jaka najwieksza pojemnosc sima moge zrobic
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jaka najwieksza pojemnosc sima moge zrobic
jaka największa pojemność mogę zrobić w swoim simku zeby nie rozleciał się za szybko a był mocny i miał kopa
- skowron995
- MotoManiak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36
Pytanie jak z kosmosu. Wszystko zależy od stanu silnika. Napierw zafunduj mu porządny remont za kilka stów, a potem baw się w tuning.
Moc i kopa możesz osiągnąć nie tylko dzięki większej pojemności.
Moc i kopa możesz osiągnąć nie tylko dzięki większej pojemności.
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
to o moge zrobić zeby mial kopa i moc a silnik jest po remoncie wszystkie lozyska nowe wal nowy walek kopki nowy cyl ddr50/4 z membrana glowica nowa kosz sprzęgła i tarczki tez.
- skowron995
- MotoManiak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36
skowron jeżeli masz obecnie zestaw 50/4 z membraną to poprostu go albo rozwijaj, albo powiększ otwór w karterach pod 70tkę i kombinuj z podobną konfiguracją tylko dla większej pojemności, ale wtedy stosuj wał pod 70tkę i przyjrzyj się przeniesieniu napędu czy aby na pewno podoła takiemu wyzwaniu (zmiana docisku, remont sprzęgła)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
-
grzesik93 - MotoManiak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
- Lokalizacja: Mauryców
tu macie simka co ładnie kreci
http://www.youtube.com/watch?v=qHyRHMJi-5c
ale ten wymiata
http://www.youtube.com/watch?v=vkzHrpe7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=qHyRHMJi-5c
ale ten wymiata
http://www.youtube.com/watch?v=vkzHrpe7 ... re=related
-
mateusz46 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1262
- Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49
może by kupic rzt 70? do niego? albo narmalna 70 zrobić zeby było 70/4 i do tego tez membranę?
[ Dodano: 16 Lis 2010, 20:47 ]
albo normalna 70 zrobic na 80/4 i do tego amal 21. co wy na to?
[ Dodano: 16 Lis 2010, 20:47 ]
albo normalna 70 zrobic na 80/4 i do tego amal 21. co wy na to?
- skowron995
- MotoManiak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10 lis 2010, o 15:36
Taa jasne z 70ccm zrób od razu 130ccm...
Mało kto się chce podejmować szlifu np na tłok 46.5mm co daje niecałe 75ccm
Mało kto się chce podejmować szlifu np na tłok 46.5mm co daje niecałe 75ccm
-
grzesik93 - MotoManiak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
- Lokalizacja: Mauryców
-
grzesik93 - MotoManiak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
- Lokalizacja: Mauryców
taa łatwo się mowi, tylko szykuj 1500 - 2000 zł na przerobke samego silnika. do tego masę nerwów...
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
-
grzesik93 - MotoManiak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 3 paź 2010, o 21:14
- Lokalizacja: Mauryców
Nie był do Ciebie konkretnie, a ogólnie odnośnie tych całych "a może by" "a jak by" ? itd. mnie sama przeróbka na 70/4 wyszła z wszelkimi płynami itd. zeby ruszyc tym z miejsca jakieś 1100 zł na lipnym gaźniku (podróba) i zapłonie platynkowym... do porządnego sobie dolicz Dellorto albo Amal 150 - 300 zł i zapłon np ducati to z 300 zł to prawie 2000 wychodzi... jak sie brać za tuning to na powaznie i sie trzeba liczyć z tym że wiecej grzebania jak co warte... ale co kto lubi, np. mi to sprawia saysfakcje i tyle, ale jak ktoś sam nie wie co che to się lepiej nie brać.
P.S. nie jestem pro elo tjunerem i prosze mnie tu nie jechać..
edit.
Kajo święta racja..
P.S. nie jestem pro elo tjunerem i prosze mnie tu nie jechać..
edit.
Kajo święta racja..
Ostatnio edytowano 17 lis 2010, o 23:37 przez marcing17, łącznie edytowano 2 razy
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Bardziej głupiego pytania nie można zadać. Sypnij kasą to przerobie tak kartery, że wejdzie cyl od cr500. Poczytaj dział tun mechaniczny na jakimś dobrym forum o simsonach i tyle. Będziesz już trochę wiedział. Z taką wiedzą jak posiadasz nie brał bym się za nic. Więcej szkody niż pożytku.
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 197 gości