Witam który z poniższych patentów mogę wykonać w domu w miarę normalnych warunkach i jak się za to zabrać ?
Chciałbym przedstawić sposoby na polepszenie osiągów charta.
1. podcięcie tłoka od strony gaźnika o 1mm góra 1,5mm.
2. dźwignięcie okna wydechowego w cylindrze o 2mm.
3. obniżyć okno ssące(od gaźnika) po czym paliwo będzie szybciej wpadało do komory
[Chart ] Tuning
Posty: 6
• Strona 1 z 1
- Stachu.G
- MotoManiak
- Posty: 1036
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm
Żeby podnieść wydech wystarczy pilnik kawałek stołu żeby położyć cylinder na czymś płaskim a co do tłoka to możesz co najwyżej odchodzić, bo jak obniżysz kanał ssący o np.1,5mm to tak jak byś podciął tłok o 1,5mm.
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Wszystko zależy od tego jak bardzo jesteś w stanie " okaleczyć" oryginalny silnik.Jeśli jesteś w stanie zrobić wszystko bez sentymentów operując wiertarką i szlifierką to:
Cylinder taki by wszedł w kartery po ich rozwierceniu 70ccm jest realne.
Dodatkowy/e kanał/y płuczące .
Gaźnik o większej wydajności - polecam bezpływakowy
porządny wydech
I teraz masz 2 opcje do wyboru
albo zasilasz dodatkowy/e płuk/i przez membranę albo zatykasz okno ssące i montujesz membranę z gaźnikiem do skrzyni korbowej.wtedy tłok steruje jedynie wydechem.
Cylinder taki by wszedł w kartery po ich rozwierceniu 70ccm jest realne.
Dodatkowy/e kanał/y płuczące .
Gaźnik o większej wydajności - polecam bezpływakowy
porządny wydech
I teraz masz 2 opcje do wyboru
albo zasilasz dodatkowy/e płuk/i przez membranę albo zatykasz okno ssące i montujesz membranę z gaźnikiem do skrzyni korbowej.wtedy tłok steruje jedynie wydechem.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
w charcie część przeróbek zaproponowanych przez Adamo przysporzy wiele problemów, mianowicie ciężko dostać się do skrzyni korbowej z pominięciem tłoka-trzeba by to robić albo z boku obok zapłonu (który musiałby być wtedy chyba samą krzywką bo nie wiem czy by się zmieściła wtedy tarcza do optycznego czy jakiś z hallotronem) albo z przodu gdzie wiadomo że idzie wydech i koło więc raczej odpada.
Ponadto to wszystko to już "wyższa szkoła jazdy" a tutaj autor tematu chyba nie ma zbyt wielkiego doświadczenia ani warsztatu skoro zadał takie a nie inne pytanie
Ponadto to wszystko to już "wyższa szkoła jazdy" a tutaj autor tematu chyba nie ma zbyt wielkiego doświadczenia ani warsztatu skoro zadał takie a nie inne pytanie
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 126 gości