A gościu mi mówił, że to dokupiony "prywaciarski".
Lepiej oddam komuś, kto ma 232, a sam kupię nowoczesne kolanko od Ogara 200 i przerobię. Dzięki
Ogar 200 - swap silnika 4T.
Posty: 57
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
prywaciarskie są zespolone i rozebrać to je można tylko szlifierką
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Aha. To posiadam prywaciarski i oryginał Wiem. Zostawię do zmiany, bo w moim 2320 jest spawak zrobiony z oryginału, z wstawionym stingerem. ZOstawiłem go jako świadectwo epoki, tak jak resztę tuningu
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
Są. Tylko dostępu do neta nie było
Postęp najważniejszy - OGAR 339 RUSZYŁ O WŁASNYCH SIŁACH!
Nazwa projektu wzięła się z prostego rachunku. Ogar 200 + silnik 139FMA
Jedynym odstępstwem od zasady "oryginału nie ruszamy" musiał być maleńki szlif podstawy silnika o 1mm, ale oryginalny 223 po założeniu zasłoni naruszone miejsce. Mam nadzieję, że Ogar i historia mi top wybaczą.
Pojazd już jest w 90% skończony. Jest silnik, wydech (ten prywaciarski wybebeszyłem, tylko trochu głośny), kierunki z CZ. Zrobiony tylny hamulec, podnóżki pasażera.
Brakuje:
-Lampy stopu
-nadal kopki biegów (prowizoryczna wytrzymała 2 jazdy)
-ślizgacza łańcucha(kawałka teflonu) żeby nie tarł o mocowanie podnóżków kierowcy kiedy się chociaż milimetr wyciąga
-stacyjki (chwilowo zastąpiona wielopozycyjnym wyłacznikiem)
[ Dodano: 09 Sie 2010, 19:11 ]
Ile z tym rzeźby było, to wiemy tylko my dwaj z Ogórem. Ale warto było. Dziadziuś już pierwsze spacery po przeszczepie zaliczył i będzie bezawaryjny, póki co.
Postęp najważniejszy - OGAR 339 RUSZYŁ O WŁASNYCH SIŁACH!
Nazwa projektu wzięła się z prostego rachunku. Ogar 200 + silnik 139FMA
Jedynym odstępstwem od zasady "oryginału nie ruszamy" musiał być maleńki szlif podstawy silnika o 1mm, ale oryginalny 223 po założeniu zasłoni naruszone miejsce. Mam nadzieję, że Ogar i historia mi top wybaczą.
Pojazd już jest w 90% skończony. Jest silnik, wydech (ten prywaciarski wybebeszyłem, tylko trochu głośny), kierunki z CZ. Zrobiony tylny hamulec, podnóżki pasażera.
Brakuje:
-Lampy stopu
-nadal kopki biegów (prowizoryczna wytrzymała 2 jazdy)
-ślizgacza łańcucha(kawałka teflonu) żeby nie tarł o mocowanie podnóżków kierowcy kiedy się chociaż milimetr wyciąga
-stacyjki (chwilowo zastąpiona wielopozycyjnym wyłacznikiem)
[ Dodano: 09 Sie 2010, 19:11 ]
Ile z tym rzeźby było, to wiemy tylko my dwaj z Ogórem. Ale warto było. Dziadziuś już pierwsze spacery po przeszczepie zaliczył i będzie bezawaryjny, póki co.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
c64club napisał(a):że Ogar i historia mi top wybaczą
Najważniejsze, że My Ci wybaczymy Akumulator gdzie schowałeś?
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
-
Bronas - MotoManiak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
- Lokalizacja: Łowin
- Pojazdy: Ogar 205
Bronasna pewno do schowka tam większość chowa go
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
z fotami problem. poki co, korzystam z www przez palma.
Aku w schowku. Ca3a elektryka miesci sie w lewej polowce schowka. dostalem drugi, wiec zdecydowalem sie na 2 dziurki w schowku, zamiast spod klapy przewody wyprowadzac.
projekt na razie stoi z braku kopniaka biegow.
Aku w schowku. Ca3a elektryka miesci sie w lewej polowce schowka. dostalem drugi, wiec zdecydowalem sie na 2 dziurki w schowku, zamiast spod klapy przewody wyprowadzac.
projekt na razie stoi z braku kopniaka biegow.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
Jak sobie doladuje telefon, to bede mial dodatkowe GB wolnego transferu i wpakuje fotki z opisem na swoja strone.
Silnik jest z rozrusznikiem. Mozna go zlikwidwac na 2 sposoby:
-zdemontowac, wyjac lancuszek i zaslepic dziure trojkatna blacha (odwracalne)
-zdemontowac i odciac kopu³e rozrusznika. operacja nieodwracalna, ale silnik mozna wpakowac wtedy w miejsce o 5-6 cm nizsze.
Rozrusznik ciagnie w szczycie (zamknieta przepustnica) okolo 20A, wiec jesli zamierzasz go uzywac, rozsadne minimum dla akumulatora to 5Ah.
Silnik jest z rozrusznikiem. Mozna go zlikwidwac na 2 sposoby:
-zdemontowac, wyjac lancuszek i zaslepic dziure trojkatna blacha (odwracalne)
-zdemontowac i odciac kopu³e rozrusznika. operacja nieodwracalna, ale silnik mozna wpakowac wtedy w miejsce o 5-6 cm nizsze.
Rozrusznik ciagnie w szczycie (zamknieta przepustnica) okolo 20A, wiec jesli zamierzasz go uzywac, rozsadne minimum dla akumulatora to 5Ah.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
od soboty lezy u mnie awizo - czyli na poczcie czeka na mnie paczka z brakujacymi czesciami. Wreszcie kopniak biegow bedzie.
Jutro jade po tekstolit na slizgacz lancucha. Material podobnie niescieralny jak teflon. wywiercic w nim dziure pod srube to sztuka, bo sie wiertlo slizga, a co dopiero przetrzec kostke tego czegos nasmarowanym lancuchem.
W sobote wykonalem dwukanalowy regulator napiecia, przewinalem cewke swietlna, wiec instalacja ma minimum 70W + ladowanie.
Fot tu nie bedzie, zamieszcze je na swojej stronie, jak tylko ktos mi podpowie dobrego klienta FTP na PocketPC/WM.
Jutro jade po tekstolit na slizgacz lancucha. Material podobnie niescieralny jak teflon. wywiercic w nim dziure pod srube to sztuka, bo sie wiertlo slizga, a co dopiero przetrzec kostke tego czegos nasmarowanym lancuchem.
W sobote wykonalem dwukanalowy regulator napiecia, przewinalem cewke swietlna, wiec instalacja ma minimum 70W + ladowanie.
Fot tu nie bedzie, zamieszcze je na swojej stronie, jak tylko ktos mi podpowie dobrego klienta FTP na PocketPC/WM.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
U mnie w Salmo jest numer po lewej stronie na samym dole przy podnóżkach kierowcy. Po co Ci to? Teraz silnik to część wymienna i nigdzie w papierach nie pisze się już numerów silnika.
Stella poszła w świat - 29.08.2007 - 7.06.2010, przez ten czas nigdy mnie nie zawiodła. Salmo kupione!!!
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
-
Michalk001 - MotoManiak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 31 mar 2008, o 19:13
- Lokalizacja: Piastów
Posty: 57
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 193 gości