brak wiekszej reakcji...
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 10
• Strona 1 z 1
brak wiekszej reakcji...
mam problem ze simsonem. tj jak jade i dam gaz na full to mi go troche dusie i nie przyspiesza , nie zawsze tak mam czasem jest dobrze, i wogule czasem jedzie szybciej a czasem woolno.. co to moze byc zaplon jest dobrze ustawiony gaznik czysty i swieca tez ok!!
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Chodzi pewnie o słynne "MULENIE" nie wiem dokładnie, ale spróbuj sprawdzić szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, może też dysze i kranik paliwa (czy dobrze paliwo spływa)
-
Kleofas - MotoManiak
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Pochwały: 2
- Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)
wyreguluj jeszcze gaźnik i sprawdz również poziom paaliwa może jest za niski
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
a czy przypadkiem wał nie maja luzu na łożyskach i przez to nie trzymają simmeringi i ucieka dołem podciśnienie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no ale jak może dołem uciekać podciśnienie jak simmeringi są z gumy i powinny trzymać nawet przy luźnych łozyskach, mi się zdaje że tak jak mówi Conqeror to coś z gaźnikiem bo sam tak miałem i zmieniłem gaźnik i jest wporządku
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 199 gości