Zestaw przerobienia 023
Posty: 31
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
przecierz jakoś musiałem przewiercić te dziurki wiec przez kanały płuczące ale to pewnie nic nie da wiec przetestuje i zoabaczy się wtedy
[ Dodano: 11 Maj 2011, 15:35 ]
Nie, skróce tłok o 3-4mm i splanuje o 1mm
[ Dodano: 11 Maj 2011, 15:35 ]
Kuba napisał(a):od s60?! podkładkę będziesz musiał dawać i to 5mm
Nie, skróce tłok o 3-4mm i splanuje o 1mm
POZDRO&SZERKOŚCI
- Darokoks
- MotoManiak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14 mar 2010, o 22:17
- Lokalizacja: Łódź
jak robiłeś to 1 raz te kanały dodatkowe to może być że nic nie da, ale w rzeczywistości jak się dobrze zrobi to potrafi to dać bardzo dużo mocy
[ Dodano: 11 Maj 2011, 16:02 ]
skróć tłok z obu stron po 2mm nie wiecej, bez przesadyzmu i nie planuj tłoka bo kompresja spadnie bardzo a w rometach i tak mała jest, chyba że głowicę też planujesz ale to bez sensu planować głowice i tłok zeby stracić kase/czas a na jedno wyjdzie
[ Dodano: 11 Maj 2011, 16:02 ]
Darokoks napisał(a):Nie, skróce tłok o 3-4mm i splanuje o 1mm
skróć tłok z obu stron po 2mm nie wiecej, bez przesadyzmu i nie planuj tłoka bo kompresja spadnie bardzo a w rometach i tak mała jest, chyba że głowicę też planujesz ale to bez sensu planować głowice i tłok zeby stracić kase/czas a na jedno wyjdzie
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
według ciebie dlaczego starce kase, że splanuje głowice o 1mm zeby było równo? źle mnie zrozumiałeś chciałem powiedzeć że skracam od dołu 2-3mm tłok i planuje glowice o 1mm dla równość.... a podobnierz można skrócić tłok od simosna i iny chyba też o 4mm max nie wiem ile w tym prawdy
i myśle o dadaniu gazboxa tylko nie iwem jak i gdzie i do czego go przymocować moze wiecie?
i myśle o dadaniu gazboxa tylko nie iwem jak i gdzie i do czego go przymocować moze wiecie?
POZDRO&SZERKOŚCI
- Darokoks
- MotoManiak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14 mar 2010, o 22:17
- Lokalizacja: Łódź
Romecik2t napisał(a):jak robiłeś to 1 raz te kanały dodatkowe to może być że nic nie da, ale w rzeczywistości jak się dobrze zrobi to potrafi to dać bardzo dużo mocy
Nie do końca w romecie największy problem to bardzo słaby gaźnik, GM12 to tylko do kosza się nadaje, GM13 jest trochę lepszy, ale też szału nie ma, k60 b świetny, ale musi być dorobione jakieś ssanie, najrozsądniejszym rozwiązaniem wydaje się gaźnik od simsona, najlepiej Amal, bo zwykły też szału nie daje, ale pod ten gaźnik musisz bardzo kanały poszerzyć, moim zdaniem 4 płuki to mit, wystarczą dobrze poszerzone dwa płuki, wydech może nawet rometowski zostać, najważniejsze jest porządne zasilanie. Bo jak masz robić tuning i wsadzić zwykły gaźnik od simsona albo k60b, to szkoda nawet się zabierać, gaźnik od wsk125 daje bardzo dobre efekty.
Cztery płuki na gaźniku k60b, jak 2.5 km osiągniesz to będzie dobrze. :F
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Artur napisał(a):wydech może nawet rometowski zostać
:F śmiech na sali... Ten tłumik bardziej zamula niż 10 HORALKY'ów orzechowych naraz.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
damianno1996 napisał(a):Artur ma rację
AAAAAAAAHAAAAHAHAHAHAHAHHHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA :F :F :F
padłem
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Moja rada to zajrzyj tu :
http://romet50t1.tnb.pl/viewpage.php?page_id=4
Stronka wprawdzie tyczy sie 3-biegowego silnika ale reszta jest taka sama.
http://romet50t1.tnb.pl/viewpage.php?page_id=4
Stronka wprawdzie tyczy sie 3-biegowego silnika ale reszta jest taka sama.
- P@co
- MotoManiak
- Posty: 439
- Dołączył(a): 30 sie 2008, o 12:04
- Lokalizacja: Ostrowite
- Pochwały: 1
Zestaw przerobienia 023
Witam po długiej przerwie Koledzy gadacie Artur nie wiesz a mówisz Miałem Osobiście i własnoręcznie zrobiony 023 z cylem 60cc simka srednica tłoka 41mm oraz do tego gaźnik 14mm Mikuni z dyszą 82. przełożenia 13/35 vmax 65 na kołach 17 ogolnie rama ogar 205. Skutki uboczne ? bezawaryjna praca przez 5tys kilometrów podchodziłem odpalałem i jechałem Skrzynia normalnie funkcjonowała bez żadnych problemów nie wiem jak to by było z bardziej wysylionym zestawem ale myśle ze 70cc jeszcze by wytrzymało.
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
-
PawelP112 - Przyjaciel forum
- Posty: 661
- Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
- Lokalizacja: Łomnica
Zestaw przerobienia 023
Też myślę że można napukać kilka kkm tylko trzeba jeździć z głową. Jak ktoś chce to zwykły silnik zajedzie w przeciągu 500km
- P@co
- MotoManiak
- Posty: 439
- Dołączył(a): 30 sie 2008, o 12:04
- Lokalizacja: Ostrowite
- Pochwały: 1
Posty: 31
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 284 gości