzie jazda w podstawowym wyposażeniu będzie wyciągarka żeby szło wjechać pod górkę jednak powróćmy do dzisiejszych czasów gdzie takie coś jest nieznane trochę poczytałem na włoskim forum www.50tuners.com o tym czymś to na zdjęciach widać że niektóre fury to fajnie wyglądają światła ale xenony duże głośniki za fotelami a z mechaniki to niewiem włoskiego nie znam ale wyczytałem że chyba seryjny odblokowany do tych 65km/h sie bujnie a na jednym zdjęciu było pokazane jak wskazówka jest przy 80km/h jest tam zastosowana przekładnia CVT(to samo co w skuterach) 2T czyli ztuningować to sie da ale jak na razie dla polaków jest to za drogie
no i na koniec gdybyś taką furą podjechał pod gimnazjum ooo to każda laska twoja no i +99pkt do Respektu
Fiat 126p odchudzenie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 45
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Gadałem z pewnym kolesiem, on mi wszystko powiedział co i jak i prosze, abyście nie *** mi głupot o tym, że się nie da... A co do "opłacalności" B1 to nie wasza sprawa, ja mam pieniądze i ja decyduje co z nimi zrobię. Maluch kolesia, z którym gadałem na temat przerobki malucha na B1 http://www.allegro.pl/item514105467_fia ... ia_b1.html
-
wojtek1993 - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
- Lokalizacja: Lublin
wojtek1993 napisał(a):A co do "opłacalności" B1 to nie wasza sprawa, ja mam pieniądze i ja decyduje co z nimi zrobię.
M<y tylko ci dobrze radzimy, naturalnie rób jak uważasz
wojtek1993 napisał(a):Maluch kolesia, z którym gadałem na temat przerobki malucha na B1 http://www.allegro.pl/item514105467_fia...ia_b1.html
Ciekaw jestem, co on w nim wyrzucił, jak możesz to zdradź nam
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
Łukasz R. napisał(a):Ciekaw jestem, co on w nim wyrzucił, jak możesz to zdradź nam
W tym dokładnie maluchu to nie wiem, ale koleś mi mowił kiedyś, że gdy usunie się smołę "wygłuszającą" z pod foteli to powinien wazyć w granicach 550kg.
-
wojtek1993 - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 5 lip 2008, o 23:38
- Lokalizacja: Lublin
1. Załóż aluminiowe felgi zamiast metalowych
2. Tylna kanapa
3. Niezbędne klucze i koło zapasowe
I będzie git
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl ,Gilera,Runner,50,WSK,125,Opel,Senator,Piaggio,Sfera,NSL,50,Romet,Pony,Pro,50/38959"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl ,Gilera ... o,50/38959
2. Tylna kanapa
3. Niezbędne klucze i koło zapasowe
I będzie git
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl ,Gilera,Runner,50,WSK,125,Opel,Senator,Piaggio,Sfera,NSL,50,Romet,Pony,Pro,50/38959"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl ,Gilera ... o,50/38959
- stunter765
- MotoManiak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31 gru 2008, o 00:11
- Lokalizacja: Szczytno
stunter765 napisał(a):1. Załóż aluminiowe felgi zamiast metalowych
2. Tylna kanapa
3. Niezbędne klucze i koło zapasowe
1. ile to da 10kg??
2.niecałe 10kg
3.i ciekawe jak przejdzie przegląd na B1
moim zdaniem Maluch niejest najlepszym rozwiązaniem na B1 ponieważ niema co z niego wyrzucić
-
Tomasek - MotoManiak
- Posty: 762
- Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:37
- Lokalizacja: Rybnik->Centrum
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Owszem Daihatsu Coure jest troche mniejsze od maluszka ale po usunięciu paru rzeczy nada sie na przegłąd na B1
Podaje link http://www.korycki.pl/
Warto bo ten koleś się tym profesionalnie zajmuje ale tylko Daihatsu Coure i ja też uwarzam że to auto jest warte przeróbki
Podaje link http://www.korycki.pl/
Warto bo ten koleś się tym profesionalnie zajmuje ale tylko Daihatsu Coure i ja też uwarzam że to auto jest warte przeróbki
- Skalam
- MotoManiak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:52
a może wywal co sie da jedz na diagnostyke tam ci wpisza odp. wage a potem *** to spowrotem do malucha a jak by się gliny czepaiały to powiedz że niektóre elementy są z wlukna weglowego
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Fiat 126p odchudzenie
Może mój odkop coś wniesie do tematu Też myślałam o takim rozwiązaniu. Można by było zamienić szyby boczne tylne a jak w starszych maluchach też szybki przednie boczne(te uchylane), a może też tylną na szyby z plexi. A fotele przednie na kubełkowe (podobno lekkie są). Klapę silnika dać z aluminium , dużo pracy by się z tym wiązało no ale byłby lżejszy
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Fiat 126p odchudzenie
Teraz, to już po ptokach- przepisy się zmieniają.
Jeżeli by już tak fantazjować, to ja wywaliłbym wzmocnienia klapy silnika, maski bagażnika i drzwi. Na poszycia można by było dać włókno węglowe. Koła co najmniej z kutego alu, bo tylko takie będą lżejsze od maluchowych... Szyby wg przepisów mogą być poliweglanowe. Plexa łamie się na ostre kawałki i jest niebezpieczna. Można by było pobawić się z odchudzeniem niepotrzebnych wzmocnień w karoserii, ale nie ma czego odchudzać. Choć nie do końca Fiaty 500 ważyły niecałe 500kg, więc się da.
Jeżeli by już tak fantazjować, to ja wywaliłbym wzmocnienia klapy silnika, maski bagażnika i drzwi. Na poszycia można by było dać włókno węglowe. Koła co najmniej z kutego alu, bo tylko takie będą lżejsze od maluchowych... Szyby wg przepisów mogą być poliweglanowe. Plexa łamie się na ostre kawałki i jest niebezpieczna. Można by było pobawić się z odchudzeniem niepotrzebnych wzmocnień w karoserii, ale nie ma czego odchudzać. Choć nie do końca Fiaty 500 ważyły niecałe 500kg, więc się da.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Fiat 126p odchudzenie
w wyniku wypadku maluch ze wzmocnieniami zrobi ci błyskawiczna amputację nóg a bez wzmocnień to już nawet mama cie nie wyskrobie scyzorykiem albo zmiotką...
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
Posty: 45
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 188 gości