Rasowanie WSK 125.Co trzeba kupić, jaki tego koszt ?
Posty: 46
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Rasowanie WSK 125.Co trzeba kupić, jaki tego koszt ?
Witam, chciał bym was zapytać co trzeba kupić, przerobić w WSK 125 M06B3,żeby bez strzelania sprzęgłem( bo tej chwili żeby cokolwiek ją podnieść muszę strzelać sprzęgłem) elegancko wyrwać ją na jedno koło, i jaki mniej więcej będzie koszt. Czyli jak by ktoś mógł to by mi tu taki mały tutorial napisał Z góry dzięki.
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Jedna tania mała rzecz, zębatka z tyłu o 10 zębów większa, moc, a raczej moment obrotowy wzrośnie bardzo dużo, spokojnie powinna iść na koło, ale można też bez zmiany, tylko trzeba mieć umiejętności, tyle że wsk to nie jest dobry materiał na stunt, bo ciężka jest.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Romecik2t napisał(a): bo ciężka jest.
miałeś wske kiedykolwiek ? to ledwo co waży... a wracając do tematu --> tanim kosztem to najwyżej możesz kupić gumę balonową w sklepie. by wska nadawała się do stuntu nic innego nie poradzisz jak tylko
-ingerencja w cylinder
-przeróbka tłoka
-zgranie wszystkich kanałów, wypolerowanie
-tłumik spawak
Takie rozwiązania rzędu 200 zł i ogromu czasu spędzonego na dogranie wszystkiego będzie dawało niezły efekt.
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
no sory pomyłka, ciężka może strasznie nie jest ale te 80kg waży, ale chodziło mi o to co Konik napisał, że ma źle ustawiony środek ciężkości-za bardzo z przodu i dlatego cięzko wyrwać, tak samo jak S51 simek idzie z gazu nawet na koło łatwo a SR50 to przy big-bore ciężko jest wyrwać
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
wsk sie nie nadaje do tuningu... wiem bo mialem
aha
Romecik2t napisał(a):SR50 to przy big-bore ciężko jest wyrwać
aha
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Wsk dobra baza co wy gadacie.. owszem na orginalnym cylindrze nic nie zrobimy, polecam załozyć Cylinder wraz z głowicą od Minsk'a 125 do tego zapłon z jawki i mamy motor zblizony osiagami do etz 150;)
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
-
PawelP112 - Przyjaciel forum
- Posty: 661
- Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
- Lokalizacja: Łomnica
przedewszystkim trzeba wywalić magneto i założyć inny zapłon, alternator z mz albo zapłon z jawki, w cylindrze kąt otwarcia wydechu podnieść do 170 stopni ssanie też trochę w górę okna przelotowe poszerzyć głowicę splanować około 2mm i będzie szła elegancko
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
dorwac cyla od minska i mozna towrzyc (cos mi sie obylo o uszka ze da sie wyciagnac tuleje)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
a da się da cyl, głowica, wydech i gaźnik z mińska i WSK nagle zyskuje parę koni
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Ok,dzieki. teraz dokladniej przemysle tuning. moze dopiero zaczne jak moze bede mial 2 wsk
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
mimo wszystko jak masz jakąś z papierami to lepiej ją sprzedaj i kup... sam nei wiem... choćby ETZte? WSK ciężka nei jest ale jeżeli spojrzeć na stosunek mocy do masy to okazuje się że rasowany simsonek ten stosunek będzie miał lepszy (przez co i na koło łatwiej go będzie wyciągnąć).
jeżeli chodzi o samą ingerencję w silnik to jak wyżej wspomniano problematyczna nieco może być spora masa części obrotowych w silniku, dzięki którym ze sprzęgła fajnie się dźwiga (bo ma duży moment pędu) ale z gazu nie bardzo (z tych samych względów), tutaj pomoże zmiana zapłonu ale i tak ci zostaje dość masywny wał korbowy, ponadto wszystkie przeróbki które dodadzą ci momentu obrotowego.
jeżeli chodzi o samą ingerencję w silnik to jak wyżej wspomniano problematyczna nieco może być spora masa części obrotowych w silniku, dzięki którym ze sprzęgła fajnie się dźwiga (bo ma duży moment pędu) ale z gazu nie bardzo (z tych samych względów), tutaj pomoże zmiana zapłonu ale i tak ci zostaje dość masywny wał korbowy, ponadto wszystkie przeróbki które dodadzą ci momentu obrotowego.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
marcing17 napisał(a):wsk sie nie nadaje do tuningu... wiem bo mialem
Oj nie zgodził bym się z tym, ona jest nawet wdzięczna do tuningu.
Rzeczywiście rakiety to z wsk-i nie zrobisz, ale możesz pomyśleć nad małym rasowaniem silnika, co wbrew pozorom wcale mało nie daje, możesz zrobić np:
-polerka skrzyni korbowej(oczywiście na lustro, wtedy to tylko ma sens)
-polerka wału(na lustro)
-polerka denka tłoka, można też wypolerować tłok od środka(na lustro)
-zgranie cyla z karterami
-zgranie tłoka z cylindrem
-polerka kanałów w cylindrze, jak dasz radę
-zgranie płuków
Jak to wszystko zrobisz, możesz pomyśleć nad planem głowicy( szkło papier ścierny i staczasz), praktycznie bez żadnych wydatków możesz zyskać trochę mocy, trochę pilniczków, trochę papieru ściernego , moim zdaniem się opłaca.
Ostatnio edytowano 20 lis 2010, o 21:25 przez Artur, łącznie edytowano 3 razy
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Posty: 46
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 112 gości