żarówka 24V

Czyli dział, w którym dziedzina tematu nie ma znaczenia.

Postprzez endek » 12 cze 2007, o 16:42

wszsytko jara po lekkiej przygazówce no a skąd mam wziąć jakieś oporniki lub transformatorki :roll:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 cze 2007, o 16:42

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 12 cze 2007, o 16:42

a z tego co wiem to regulator ma znaczenie dla akumulatora 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Jakub Knight » 12 cze 2007, o 16:43

Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez endek » 12 cze 2007, o 16:51

dadzą rade? :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Jakub Knight » 12 cze 2007, o 16:52

jakby nie dały to mozesz jeszcze jeden szeregowo połaczyc :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Koner » 12 cze 2007, o 16:58

Można by było taki kupić albo iść do jakiegoś sklepu elektronicznego i może coś by Ci doradzili.
Chociaż z tymi zarówkami powinno się nawet sprawdzić.Ja w komarze z tyłu mam 12V bo 6V też się szybko przepalała.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Jakub Knight » 12 cze 2007, o 17:58

Tez mam 12v bo 6v sie przepalały :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Koner » 12 cze 2007, o 18:13

Z tego co tata mi mówił to w komarze tak zawsze było :P I widzę że nie tylko w moim :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Jakub Knight » 12 cze 2007, o 18:16

Można by pokombinowac z rezystorami, ale żarowki 12v dobrze spełniaja swoja role i sa łatwiej dostepne.
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Alonzo » 12 cze 2007, o 18:17

a najlepiej dac diody LED z tylu i z przodu 12v :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Jakub Knight » 12 cze 2007, o 18:17

Diody nie chodza na pradzie zmiennym?
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Marcek » 12 cze 2007, o 19:08

Załóż regulator napięcia, możesz zaadaptować z jakiegoś samochodu - najprostszy sposób
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Koner » 12 cze 2007, o 19:13

Jakub Knight napisał(a):Można by pokombinowac z rezystorami, ale żarowki 12v dobrze spełniaja swoja role i sa łatwiej dostepne.


12V trochę słabiej świecą od 6V a więc jakby pokombinować z tymi rezystorami to może było by dobrze ale w sumie dużej różnicy to nie robi. :P
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Mariusz » 12 cze 2007, o 19:20

no ja tez jakiś czas jeździłem na 12V z tyłu i 6V z przodu. efekt był taki że gdy z przodu się światło wyłączyło to z tyłu świeciła niesamowicie żarówka, a jak się oba włączyło to z tyłu była świeczka a z przodu jaśniutko na wszystkich obrotach ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Koner » 12 cze 2007, o 19:24

Tak to już jest w komarach,konstruktorzy mogli jakoś lepiej rozwiązać problem instalacji elektrycznej.Mi jednak to nie przeszkadza :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Off-topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 185 gości