Znalazłem kilka wzmianek na ten temat, można coś szerzej ?
Mam 2 gaźniki, od Husqvarny i jakiś na W.
Warto taki gazior podłączyć do Komara? Dużo problemów z ustawieniem? No bo z montażem trochę roboty by było...
[Komar] gaźnik od piły
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Komar] gaźnik od piły
Serwus
JanekZ
JanekZ
-
JanekZ - MotoManiak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
- Lokalizacja: Wrocław
[Komar] gaźnik od piły
Raczej powinien chodzić normalnie, jak tylko uda ci się go podłączyć, a jaką pojemność miały te piły, pewnie 40cm3
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
[Komar] gaźnik od piły
Nie wiem jaka pojemność, te gaźniki to zdobycze ze złomowiska, ale powinny być ok, bo piły miały uszkodzone iskrowniki, myślę że dlatego je wyrzucono.
Normalnie...chodzi już na GM Myślałem o jakiejś poprawie osiągów.
Normalnie...chodzi już na GM Myślałem o jakiejś poprawie osiągów.
Serwus
JanekZ
JanekZ
-
JanekZ - MotoManiak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
- Lokalizacja: Wrocław
[Komar] gaźnik od piły
JanekZ napisał(a):jakiś na W.
Walbro?
W pilarce ustawia się go wręcz książkowo, więc w Komarze też tak powinno być.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
[Komar] gaźnik od piły
Tak, Walbro. On ma 2 króćce do podłączenia paliwa, zastanawiam się, jak go podłączyć w motorku, czy jeden z nich to przelew? Demontaż trochę za szybko robiłem. Ten z Husqvarny już na spokojnie zdjąłem, a zresztą ma on tylko jeden wlot paliwa.
Serwus
JanekZ
JanekZ
-
JanekZ - MotoManiak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
- Lokalizacja: Wrocław
[Komar] gaźnik od piły
podłączasz tylko 1 drugi prawdopodobnie zaślepiasz kiedyś podłączałem walbro u siebie i z tego co pamietam 1 był zaślepiony
- Kfas
- MotoManiak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
- Pochwały: 1
[Komar] gaźnik od piły
Jeden króciec jest do zbiornika paliwa, natomiast drugi podłączany jest do skrzyni korbowej celu "napędzenia" pompki paliwa. W przypadku komara paliwo napływa grawitacyjnie więc nie trzeba tego używać. Może zostać otwarte lub zaślepione.
Montaż takiego gaźnika jest banalnie prosty. Wystarczy wykręcić oryginalne szpilki przyłożyć gaźnik do króćca i ustawić pod lekkim kątem tak żeby otwory mocujące gaźnika nie wypadały na otworach po szpilkach w króćcu. Przy okazji trzeba też dobrze nacelować na gardziel tak żeby nie było progów na łączeniu cylindra z gaźnikiem. Następnie trzeba na punktować miejsca mocowania nowego gaźnika na króćcu cylindra, wywiercić otwory i nagwintować gwintownikiem M4. Gaźnik wystarczy przykręcić śrubkami. W razie czego można go zdemontować, wkręcić stare szpilki i jeździć na GMie.
Montaż takiego gaźnika jest banalnie prosty. Wystarczy wykręcić oryginalne szpilki przyłożyć gaźnik do króćca i ustawić pod lekkim kątem tak żeby otwory mocujące gaźnika nie wypadały na otworach po szpilkach w króćcu. Przy okazji trzeba też dobrze nacelować na gardziel tak żeby nie było progów na łączeniu cylindra z gaźnikiem. Następnie trzeba na punktować miejsca mocowania nowego gaźnika na króćcu cylindra, wywiercić otwory i nagwintować gwintownikiem M4. Gaźnik wystarczy przykręcić śrubkami. W razie czego można go zdemontować, wkręcić stare szpilki i jeździć na GMie.
- wojtek278
- MotoManiak
- Posty: 472
- Dołączył(a): 24 sie 2008, o 16:20
- Lokalizacja: Stróża
- Pochwały: 3
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 350 gości