Witam. Mam pytanie. Czy zapłon od Charta podjedzie do komara?
Robił już ktoś takie rzeczy?
Dużo jest z tym przeróbek?
[Komar] Zapłon od charta w komarze.
Posty: 12
• Strona 1 z 1
[Komar] Zapłon od charta w komarze.
Co Cie nie zabije to Cie wzmocni.
- Jakub_s14
- MotoManiak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14 sie 2009, o 19:08
do komara trochę ciężej, bo będziesz musiał rozszerzasz uszy statora, żeby go ustawić (za mały zakres regulacji) do ogara to tylko trzeba przełożyć zapłon i magneto, w komarze trzeba będzie rozwiercać
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Mniej więcej o taką odpowiedź mi chodziło. Z nawierceniem kolejnych dziur pod stator nie będzie problemu.
W jednym z silników komara 2350 mam wrzucony wał od rometa i klin jest nie na 45 stopniach tylko na 90 i musiałem też poszerzać otwory na śruby. ALe aluminium statora jest miękkie więc bardzo łatwo poszło zwykłym wiertłem.
Co do tego charta to najważniesze że stator będzie miał taką samą średnicę i podejdzie idealnie do karterów prawda? A może się mylę?
Również mam nadzieję że magneto od charta bez problemu wejdzie na wał komarowski? Podejdzie prawda?
W jednym z silników komara 2350 mam wrzucony wał od rometa i klin jest nie na 45 stopniach tylko na 90 i musiałem też poszerzać otwory na śruby. ALe aluminium statora jest miękkie więc bardzo łatwo poszło zwykłym wiertłem.
Co do tego charta to najważniesze że stator będzie miał taką samą średnicę i podejdzie idealnie do karterów prawda? A może się mylę?
Również mam nadzieję że magneto od charta bez problemu wejdzie na wał komarowski? Podejdzie prawda?
Co Cie nie zabije to Cie wzmocni.
- Jakub_s14
- MotoManiak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14 sie 2009, o 19:08
-
Rade_k - MotoManiak
- Posty: 423
- Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 18:49
- Lokalizacja: Zimna Wódka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: ogar 200
Ja miałem Stellę z zapłonem Charta na silniku 023 - wszystko tam pasuje bez przeróbek poza tymi dziurami w statorze. Musisz kupić iskrownik, magneto, cewkę WN i moduł. Warto przerobić bo zapłon jest praktycznie bezawaryjny.
Stella poszła w świat - 29.08.2007 - 7.06.2010, przez ten czas nigdy mnie nie zawiodła. Salmo kupione!!!
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
-
Michalk001 - MotoManiak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 31 mar 2008, o 19:13
- Lokalizacja: Piastów
Wtyczki nie są takie same - jedna ma 6 pinów i ona do modułu idzie a druga 4 i od niej prowadzisz elektrykę. Biały kabel to gaszenie (przez zwarcie do masy) a reszta jak chcesz - światła, kierunki i t.p.
Stella poszła w świat - 29.08.2007 - 7.06.2010, przez ten czas nigdy mnie nie zawiodła. Salmo kupione!!!
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
-
Michalk001 - MotoManiak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 31 mar 2008, o 19:13
- Lokalizacja: Piastów
Tak podejdzie bez problemów - nie trzeba żadnych przeróbek poza dopasowaniem klina
Stella poszła w świat - 29.08.2007 - 7.06.2010, przez ten czas nigdy mnie nie zawiodła. Salmo kupione!!!
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
Salmo - aktualny przebieg: 17679km.
(sezon 2010 - 3321km)
(sezon 2011 - 6870km)
(sezon 2012 - 7467km)
(sezon 2013 - 21km)
-
Michalk001 - MotoManiak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 31 mar 2008, o 19:13
- Lokalizacja: Piastów
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 390 gości