jak już dorabiasz kanały i masz tuleję na wierzchu to rób 5 płuków i 3 wydechy bez podnoszenia kątów owk będzie miała niezły dół i zabójczą górę
i jak chcesz wprowadzić membranę w taki sposób do skrzyni korbowej to trzeba było ją dać obróconą o 90 stopni bo tak niestety ale wał mocno ograniczy przepływ ewentualnie poszerz kanał pod membranę przy wejściu do komory wału i ukształtuj klotek tak żeby mieszanka miała więcej miejsca, trochę Ci to zwiększy szkodliwą pojemność ale zyskasz więcej niż stracisz
wiatr 175/4/2M
Posty: 33
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
raczej o 90 stopni obrócic by nie dało rady bo skrzynia by haczyła. A membranę założę z yamahy yz 250 to by miejsca nie było raczej.
Na 3 pierscieniach będzie duże podciśnienie to powinno dobrze zasysać przez wał
Na 3 pierscieniach będzie duże podciśnienie to powinno dobrze zasysać przez wał
-Jeżech ślonzok i godom po naszymu-
WSK Świetlisty duch polskich szos, boskie tchnienie świdnickiej techniki!
Remont M21W2 SKOŃCZONY !!!!
Teraz czas na JAWE !
WSK Świetlisty duch polskich szos, boskie tchnienie świdnickiej techniki!
Remont M21W2 SKOŃCZONY !!!!
Teraz czas na JAWE !
-
waldoz3 - MotoManiak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 28 gru 2007, o 20:07
- Lokalizacja: Gorzyce-Osiny (śląsk)
zassać zassa na pewno ale naprawdę będzie tam mała powierzchnia ja bym bardziej rozpiłował w dół otwór i membranę dał chociaż 1,5cm od wału i ukształtował odpowiednio kanał. myślę że warto. a 3 pierścienie nie są opłacalne, przy większej ilości kanałów szybko zje Ci tuleję i znacznie wzrośnie ryzyko zatarcia, 2 w zupełności by wystarczyły.
no i zazdroszczę Ci dostępu do sprzętu... ja niestety mam z tym bardzo duży problem a pospawanie aluminium to mam prawie niemożliwe a szkoda bo przydałoby mi się dospawać żebra do cylindra...
czym będziesz zaślepiał oryginalny kanał i okno dolotowe?
no i zazdroszczę Ci dostępu do sprzętu... ja niestety mam z tym bardzo duży problem a pospawanie aluminium to mam prawie niemożliwe a szkoda bo przydałoby mi się dospawać żebra do cylindra...
czym będziesz zaślepiał oryginalny kanał i okno dolotowe?
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
kanał w cylku będzie zaspawany tigiem, i nowa tuleja bez okna, w miejsce okna pujdą 2 płuki dodatkowe
-Jeżech ślonzok i godom po naszymu-
WSK Świetlisty duch polskich szos, boskie tchnienie świdnickiej techniki!
Remont M21W2 SKOŃCZONY !!!!
Teraz czas na JAWE !
WSK Świetlisty duch polskich szos, boskie tchnienie świdnickiej techniki!
Remont M21W2 SKOŃCZONY !!!!
Teraz czas na JAWE !
-
waldoz3 - MotoManiak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 28 gru 2007, o 20:07
- Lokalizacja: Gorzyce-Osiny (śląsk)
no to ciekawie się zapowiada ale pomyśl nad tym kanałem membrany bo powierzchnia może Ci wyjść 1cm a to już niestety będzie mało, nie wykorzystasz gaźnika. i z czego będziesz tuleję brał? mahle krotoszyn? skąd zamawiasz ile Cię będzie kosztować? zamawiasz gotową z oknami czy na "sucho"?
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Tuleja z gregoriusa, czysta , a o tym kanale masz rację ,coś jeszcze pomyślę myślę stoczyć wał od środka co powiecie o tym ?
-Jeżech ślonzok i godom po naszymu-
WSK Świetlisty duch polskich szos, boskie tchnienie świdnickiej techniki!
Remont M21W2 SKOŃCZONY !!!!
Teraz czas na JAWE !
WSK Świetlisty duch polskich szos, boskie tchnienie świdnickiej techniki!
Remont M21W2 SKOŃCZONY !!!!
Teraz czas na JAWE !
-
waldoz3 - MotoManiak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 28 gru 2007, o 20:07
- Lokalizacja: Gorzyce-Osiny (śląsk)
wały i tak nie są wyważane równo bo nie da się tego zrobić on poprostu przeniesie wibracje w inny zakres obrotów ale już mniejsza z tym, moim zdaniem to zły pomysł sporo wzrośnie szkodliwa pojemność. myślę że jednak dalej najlepszym rozwiązaniem byłoby odsunięcie membrany i ukształtowanie kanału tzn "skręcenie" go ewentualnie może ktoś ma jakieś inne ciekawe pomysły
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
elo moto 1993 napisał(a):wały w rometach się tylko na 40% wyważa
W ROMETACH! ile te sprzęty mają mocy? 2km z 50cc?
Przy takim wysileniu jak to każda pierdółka jest ważna.
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Posty: 33
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 132 gości