i tak z dzisiajszymi tlokami ciezko jest dostac idelany luz Razz
Dokładnie. Teraz w WSK mam orginalny tłok ale uzywany i pewnie juz wyjeździł swoje chodź nieźle wyglada. Wymienie narazioe pierścienei w nim i zobacze.
i tak z dzisiajszymi tlokami ciezko jest dostac idelany luz Razz
huh luz między tłokiem a cylindrem jest o wiwle ważniejszy niż luz na zamkach pierścieni, zmierz ten luz między tłokiem z cylinder ale wkładając tłok bez pierścieni do cylindra, jeśli luz przekroczy 0,15mm to do wymiany tłok i cylinder do szlifu bo samym tłokiem pewnie tego nie załatwisz, napisz dokładniej co się dzieje, jak wrzucisz 2jkę to nie ma siły jechać i się dusi czy czujesz że go coś hamuje?nie no szczelina midzy tlokiem a cylindrem raczej nie ma znaczenia jaka jest, wazne zeby byla rowna i nie za duza
napisz dokładniej co się dzieje, jak wrzucisz 2jkę to nie ma siły jechać i się dusi czy czujesz że go coś hamuje?
Czyli wszystko jasne masz za duży poziom paliwa w komorze pływakowej albo luz między tłokiem a cylindrem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 282 gości